Skúsenosť s kúrenárom

Naša najnovšia skúsenosť s kotlom UK a majstrom opravárom znovu nesvedčí o jeho "šikovnosti". Nekuril nám kotol. Po zapnutí šiel 4-5 hodín. Potom už len zapol a teplá voda nešla do obehu, ale točila sa iba v kotli. Kotol vypol, tak ako je nastavená tá bezpečnostná poistka o 5 stupnov viac ako sa nahreje voda. Muž je velmi šikovný a čo - to rozumie. Najprv sa snažil sám prísť na koreň veci. Zavolali sme opravára. Kotol nepísal chybu. Ten kotol ani nerozobral. Čo som ja videla, iba chodil a chytal radiátory a rúry, čo vedú od kotla. Mal kadejaké pripomienky na kúrenie, čo ako máme urobené. Bohužial 25 ročné kurenie. Sami vieme, že to je už za zenitom, že teraz sa robí inak. Manžel mu niekolkokrát nenápadne ukazoval, čo si myslí, že je zle. Reakcia majstra - odborníka bola, že neexistuje, NIE, tam sa nemá čo pokaziť. Po 20minutách odišli, že si máme prečistiť celý systém. Muž sa naštval a dal sa rozoberať všetko, aby sa dostal k spomínanému ventilu. Rozobral, upravil, zložil a kotol frčí už týždeň. Aj toto je príklad, ako sa stavajú k práci slovenskí opravári. Podobní prípad mal syn s kotlom Viesman. Tiež tam chodil opravár ako na klavír. Syn zúfalý zavolal muža a ten to vyriešil k doterajšej spokojnosti. Nepohnú rozumom, najradšej sú ked im napíše kotol na displej chybu a vymenia blok, ktorého sa to týka. Toto je daľšia naša negatívna skúsenosť s majstrami na Slovensku. A to som si myslela, že ked sa už konečne presťahujeme, tak už nebudem riešiť neschopnosť slov. majstrov.
Odpovedať
Profilova fotka
@staronova bud rada ze mas sikovneho chlapa :).... s ostatnym suhlas.celkovo sluzby na slovensku bieda...
Odpovedať
Preco rozpravate v mnoznom cisle ked bol u Vas len jeden majster.??!! Inak poznam majstrom ktory spravia toto iste ked zakaznik priliz mudruje a sprava sa ako majster sveta.
Odpovedať
@gkrivanek áno, v tomto prípade som mala napísať...že sa tento jeden spomínaný priradil k plejáde iných pred ním....a mudroval on, nie my ako zákazníci. Chytal sa toho, čo vôbec nemalo súvis s kúrením. Ale aj toto je názor-sme každý iný. Neskutočné negatívne skúsenosti za dva roky prerábky. Áno, na šikovných sme hrdí a posúvame recenzie ďalej. Bohužiaľ tých je ako šafranu.
Odpovedať
@gkrivanek "ktory spravia toto iste ked zakaznik priliz mudruje a sprava sa ako majster sveta" - takto sa profesional nesprava. Mal som X zakaznikov, nad ktorych nebolo, mudri ako radio Jerevan, veru stalo sa, ze ani pri najlepsej snahe si nedali dohovorit a trvali na nezmyselnych rieseniach odporujucich normam a zdravemu rozumu. Slusne sme im oznamili, ze zial, nedokazeme im pomoct (a vyhoviet) a po urcitom case, ked to rovnako zabalili po nas dalsi dvaja, tak sa ozvali, ze upustaju od svojich xujovin a ideme to robit, tak ako sa slusi a patri
Odpovedať
@catscan profesional nepotrebuje ziskat kazdu zakazku 😊
Odpovedať
@gkrivanek ten kto plati ma pravo aj mudrovat a ten co nevie ten nema pravo si za to nechat zaplatit.
Odpovedať
@gkrivanek ved presne o tom som pisal "... sme im oznamili, ze zial, nedokazeme im pomoct..."
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?