Kotol ktorý nieje pre slovenský trh

Ahojte chcem sa spytat. Kúpili sme dom a po roku sme sa dozvedeli, že kotol protherm raja je určený pre Česky trh. Teda otázka znie či je možné urobiť kontrolu takémuto kotlu( revíziu)
Odpovedať
Profilova fotka
Ako ste na to prisli?? Ja ho tiez mam a kupil dom ho tu.
Odpovedať
@wolodymyr bol mi tu technik zapájať termostat. Pozrel výrobne číslo a toto povedal mojej žene. Ja som doma nebol.
Odpovedať
@yokomo a preco by to mal byt problem?
Odpovedať
@yokomo Na tieto značky neradi chodia technici. Poniektorí len počuje protherm a sa s tebou nebaví.
Odpovedať
@ruren toto bol oficiálny technik od protherm. Bezdrôtoví termostat napojil, ale nechcel urobiť revíziu lebo kotol nieje určený pre slovenský trh, aj keď je totožný s verziou čr , ale v Čechách ich ponúkajú aj o sto EUR lacnejšie, kvôli väčšej konkurencii, tak protherm urobil to, aby tu mohol viac inkasovať, tak to rozdelil pre SK a iné trhy @sysell ked mi neurobia revíziu, tak nemusím mat poistený dom. A s tohoto vypliva ďalšia otázka, ako bol skolaudovany dom, keď je tu takýto kotol
Odpovedať
@yokomo > Ja by som sa oficialne spytal slovenskej obchodnej inspekcie. Sme v EU, kde by mal byt volny pohyb tovaru, takze ake urcenie pre slovensky trh. Nechces to po nom zadarmo. Za tu reviziu sa normalne plati. Viem ze ked budem za menit plynovy kotol, tak budem vediet akej znacke sa vyhnut.
Odpovedať
Profilova fotka
@yokomo revízia a kontrola nie je žiadny problém. Akurát na takýto kotol sa nedá uplatniť záruka u výrobcu. @asdfb kľud...aj keď sme v EU tak si štáty uplatňujú svoje pravidlá. Skús vyviesť a namontovať kotol do susedného Rakúska. Nemáš šancu ho tam sprevádzkovať pokiaľ na ňom nie je krajina určenia Austria.
Odpovedať
@poliacik321 ďakujem obratim sa na iného technika. @asdfb možno problém nieje v značke, ale v technikovi
Odpovedať
@yokomo Aj ja mam Raju, ktora nie je pre SK trh. Reklamoval som uz 2x prostrednictvom predajcu (asi som nemal stastie na kus. Inac tie elektrokotly sa nezvyknu kazit). Nebol problem (kupil som cez slovensky e-shop nevidim dovod aby mal problem byt). Dosiel technik vymenil spiralu vyuctoval vyplatil som a nasledne som si to nechal preplatit u predajcu - vadny kus som mu zasielal (predtym som sa s nim dohodol). Ak to mas pre SK trh je to o to jednoduchsie, ze servisak vsetko poriesi nemusis riesit predajcu Co sa revizie tyka neviem co konkretne mas na mysli asi spustenie / uvedenie do prevadzky kvoli zaruke. Neviem o tom, aby bolo potrebne robit nejaku specialnu reviziu. Ani na varnu dosku nerobis reviziu. Je to rovnaky spotrebic.
Odpovedať
@dominik_boksansky myslím revíziu čo sa robí raz za rok, či pri elektrokotlom sa to nevyžaduje?
Odpovedať
@yokomo ak,ti to mechel spravit zavolaj ineho, aj tak je to trapna formalita, mne revizak povedal ze aj tak mi je na hovno, keby zhorel dom zhori aj sprava. Neni ziadne centralne depozitar cize je to len obycajny papier
Odpovedať
@yokomo neviem o nicom takom. Mozno pri plynovych. Elektrokotol je v podstate velka inteligentnejsia rychlovarna kanvica na ktoru tiez nerobis reviziu :).
Odpovedať
Článok sa načítava...
Nam sa stalo to iste, mali sme proterm po namintovani mi povedala firma,ktora ho mala spustit,ze je pre cr trh a preto nebudem mat na neho zaruku. Servis a revizie som mala normalne platne kedze som si ich platila z vlastneho vrecka.
Odpovedať
@kredog > Zaruku na to mas, len ju musis uplatnovat u toho, u koho si ten kotol kupila. Tak ako to robil napr. dominik_boksansky .
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?