Aké máte skúsenosti s produktami HEVOLTA?

Ahojte, chcem sa opýtať, aké máte skúsenosti so spoločnosťou HEVOLTA a ich produktami? Staviame dom a riešime podlahové kúrenie a našli sme túto technológiu https://hevolta.sk/hevolta-nanocloth/ .. Zároveň majú riešené aj inteligencie, tak aj to by sme radi vyskúšali. Ak máte referenciu, tak dajte prosím vedieť.
Odpovedať
1
2
Tiež by ma zaujímalo, konkrétne rekuperacia
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
keď nemusíte riešiť hneď, počkajte si na mojú recenziu po tretej reklamácii neodbornej montáže, ktorú práve riešime ... som kľudný človek, ale toto je moc aj na mňa ! Vypichnem len : tvrdé skraty v podlahe, 1cm výškové rozdiely pri uložení pod kompozitnou podlahou, nesprávne uložené teplotné čidlá v podlahe - mimo podložku, neodborný montážny personál. bude to proste "Epos" keď sa k tomu nepostavia čelom ! To že im to montujú nejakí živnostníci ktorí tu jeden deň sú a druhý deň nie, ma absolútne nezaujíma ... ja som si zaplatil kúrenie aj montáž od Hevolta. Spravím im takú zaslúženú antireklamu, podloženú faktami, že to nepredajú ani sami sebe ... 😠 😠 😠
Odpovedať
@erikg update: Dnes píšem už kľudnejší ... kúrenie funguje, i keď stále je tam to "ale", pretože firma ktorá to robila už pre Hevolta vraj nepracuje (naštastie) a len boh a oni vedia ako to vyzerá na zvyšku plochy. Ešte musím dostať senzory na dvoch miestach v podlahe na správne miesto a potom mi neostáva iné, len dúfať, že už nebude žiaden daľši problém, keď zaťažíme podlahu nábytkom ... i keď z firmy Hevolta ma uistili, že budú akýkoľvek problém okamžite riešiť. Nechcem nikomu robiť nezaslúženú reklamu/antireklamu, ale tu by som fakt chcel vyzdvihnúť prístup ľudí z firmy Hevolta, hlavne p. Zajaca, ktorý so mnou celý čas komunikoval a doriešil i úhradu faktúry za rozoberanie a opätovne skladanie podlahy, ktorú ich subdodávateľ podlahárskej firme samozrejme nechcel uhradiť. Chcem tiež zdôrazniť, že s ich produktami ako takými absolútne žiaden problém nemám. Dlho som hľadal a študoval problematiku, kým so sa rozhodol pre ich produkt a neľutujem to. Celý problém ktorý u nás vznikol, vznikol len neodbornou montážou ich subdodávateľskou montážnou firmou. Áno, svoj podiel viny na tom určite majú aj oni, no sám tiež podnikám a viem preto ako ťažké je nájsť v dnešnej dobe spoľahlivých obchodných partnerov. Ako som však písal už v pôvodnom príspevku, kúrenie som kupoval i s montážou od Hevolty,takže "čierny Peter" ostal teraz v ruke im a ja len dúfam, že sa (bohužiaľ na mne) firma poučila, preverí si do budúcna lepšie s kým spolupracuje a v prípade daľšieho problému dostojí svojho slova 😐
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
Dobrý deň, nakoľko máme rovnaký problém poprosím o radu, ako ste doriešili 1cm výškové rozdiely pri uložení pod kompozitnou podlahou. ďakujem
Odpovedať
@stefan_ruzicka stále sa to rieši ... ideme otvárať celú podlahu a robiť to celé nanovo, verím že teraz už poriadne. Ochota zo strany Hevolta nechýba a určite pri tom budem celý čas tentokrát.
Odpovedať
Pridám aj ja skúsenosť. Celý systém dodával developer v rámci projektu domu. Montáž robila firma, resp. živnostník, ktorý sa priznal že to robí druhý krát! Keď som sa ho pýtal napríklad na spôsob pripájania v súvislosti s elektrosmogom (výborný článok, treba si prečítať: https://inardex.sk/infrafolie-elektro...), tváril sa ako keby som hovoril hebrejsky. Ale nejako to položili. Skúsenosti po cca 3-mesačnom používaní: Termostaty MIND sú ťažký aliexpres. Nevedia merať teplotu v miestnosti (rozdiel +- 5 stupňov), nastavenú korekciu merania si svojvoľne menia 2-3 krát denne. Večer nastavím v detskej izbe teplotu 20,5 stupňa, ráno tam deti majú 24 a systém stále kúri, lebo termostst ukazuje teplotu v miestnosti 18 stupňov. Navyše nábeh kúrenia (čo som si naštudoval, že má byť relatívne rýchly a je to jedna z vlastností infrafólií) trvá cca 1,5 hod - 1 supeň. Asi si ľahko zrátate, že keď chcete mať po pracovnom dni v spáni o 4 supne viac, systém treba spustiť hneď keď sa naobedujete 😞. Pri príkone 120W na 1m2 a spálni ktorá má 30m2, kúrite cca 5 mesiacov v roku, tak len nábeh kúrenia vás v 1 miestnosti vyjde na cca 120 EUR ročne. Ten problém nábehu treba samozrejme brať tak, že ja mám fólie v potere a nie priamo pod podlahou. A posledná vec - spýtajte sa predajcu, čo za firmu je vlastne Hevolta. Mne developer najskôr tvrdil, že je to japonská technológia, potom že švajčiarska. Na stránke (tá vznikla až po tom, ako sme dom kúpili) majú napísané, že sú holandská spoločnosť, ktorá sa zaoberá vývojom a výrobou týchto technológií. No, ale stačí si kliknúť na Whois - a človek zistí, že holandská stránka hevolta.eu je zaregistrovaná (aká náhodička) na Slovensku...
Odpovedať
Dobry den, Dostali sme ponuku na kurenie od hevolty, boli sme aj viacmenej rozhodnuti, ze to zoberieme, no po zhliadnuti tychto komentov sme si to rozmysleli. Ale v podstate, na pokladku hevolty by sme mali cloveka, ktory to robil vela krat a je na odporucanie, takze zlej pokladky sa nebojime. Aj ked clovek nikdy nevie 🙂Inak okrem zlej pokladky, ste so systemom spokojni ? A este otazka mescane poplatky mate ake ? Chapem ze ide aj o zateplenie a vela inych faktorov, tak keby ste mi len tak mohli priblizit cenu dat. Nam povedali ze by sme mali platit okolo 90€(120m2, 4 osoby, 15 zateplenie a strop tusim 35 zateplenie), tak ci ta suma je realna aspon priblizne. Dakujem
Odpovedať
@laug dobry den, termostat vam vramci zaruky vedia vymenit ? Alebo ako sa to bude riesit...
Odpovedať
No za nás, čo sa týka produktov bez akéhokoľvek problému a hlavne nádherne dizajnové kúsky 🙂 odporučil som všetkým známym ( po tom čo ich zbadali ani nebolo treba odporúčať 😂) Čo sa týka samotného prístupu firmy hevolta, myslím že presne tak by to malo vyzerať. Všetko vybavené rýchlo, bez chyby, komunikácia okamžitá, operatívne riešenie zmien objednávok. Som rad že sú u nás ľudia ktorí to vedia robiť a je tu čím sa pochváliť.
Odpovedať
Profilova fotka
Prajeme dobrý deň všetkým, V prvom rade by sme Vám radi zaželali úspešný Nový rok. Vieme, že nebolo a nebýva zvykom, aby firma ako taká, odpovedala aj na negatívne recenzie, ale aj týmto vyjadrením, Vám chceme dokázať, že veci naozaj robíme inak, lepšie a záleží nám na spokojnosti všetkých našich zákazníkov. Ako odznelo aj v príspevkoch vyššie, priznávame si, že sa pri počte 634 montáží/realizácií našich produktov v roku 2021, stalo aj pár chýb. Radi by sme našich potenciálnych a taktiež jestvujúcich klientov chceli ubezpečiť, že sa nejedná o vady produktov, ale o zlyhania ľudského faktoru pri inštalácii, ktoré naozaj nemuseli byť. Aj napriek faktu, že sa jednalo o chyby našich montážnych alebo predajných partnerov, vždy sme sa postavili k problému čelom a problém sme riešili. Naozaj nás to nesmierne mrzí, ale potvrdilo sa staré známe „Kto nič nerobí nič nepokazí.“ . Hevolta vždy deklarovala a bude deklarovať, že si stojí za svojimi produktami a teda vieme sa v prípade takýchto pár opodstatnených reklamácií postarať o vyriešenie problému vždy k spokojnosti klienta. Dúfame, že sa horeuvedení klienti ešte dostanú k updatu svojich negatívnych recenzií a potvrdia naše slová vyššie uvedené. Chápeme, že takéto recenzie sa v návale emócií píšu ľahšie pretože na tie pozitívne už nejako chýba tá správna hnacia sila. Na záver by sme sa dotknutým stranám chceli poďakovať aj za trpezlivosť pri odstraňovaní týchto pár chýb a nových klientov by sme chceli ubezpečiť, že nás tieto záležitosti posúvajú vpred a robia sa opatrenia a nastavenia, aby sa obdobné scenáre neopakovali. Ďakujeme za porozumenie. HEVOLTA Slovakia s.r.o.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Článok sa načítava...
Dobrý večer prajem. Asi bude fér, keď k svojmu statusu z decembra napíšem aj pokračovanie po mesiaci. Pán z Hevolty sa mi ozval koncom decembra a celú vec vysvetľoval tým, že mali vadnú sériu termostatov, a ja som zrovna mal tú smolu, že som ich dostal. Popravde - moc som mu vtedy neveril, ale súhlasil som s tým, že mi ich všetky vymenia. Tak sa aj stalo. Tu naozaj musím povedať, že ochota ľudí priamo z Hevolty bola enormná. Termostaty vymenili fyzicky hneď začiatkom roka a nové fungujú ako majú. Čiže mea culpa, v prvom statuse som bol možno viac kritický ako bolo treba. Ale pripisujem to prirodzenej nasrdenosti keď vám kúrenie za tisíce EUR žije vlastným životom a nespráva sa tak ako sa chcete 🙂 Teraz je všetko ok, laborujem ešte z nastavením rýchlosti nábehu kúrenia, ale to je už špecifikum mojej betónovej podlahy pod ktorou fólie ležia. A ešte rada na záver - ak sa rozhodnete pre Hevoltu, dajte si od nich poradiť firmu na montáž. Bohužiaľ sa ukazuje, že práve montážnici sú úzke hrdlo tejto technológie a keď to robí nejaký živnostník Jožko, čo nemá od nich seriózne zaškolenie, vie pokaziť celú pridanú hodnotu.
Odpovedať
Profilova fotka
@erikg Prosim dáte mi na seba telefóny kontakt? My riešime takisto rovnaký problém ako vy , možno keby sa spojíme tak zmozeme viac. . Andrea
Odpovedať
@erikg neviem ako vy, aj my by sme sa chceli podeliť s našimi skúsenosťami. Bývame skoro rok v Senci Toskana a v dome máme komplet balík technológii od Hevolta, kúrenie, rekuperáciu, inteligenciu a Towelboy. Produkty sú krásne a veľmi hitech. Všetko funguje veľmi dobre, na začiatku sme mali síce problém, lebo vypínal termostat, lebo bolo niečo nastavené v termostate, nejaké obmedzenie teploty, ale to chalani z Hevolta vyriešili rýchlo. Čo sa týka rekuperácie, pred tým ako sme sa nasťahovali som nevedela o čo sa presne jedná. Dnes som rada že ju máme a už by sme to chceli do každého domu. Máme stále v dome čerstvý vzduch, nemusíme vetrať a malý je alergik a preto je super trojitá filtrácia s HEPA filtrom. Vypínače Glasense a Towel, tie sú krásne sklenené, neviem sa na vynadívať, škoda že nebola v ponuke sivá farba, tá by sa nám hodila viac. S Hevolta máme dobré skúsenosti, keď sme mali technický problém s termostatom, bolo komu zavolať a problém sa rýchlo vyriešil. Martina a Adrian
Odpovedať
Pekny den prajem, chcel by som sa aj ja podelit o skusenost s firmou Hevolta. V podstate im nemozem nic vytknut, maju skvele dizajnove minimalisticke kusky, komunikacia je super, vsetko mi vysvetlili, mili a ustretovi pracovnici, s cim som vsak mal zo zaciatku problem bolo, ze na termostate mi nesiel nastavit cas, ale chlapci promtne prisli a vyriesili. Urcite ich odporucam.
Odpovedať
Po dlhšom čase čítam opäť túto diskusiu a rád by som sa znova vyjadril k danej téme. Moja "katastrofálna" inštalácia je už dávno minulosťou a kúrenie poctivo funguje tak ako má . Odkedy to boli doslova páni odborníci z inej Hevolta partie celé rozobrať a nanovo položiť, necítiť už ani žiadne nerovnosti ( mám kúrenie hneď pod kompozitnou 5mm hrubou podlahou). Mám to celé napojené na Loxone (ako termostaty sú Loxone vypínače a senzory pod podložkou sú tiež One Wire od Loxone). Po nastavení automatizácie s ktorou sa bolo treba trochu pohrať všetko funguje perfektne. Mám teplo v 160m2 byte do 15-20 minút. Regulácia je tiež svižná a teplota kolíše v rozmedzí max. 0,7-1 stupňa. Ľutujem len, že som nedal fólie i do kúpeľne a WC (dal som tam rohože do lepidla pod dlažbu, lebo "majstri" ma presvedčili a nábeh je katastrofálny). Jediný problém bol naozaj v montáži, resp. montážnej firme ktorá to bola robiť pôvodne. Písal som to už vyššie, s produktami Hevolta s ktorými mám osobnú skúsenosť, nemám absolútne žiaden problém a plánujem ich fólie použiť i na chate. Mrzí ma len, že môj (oprávnený ) hnev si "zlízla" firma a nie montážnici, ktorí v podstate za to celé mohli (čo viem, tak nekomunikujú už ani s firmou, také typicky slovenské podnikanie na živnosť ... ). Takisto k celej reklamácii pokládky a zapojenia sa postavila firma čelom. Vymenili cca. 80% všetkého materiálu, káblov a vykurovacích fólii a uhradila všetky náklady spojené s rozobratím a opätovným poskladaním kuchynskej linky i všetkých podláh profesionálnymi firmami ktoré prevádzali i prvotnú montáž/pokládku. Osobitné poďakovanie patrí p. Zajacovi, ktorý na všetko dohliadal a bol kedykoľvek k dispozícii už od prvého kontaktu. Koho by to zaujimalo, prikladám aj foto z termokamery Fluke cca. po 10min. od prvého zapnutia po reklamácii.
Odpovedať
Profilova fotka
Moja skúsenosť s hevoltou: začnem od začiatku. Už pri projektovaní tj. jar 2020 som s nimi komunikoval, pýtal som si jednotlivé informácie, čo do výkonu, výdrže fólii, spotreby el. atď. všetko mi poskytli a to nie len pre mňa, aby som si vedel vybrať medzi nimi a konkurenciou, ale poskytli mi aj komplet material pre projektanta, aby ich fólie vedel zakonponovať do realizačného projektu. Samozrejme mi vypracovali aj ponuku - teda v tom roku 2020. Samotná realizácia prebiehala v jeseni 2021. Keď som komunikoval s p. Zajacom, bol veľmi ústretovy a cenu mi zachoval z tej ponuky z 2020. Keďže som chcel ujednotiť ich pekné termostaty s vypínačmi na svetla a žalúzie, tak som si objednal aj tie - a to fakt nebolo ľahké, nakoľko rozhodovať, kde aký rámik s koľkými vypínačmi a okruhmy ovládania (keďže to všetko je integrovateľné v rámci home assist), ale aj v tom mi p. Zajac veľmi trpezlivo pomohol, poradil a aj operatívne sa mnohé veci promtne doriešili. objednal som si aj towelboy - el. sušiaky na uteráky. Vyzerá to veľmi elegantne. Predstavte si: zasvietim svetlo v kúpelni, na to sa mi zapne towelboy a keď zhasnem, tak to po 5min. vypne samo. To je len príklad ako som si naprogramoval automatizáciu. Alebo pri vchodových dverách mám dvojvypínač, jeden je svetlo na chodbu a ten druhý som naprogramoval ako odchodové tlačidlo - vypnem ním všetky svetlá v dome. toto programovanie fakt parááda, ale aj toto mi trpezlivo vysvetlili a zaškolili ma. Čiže som veľmi spokojny s Hevoltou, ako sprístupom firmy tak aj s kúrenim, vypínačmi či towelboy. a okrem toho to aj veľmi pekne vyzerá. Veď posúdte...
Odpovedať
@mbavlsikova Tie vypínače musia byť skutočne inteligentné, kee majú pripojenie iba cez wifi, to znamená že každý vypínač vyžaruje 2,5 GHz. Neviem čo je na tom inteligentné pokiaľ nemáte v dome senzory prítomnosti ktoré by vyhodnocovali a automatizky zapínali svetlá a napríklad aj kúrenie. To je taká pochybná inteligencia typu ALIEXPRESS a ak vám náhodou odíde router alebo ho vypnete tak vypínače zrejme nebudú komunikovať. Ale veď každý považuje inú vec za "smart" A ohľadom žalúzií, má to funkcionalitu / ochranu že pri silnom vetre ich automaticky vytiahne?
Odpovedať
@rados611 ahoj, môžem sa spýtať, ako dopadol tvoj záujem o rekuperáciu od Hevolty?
Odpovedať
@jnvrg zvolil som inú rekup nakoniec
Odpovedať
@rados611 aj sa môžem spýtať akú a prečo? Ja mám ponuku od nich, ktorá je ale výrazne lacnejšia ako druhá a neviem zistiť, v čom môže byť háčik.
Odpovedať
@jnvrg popravde už ten dôvod si nepamätám, ale niečo som o nej čítal kvôli čomu som sa rozhodol inak.. A šiel som do rekup ktorú tu pozná viac ludi od pána asex
Odpovedať
Profilova fotka
@kimas2022 Áno, sú skutočne inteligentné, zabezpečuje to mobilná aplikácia, či hlasoví asistenti, ktorých na Aliexpresse naozaj nenájdete. Automatizácie, úsporné režimy a rôzne iné funkcionality prispôsobené dnešnej dobe sú samozrejmosťou. Ak ´´odíde´´ router či teda internet, nič sa nedeje, naše produkty sú naprogramované tak, aby si aj po takomto incidente pamätali posledné párovania/nastavenia. Čo sa týka vetra vs. vonkajšie žalúzie, aplikácia priamo sleduje počasie a v rámci nastavení vedia reagovať na počasie, či už na vietor alebo dažďovú smršť a iné. Taktiež sa dá nastaviť zopínanie na základe vonkajšieho svetla, teda vedia reagovať aj na súmrak.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
Prosím dajte si pozor na firmu Hevolta. Jeden problém za druhým a to nehovorím o tom že nám predali ( za nekresťanskú sumu) termostaty, ktoré nefungujú správne a jeden nám odišiel úplne. Od jari im píšeme aby si tie termostaty prišli zobrať a vrátiť nám peniaze. Píšem tak preto, pretože toto je už tretia várka čo nám od začiatku čo bývame v dome haprujuú alebo nefungujú. Už nemáme záujem o ďalšiu výmenu, pretože táto firma nemá kvalitný produkt. Firma síce schválila reklamáciu ale do dnes deň nikto neprišiel a to je už taká zima že v jednej izbe sa nikto nemôže zdržiavať kvôli nefunkčnému termostatu a to máme malé dieťa a bábätko !!! Prosím obidte túto firmu.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
HEVOLTA už nikdy v živote. Prečo? Prvé vykurovanie od položenia kúrenia od HEVOLTA dopadlo takto: Aktuálne je február. Vonku je okolo -5 a nám 124 dní od oznámenia reklamácie nefunkčného kúrenia - stále nefunguje kúrenie. Prikurujeme ako sa dá - elektrické ohrievače, klimatizácia… Do každej izby som bol nútený zakúpiť elektrický radiátor s termostatom aby sme túto zimu nejako prežili. No a kde je problém? Problém je v totálnej neprofesionalite, neschopnosti a hnusnej arogancii firmy Hevolta. Dňa 5.10. sme oznámil našu reklamáciu. Nefunkčné kúrenie - nefungujú termostaty, vyhadzujú ističe, odchýlka na termostatoch 2-3 stupne. Na niektorých chyba v meraní teploty aj o 15 stupňov! Prvý krát sme sa dočkali opravy kúrenia dňa 16.1.2023 a to presne 103 dní od nahlásenia reklamácie. Pri oprave kúrenia dňa 16.1.2023 sa chyba neodstránila a kúrenie stále nefunguje. Vraj si to máme riešiť s vedením. A aj riešime a to odstúpením od zmluvy. O ďalšom priebehu Vás budem informovať…. NENECHAJTE SA OKLAMAŤ SLADKÝMI REČAMI O ÚŽASTNOM, MODERNOM, bezstarostnom kúrení lebo toto kúrenie od HEVOLTA ani nešlo okolo ani u jedného… Áno. Toto je pravá tvár firmy Hevolta. Totálna arogancia a neschopnosť. Termostaty vyrobené za 5 dolárov v Číne. Veľmi, veľmi nekvalitné materiály. Pripomínam, všetko sa to deje keď je vykurovacie obdobie. Prikladám fotky. Posúďte samy. Termostaty úplne iné ako som zaplatil. Bohužiaľ od firmy HEVOLTA sme si dali aj vypínače a zásuvky. Z vypínačov aktuálne funguje tak polovica. Zásuvky chválabohu všetky zatiaľ fungujú. Stmievače KATASTROFA. Pri nízkej intenzite svetla preblikujú až má človek pocit vzniku epilepsie. TAK ISTO NEODPORÚČAM. Čínsky šrot. Máte niekto podobné skúsenosti prosím?
Odpovedať
Zdravím všetkých, chcel by som sa podeliť taktiež so skúsenosťami so značkou Hevolta. Máme kúrenie tejto značky už rok a pol, čiže druhu zimu. Nám funguje všetko v poriadku, je pravda ze na začiatku bol malý problém s termostatom, ale to bolo spôsobené tym ze bola nastavená nižšia maximálna teplota podlahy, ale po zavolani do Hevolty prišiel technik a nastavil a od vtedy je to v poriadku. Pred pol rokom sme si dokulúpili inteligentné sklenené vypínače, tie sú fakt cool. Bol u nás technik, za pol dna namontoval a úplne super.
Odpovedať
@majko83 a kde si bol doteraz 😀
Odpovedať
@majko83 ale iste
Odpovedať
Dobrý deň, Máme doma aj kúrenie aj inteligenciu od Hevolta vyše roka. Rodinný dom 190m², 4 členna rodina. Takže to pri mojich dvoch živých deťoch dostáva zabrat každý jeden ovladac. Všetko funguje ako má a to že tá inteligencia stala zlomok ceny oproti konkurenčným riešeniam je až neuveriteľné. Momentálne si to ideme dávať aj na chatu kde má diaľkový prístup k ovládaniu ešte väčší význam ako doma. (Neraz sa nám stalo že deti niečo zabudli a svietili sme zbytočne aj 3 tyzdne.) Aby som bol úplne objektívny na začiatku sme mali trošku problém s inteligenciou kde nám vypadávali niektoré ovládače. Všetko vyriešil kvalitnejší wifi router. Problém bol v Tom že náš wifi router nezvládal ovlad toľko zariadení naraz. Po výmene wifi routeru funguje všetko tiptop. Elektrikár mi poradil že ideálne riešenie je mať dva wifi router. Jeden na inteligenciu a druhý na bežné použivanie. So samostatným kúrením nebol jediný problém. V starom dome sme mali kvalitný kotol Viessmann a teda ten si vyžadoval oveľa viac pozornosti ako podlahovka od hovolta. Prajem každému podobnú skúsenosť 🙂
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?