Deltako krby - spokojnosť po rokoch používania?

Zobraz úvodný príspevok
Dobrý deň, máte niekto s nimi skúsenosti ? Ako ste boli spokojný aj po rokoch pouzívania. Zvazujeme ponuku od nich. Dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
@kristianstanga Dobrý deň! Záujmy našich zákazníkov sme vždy považovali za našu najvyššiu prioritu. Sú to klienti ako Vy, ktorí náš rozvoj podporovali dodnes. Bez ohľadu na Vaše slová, ďakujeme, že ste si nás vybrali. Sľubujeme, že v rámci našich schopností splníme Vaše požiadavky čo najviac, preto chceme Vám pomôcť pri riešení Vami uvedených nedostatkov. Vaša vložka bola odovzdaná pred 6 rokmi. Po 3 rokoch sme dostali od Vás e-mail ohľadom prasknutého šamota, na ktorú sme Vám promptne odpovedali a navrhli riešenie, ktoré vieme vykonať rýchlo. Od tej doby sme od Vás nedostali žiadne odpovede, alebo otázky, preto nás Vaše slová v tejto fóre prekvapili. Šamotová výplň najjednoduchšie sa zlomí mechanickým poškodením. To môže zapríčiniť silnejšie buchnutie dreva, alebo iného materiálu do šamotového ohniska. Ak by sa jednalo o závadu materiálu, som si istý, že táto závada by sa vyskytla omnoho skorej, než po 3 rokoch od odovzdania. Výmena šamotových tehál je rýchle a jednoduché. Šamotové tehly ako sme aj uviedli, vieme Vám zabezpečiť v krátkej dobe. Všetko, čo sa používa a sú v tom mechanické časti si občas zaslúži trocha starostlivosti. Preto aj máme v garančnom liste napísané, že po dvoch rokoch je odporúčaný servis od servisného partnera, aby prípadné drobné opravy, alebo nastavenia boli vykonané včas. Dnes kvôli požiarnej bezpečnosti už uvádzame servis vykonať každý rok, nakoľko to spojíme aj s čistením komína, aby celý systém bol na každú sezónu vždy bezchybne pripravený. V rámci starostlivosti o zákazníka sme tento rok spustili službu „Dlhodobá spokojnosť“. V rámci tejto služby náš servisný technik navštívi našich zákazníkov. Počas návštevy vykoná periodickú prehliadku, v prípade potreby nastaví tesnosť dvierok krbovej vložky, vymení opotrebované časti, namaže ložiská, opraví škrabance (ak sú), vyčistí komín a spalinovú cestu, aby krb dlhodobo a bezpečne splnil požiadavky našich zákazníkov. Vďaka tejto službe periodické prehliadky môžu byť lacnejšie, nakoľko servisný technik má pravidelné cesty rozdelené v regiónoch a nebude chodiť za zákazníkmi jednotlivo z centrály. (Hurbanovo) Deflektor, ktorý Vám rozpadol nie je zo šamotu, ale z vermikulitu. Tento materiál aj my nakupujeme z Nemecka, ktorý nakoľko je vystavený priamym ohňom, môže sa opotrebovať. Presný termín jeho životnosti neuvádza výrobca. Záleží od viacero faktorov, tj. ako od kvality a typu paliva, tak aj od intenzity používania resp. horenia počas používania. Evidujeme málo oznámení poruchy na poškodenie deflektora od zákazníkov. Výmena deflektora trvá asi 15sec a je cenovo nenáročná. Za krbovou vložkou máte dostatočne veľký priestor, aby vzduch sa prúdil potrebným tokom. Umiestnenie mriežok (ako je u Vás) nemá vplyv na horenie ohňa v ohnisku. Nakoľko zákazka sa vykonala pred 6 rokmi, dôvod umiestnenia mriežky na takéto neštandardné miesto by som vedel zistiť až po návšteve. Po návšteve nášho servisného technika by sme vedeli zistiť aj dôvod ťahania ohňa do jednej strany. Predpokladám, že sa jedná o poškodenie izolačných šnúrok okolo dvierok. Počas 6 rokoch sa izolácia mohla vypáliť, vytvrdiť, alebo sa inak poškodiť, kvôli čomu tesnosť už nemusí byť dokonalá. Určite tesnosť a čiernenie skla sa dá vylepšiť s nastavením alebo výmenou izolačných šnúr, resp. kontrolovaním medzier medzi sklami. Dvierka od výroby sa dajú vysunúť len do výšky cca 80%. Pred objednaním sme Vás o tom aj informovali. Ak by ste vysunuli úplne, počas používania mohlo by vniknúť prípadne dym do interiéru, ktorý by mohol začierniť stenu nad dvierkami. Aby tento efekt bol minimalizovaný, dvierka sa nedajú vysunúť úplne. Takto pod dvierkami zostane dostatočné miesto na prikladanie dreva a hore Vám zabraňuje zadymenie do priestoru, ak by ste náhle príliš vysoko zdvihli dvierka počas používania. Je to len kvôli komfortu. Ložiská sú tepelne odolné a okolo ložísk je tepelne odolné mazivo. Počas používania je zvýšená teplota okolo ložísk, preto občasné mazanie ložísk a koľajníc žiaruvzdorným mazadlom je len prínosom chodu a životnosti výsuvného systému. Odporúčame pravidelné kontroly krbových vložiek (nie len našich), aby dlhodobo fungovali a uspokojili každého zákazníka. Našim dôsledným cieľom je čestnosť a dôveryhodnosť, preto veríme že sme Vám pomohli. Ak potrebujete ďalšie rady, sme Vám stále k dispozícií aj po ukončení 5 ročnej záručnej doby.
Odpovedať
@reward ale ale nezveličuj, u rodičov máme krb od slovenského výrobcu a za 14 rokov tam už máme asi 4 šamot len čo ja pamätám (proste na zadnej stene stále praskne) a určite neprikladáme "s rozbehom".
Odpovedať
Profilova fotka
@sousedekovci89 áno, je to možné. Ak myslíme toho istého Slovenského výrobcu tak ten pred štrnástimi rokmi používal na výplň ohniska vermiculit v hrúbke 3cm. A ten dlho nevydržal, robil som v tom období s tou značkou a mnoho som ich vymieňal.
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Prajem dobré ráno, a mrzí ma, že som opäť bola v diskusii týkajúcej sa tejto oblasti svedkom nezhôd, urážok a podpichovania. Mám za to, že by sa v prvom rade malo odpovedať na otázky, ktoré používatelia vo fóre položia. V tomto prípade používateľ hľadal reálnych ľudí, ktorí majú doma daný krb a ich skúsenosti. V prípade, ak máte podozrenie, že je daná recenzia nepravdivá, stačí nám ju nahlásiť a my ju preveríme. Tu sa ale dostávam ešte k ďalšiemu bodu a mrzí ma, že musím opäť upozorniť aj vás @reward , nakoľko ste opäť nepriniesli slušné a vecné odpovede aj napriek našej nedávnej komunikácii, pričom ste samozrejme mohli reagovať a poukázať na výhody vašej práce ale bohužiaľ som bola svedkom trošku iného správania. Jedna vec je rada či tip alebo poukázanie na vaše výhody, hoci to stále neodpovedá na otázku položenú od autora diskusie ale druhá vec je podpichovanie konkurencie či narážanie na platené recenzie. A preto pre všetkých zúčastnených ešte raz opakujem a zdôrazňujem pár bodov z našich Podmienok používania, ktoré si viete kedykoľvek prečítať tu: http://www.modrastrecha.sk/rules/ 1. V prípade podozrenia, že je daná recenzia nepravdivá či platená, stačí nám ju nahlásiť. V prípade, ak sa jasne preukáže, že nie je reálna, bude odstránená. 2. “Fórum je miesto, kde sa všetci stretávame, rozprávame sa, radíme si, pomáhame si, spoznávame sa. Ak to má byť miesto príjemné pre všetkých, je dôležité správať sa tu slušne, rešpektovať ostatných a nezneužívať možnosť hovoriť k všetkým” 3. Neurážaj, neprovokuj ani nereaguj na osobné útoky na teba. 4. V príspevkoch nehodnoť iných Profesionálov, konkurenciu, alebo ich služby. Diskusiu som prečistila a odstránila som všetky príspevky, ktoré nesúvisia s otázkou položenou od autora diskusie. Zároveň vás chcem poprosiť, aby môj komentár bol hrubou čiarou za tým, čo sa tu udialo. V prípade, ak máte iný názor alebo som odstránila príspevok, ktorý by tu podľa vás mal ostať, presuňme to prosím do súkromnej správy, aby nový používateľ, ktorý sem príde hľadať odpoveď na hlavnú otázku, nemusel listovať stranami plnými "ničnehovoriacich" komentárov. Ďakujem za pochopenie a prajem príjemný deň. Miška, 4nets Team
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@deltako Dobrý deň p. Kuczman, ďakujem za obsiahlu odpoveď. Ja by som len doplnil drobné detaily. Realizácia bola v októbri 2015, teda 6 rokov tomu ešte nie je. Šamot: Následne som za ozval nie po 3 rokoch, ale v treťom roku od odovzdania diela do užívania a ako som predtým písal, bolo to po roku od začatia užívania krbu. Ale chápem, šamot je jednoducho taký, niekedy sa zlomí po roku (ako u mňa) a niekedy po 5 atď. Asi som mal smolu... Deflektor: Ďakujem za vysvetlenie, teraz už teda viem, že čo to je a ako zisťujem, tiež je jeho životnosť vecou náhody, keďže to ani vy netušíte... Zlé prúdenie a mriežka: Ak je dôvod ťahania ohňa do strany v poškodených izolačných šnúrkach, tak sa museli poškodiť hneď od začiatku používania. Zadymená pravá strana bola vždy. Je samozrejme normálne nepamätať si po 5rokoch prečo bola mriežka "neštandardne" umiestnená vľavo, ale zároveň je zaujímavé, že si pamätáte, že mám dostatočne veľký priestor za vložkou 🙂 selektívna pamäť je riadne zapeklitá vec 😄 Zvyšok je len marketing a omáčka... Pán Kuczman neberte moje hodnotenie ako útok na vašu osobu/firmu, ide len o prezentovanie mojich skúseností s produktom. Napr. nikdy mi nebola ponúknutá možnosť pravidelného servisu z vašej strany, pritom iný dodávatelia chodia pravidelne ku mne... Servis klímy 72e/rok, čistička vody 90e/rok, kotol 30e/rok, alarm 30e/rok, komín 20e/rok... možno ďalšia obchodná príležitosť... Ďakujem a ostávam s pozdravom,
Odpovedať
Profilova fotka
@kristianstanga Musím Vás upokojiť, že technické špecifikácia našich vložiek a minimálne potrebných miest obstavby jednotlivých typov poznám ozaj do detailov. Naše vložky som vyvinul ja od prvej skrutky, testoval v laboratóriách a tiež ja robím vývoj a výskum na nich. Pracujem s nimi denno denne. Pri posúdení som vychádzal z Vašich fotiek a z fotiek z nášho archívu. Váš krb postavili naši profesionálne vyškolený kolegovia. Aj viem kto bol vedúcim stavby. Kolega stále pracuje u nás, komunikoval som s ním, ale aby vedel odpovedal 100%-nú pravdu určite by to musel vidieť. Ohľadom pokazených šnúr som uviedol „Predpokladám“ a tiež „Po návšteve nášho servisného technika by sme vedeli zistiť aj dôvod ťahania ohňa do jednej strany.“ Preto poznámky na moju pamäť nepovažujem za vhodné. Momentálne situácia je podobná, ak by ste dali otázku, prečo mám po 5-6 rokov používania pár pokazených vecí na aute, veď na ňom najazdím len 20.000km ročne. Dúfam, že takto je to pochopiteľné. Popritom garantujem Vám, že dostali by ste rovnako promptnú podporu, ak by ste nám priamo napísali e-mail, než po mnoho rokoch bez komunikácie napísať verejne. Rozdiel z našej strany v tom nie je, len akurát nechápem prečo ste nám nikdy nenapísali ani nezavolali. Kým nevieme o tom, nevieme ani riešiť. Službu „Dlhodobá spokojnosť“ rozbiehame tento rok a postupne kontaktujeme našich odberateľov. Doteraz sme to riešili jednotlivo, ak sa nám zákazník ozval. Aby sme túto diskusiu nerozťahali s osobnou komunikáciou, ak máte záujem o náš servis, poprosím Vás, napíšte nám e-mail, alebo zavolajte mi. Kontakty na mňa máte. Mám pocit, že spoločne nájdeme riešenie a na konci si vypijeme spolu jednu kávu  S ochotou z našej strany nie je problém.
Odpovedať
Profilova fotka
@deltako Skúste si prosím Vás prečítat môj prvý príspevok ale veľmi pozorne. Stále a sústavne prekrúcate môj opis a skúsenosti. Spálenie 1 metráku dreva za sezónu porovnávate s používaním auta v objeme 20.000km ročne?? 😄 Jeden metrák dreva za sezónu premietnutý do Vašej analógie môže byť tak 2000km ročne. A pri "2000km ročne" aby sa tak luxusný produkt kazil je naozaj na zváženie. A iba drobná poznámka k Vášmu výskumu. Nevedieť životnosť použitých materiálov a produktov pri vývoji hocičoho, je veľká chyba, hlavne u takej časti ako Deflektor. Pekný deň
Odpovedať
@kristianstanga servis na krb? mám ho id r. 2004 a doteraz som žiadny nepotreboval, menil som rošt i deflektor, to ide objednať a prehodí to i decko nemám deltako , ale tu asi najviac zapredaný Blancek
Odpovedať
Profilova fotka
@kristianstanga Skúste si pozorne prečítať môj príspevok. Uviedol som „Evidujeme málo oznámení poruchy na poškodenie deflektora od zákazníkov“. To znamená, že si to pozorujeme rovnako, ako životnosť ostatných súčiastok. Popritom som Vám okamžite navrhol riešenie aj po ukončení záručnej doby. Či si to využijete, alebo nie, je Vaše rozhodnutie.
Odpovedať
Profilova fotka
@duzu áno áno budem si to riešiť po vlastnej línii, vypýtam si kontakt od kamarátov čo vlastnia krby na ich dodávateľa alebo nejaký lokálny... myslím, že tu v okolí SC a BA ich bude dosť...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Dobrý deň, Krb sme od Deltako Objednali v 2018 a odvtedy neustále používame (okrem leta 🙂) S krbom sme veľmi spokojní, všetko funguje ako má. Prístup firmy bola na veľmi vysokej úrovni. Začalo sa to plánovaním kde sme dostali profesionálne usmernenie od konateľa firmy a ponúkol portfólio podľa našich predstáv. Potom po návšteve showroomu hneď sa nám zapáčil jeden typ čo sme aj videli na živo (odporúčam určite pred kúpou navštíviť ich shoowroom). Poslali sme objednávku a od objednávky až k dodaniu to trvalo cca 1 mesiac. Čo sa týka customer servisu po predaji, je tiež na vysokej úrovni. Ani raz som nemal pocit že by ma odignorovali alebo by sa mi vyhýbali, vždy boli féroví. Prikladám aj fotky - before/after 😉 Tomáš
Odpovedať
@moltomas aky je to rozmer? Pekna praca. Neni nad taketo teplo, najma teraz, co boli tieto zimy tak to som krb ocenil ovela viac ako kedykolvek predtym. Cely dom vykureny za chvilku.
Odpovedať
@mambo11 šírka krbu je 100cm a hlbka 40 cm (sklenená časť) ... tvar C.
Odpovedať
@moltomas dik za info. Este jedna vec ma zaujima ked je takyto velky, tak aky vykon ma? Nemas problem s prekurenim domu alebo tak?
Odpovedať
@mambo11 Ahoj, pravdupovediac trošku som sa toho bál, že je to veľké a keď dám dostatok dreva (aby to aj vyzeralo dobre) tak v obývačke nevydržíme. Až do detailov neviem ako krb funguje ale je to perfektne vymyslený, ak ho poriadne nakrmím tak viem regulovať teplo okolo 25C. A tým že má akumulačnú schopnosť ten čas sa poriadne predĺži. Pekne vykúry hlavne našu veľkú obývačku (50m2) s kuchyňou (25m2) a keď nechám otvorené aj ostatné dvere tak aj izby dokúry. výkon 11 kW (nastaviteľný výkon 5,8 - 15,2 kW)
Odpovedať
@moltomas tak to je potom fajn, to potom vecer nalozis ked chillujete pred telkou a nemusis sa starat, ze by do rana vyhaslo a ostala zima, ked mate akumulacny. Cela realizacia ta cca na kolko vysla? Ak ti nevadi o tom napisat.
Odpovedať
@mambo11 Ahoj, tak pesne ako píšeš. Nerád by som začal rozoberať (potom sa tu rozvýri téma o cenách aje to podla mňa citlivá téma) , lebo je to skôr individuálne a závysí aj od mnohých faktorov, a ešte to bolo realizované v 2018. Nebolo by to moc férové vzhľadom na výrobcu/dodávateľa. Určite by som odporučil sa obrátiť na výrobcu ( @deltako ) a si vyžiadať cenu. Len tolko by som ešte dodal, že pred voľbou sme si robili poriadny prieskum, chodili sme po výstavách a vyžiadali aj iné ceny. Najpriaznivejšie a s najlepším prístupom "vyhral" Deltako. A nelutujeme! Dúfam že to pomohlo, trošku 🙂
Odpovedať
@moltomas jasne, respektujem to 🙂 Samozrejme, ze co znacka to ina cena, kazdy to ma uplne inak a za ceny aj ine sluzby poskytuju. Ale aj tak vdaka. 🙂
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?