Stale mi zhasina kotol. Co s tym?

Mam uplne novy kotol Baxu Nuvola Duo-Tec+ 24. Mám ho namontovaný asi mesiac a od včera mi asi 6x vypisal chybu 128 - Zhasnuty plamen. Zakazdym ho musim resetovat. Cim to moze byt? Je normalne, ze to robi takto casto? Doteraz som nemal problem. Kotol je v kupelni, zatial tam nie su dvere. Vzduch si nasava z miestnosti. Okno v kupelni nechavam na mikroventilaciu a je citi, ze tade taha vzduch. Nechapem, pretoze do teraz takto fungoval bez problemov.
Odpovedať
Profilova fotka
@smitis No asi treba zavolať servisáka.... 8-( Len ako pre ilustráciu však uvediem, že mne tiež na mojom niekdajšom kotle (Protherm Tiger) zhasínalo a bola to takáto záležitosť: Na odťahu spalín je taká tepelná poistka, ktorá má vypnúť kotol, ak sú spaliny príliš horúce. A táto poistka mi opakovane odišla a vypínala kotol. Servisák prišiel a keďže nemal náhradnú, len to surovo spojil bez nej a kotol mi išiel bez nej, než mi ju cca za týždeň doniesol. Takže tipujem, že by to mohlo byť toto. 8-)
Odpovedať
Moze to byt dalsich 10 veci😊
Odpovedať
@smitis tiez som mal problem s kotlom...stale zhasinal... az zhasol uplne. Volal som servisaka, ten to opravoval, lamal si hlavu, volali sme na kotlovu infolinku aj inym servisakom...az nakoniec mi servisak zistil, ze som odpojeny od plynu:-)
Odpovedať
Servisakovi som volal vcera, kde som to zistil prvy krat. V podsate som nevedel ani ako to resetovat, tak mi to vysvetlil. Povedal mi, ze sa to stane bezne. Lenze odcvera naozaj asi 5 - 6x. Tak neviem. Ak sa to bude opakovat, budem mu samozrejme musiet zavolat znova. @dbe Plyn urcite funguje, skusal som.
Odpovedať
Profilova fotka
urcite to nie je bezne, kotol je vyrobeny tak, aby automaticky vypol, ked je nejaky problem. u nas tiger protherm vypinal jednak koli tlaku - dopustili sme vodu a pohoda. potom zase zacal vypinat a jeden servisak ho komplet vycistil, dal mi nan reviziu a po tyzdni znovu zacal vypinat. zavolala som ineho servisaka a ten vymenil zakladovu dosku. takze ak nepomoze jeden servisak, skusit ineho. v trnave viem poradit toho, co pomohol nam ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@smitis - skus si nastavit kotol na minimalny vykon (napr. ak mas teraz teplotu kotlovej vody 30c, daj len napr.32) a odsleduj, ci ti plamen zhasina. Ak to nezhasne, tak mozes mat bud kolisajuci tlak plynu (nedostatocny), co pri max. vykone sposobi zhasnutie plamena (nedostatok plynu). Ak to bude robit aj pri malom vykone, tak sa kontrolovala zap.elektronika a pripadne sa menil PCB alebo plyn.ventil (napr. serie 2010 s tym mali v BAXI problem). Nie som si vedomy, ze by sa to opakovalo aj teraz, ale cert nikdy nespi aku suciastku dali prave do tvojho kotla... Nastavenie vykon.parametrov modulacie je 610 a 613, ale mal by to robit servisak.
Odpovedať
Profilova fotka
My sme mali u rodicov (kotol Buderus) rovnaky problem a bolo to presne to, co popisal vyssie @leonardom. A tak isto sme to aj vyriesili. ;-)
Odpovedať
@mgx S nastavenim sa radsej hrat nebudem. Skusim to nastavenie teploty vody. Kazdopadne, ak to este raz vypne budem volat servisaka.
Odpovedať
Profilova fotka
@smitis - jasne, volaj. je to nove, ma to fungovat :)
Odpovedať
@smitis Aj mne sa toto stalo prave po rocnej kontrole a cisteni kotla. Bolo tam nieco zaseknute a servisak to musel odblokovat.
Odpovedať
Mimochodom otazka: Ked si takto zavolam servisaka, tak platim za vyjazd? Ako sa pohybuju ceny? Netusim vobec ako to funguje.
Odpovedať
@smitis ak je kotol v zaruke je to uplne zadarmo
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@leonardom pozdravuj servisáka a buď rád,že žiješ. CO2 je sviňa
Odpovedať
Podobný problém som mal BAXI NUVOLA PLATINUM, všetko skontrolované, od plynomeru, cez regulator tlaku až po dom. Pomohla len vymena plosaku a iným software. Potom už len servis 1x ročne. Servisak vravel že s tým majú problém viacere BAXI a vymienal to niekolkým. Za jeden den vyriešené v rámci záruky. Neodporúčal kotol dávat tam kde je plynovod nizkotlak...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?