Zamietnutá reklamácia - sanovo

26. nov 2021180

Ahojte, mám taký problém objednali sme vaňu s bočným panelom a syfón k nej z eshopu sanovo.

Najskôr prišiel syfón (rozbitý). tak nám poslali druhý kus(ten došiel našťastie v poriadku.

Potom prišla vaňa s panelom a keďže sme ešte nemali kúpeľňu v stave na inštaláciu sanity ani sme to nerozbalovali. O 2 týždne pri inštalácii sanity sme zistili že bočný panel je puknutý (Toptrans reklamáciu zamietol že to je dlhá doba od doručenia)

povedali sme si že OK uznávame, naša chyba. Objednali sme druhý panel.

Ten prišiel, hne'd v ten deň večer som ho išiel montovať a pri inštalácii som si všimol že je puknutý na skoro tom istom mieste... + ešte o kúsok ďalej má ďalšiu prasklinu (sú podstatne menšie ako tá predtým a bolo ich vidno až po strhnutí tej ochrannej tenkej fólie)

reklamoval som to ešte v ten istý večer ako to bolo doručené. Toptrans zase zamietol že sme si to mali skontrolovať pred kuriérom...

Neviem ako si to akože predstavujú?!! akože ja nielen že odbalím na ulici výrobok ale ešte z neho budem na ulici strhávať aj ochrannú fóliu ktorá sa dáva dole až priamo pred inštaláciou? :o

jediná vec čo došla od tejto firmy ktorá posiela cez toptrans bez poškodenia je samotná vaňa... 2 boťné panely + syfón došli poškodené ale aj toptrans aj sanovo sa tvária že oni nííííč a my sme tí drbnutí asi -_-

Máte nejakú radu ako postupovať? Dá sa proti takémuto vyvliekaniu sa zo zodpovednosti nejako brániť?

  • @zipsuliak  asi len ich postup nahlásiť na slovenskej obchodnej inspekcii

  • @zipsuliak  a preco ste to reklamovali u kuriera a nie u zasielatela? bol poskodeny obal pri odovzdavani baliku ?

  • @milan_  reklamovali sme to u sanova samozrejme... ale oni to reklamujú u kuriérskej spoločnosti...

    no vzhľadom na to že tá časť čo je poškodená bola len zabalená v baliacej fólii tak na tom poškodenie neuvidíš..

  • Sponzor fóra
  • Nedohadas sa, uzatvoril si bludny trojuholnik, kde kazdy bude na kazdeho ukazovat a zodpovednost (skodu) nikto neprevezme na seba.
    Kurierier by nedorucil ani polku zasielok, keby to tak kazdy rozbaloval (nedajboze kontroloval vizualne, ale i odskusal funkcnost) a kurier by sa pozeral.
    Maju to dobre vymyslene, ako sa chranit a teba odrbat.
    Tiez som trpol pri dvoch telkach, kupelkovom zrkadle... lebo som bol samozrejme v praci a prebarala to babka 😬

  • @rkorba  toto je presne to že ja som ani nepreberal tie zásielky 😃 fakt na chuja systém....

  • Ahoj, u zasielatela mozes skusit akurat vymoct ze prasklinu na panele bolo vidno az po strhnuti folie.

    Tovar si musis skontrolovat pri prijimani, ano, na ulici. Ked je poskodeny, nepodpisat prevziatie, ale napisat vyhrady, preco si ho nepreberas. I ked sa kurier ponahla...

    Toto maju vsetky prepravne firmy v podmienkach.
    Dokonca, v fr uz ani neuznavaju, ked napises na dodaci list vyhrady typu "tovar bude skontrolovany po vybaleni" ked je obal v poriadku.

    Dokazovat ze kurier je na vine kedze si tovar uz prebral, je nedokazatelne.... Spadol ti po prevzati.
    Podpisal si jeho prebratie, to znamena ze nie je viditelne zniceny.

    Mozno sa niekto ozve, kto ti da nadej na lepsie vyriesenie.

  • Toto čo píšeš samozrejme viem (to je totiž presne to čo mi odpísali....

    problém je že fóliu na ulici proste stŕhať nebudeš... a tú prasklinu ani viditeľné poškodenie vidieť nebolo až pokým sa nestrhla...

    mne ide o to že nám došli 2 panely tou istou kuriérskou spoločnosťou s temer identickým poškodením.... a oni sa stále tvária že oni nič.. :/

    ale som už v podstate zmierený s tým, že sa nikam nedokopem :/

    to je tak ke'd sa používa shitný prepravca a samotný eshop nepozná proklientsky prístup.... -_-

  • @zipsuliak

    pri nakupe sanity u mna plati jedno pravidlo. objednat do kuchynskeho studia, na mieste rozbalit a vsetko skontrolovat (zobrat si kludne celovku) a potom zabalit a zaplatit a sam odviest.

    Inac, myslim si ze toto nie je muka dopravcu, asi posielaju tovar 2hej kvality a snazia sa to zhodit na nich. Ako moze toptrans poskodit tovar, ktory je vo folii bez poskodenia folie?

    Mne sa podobna vec stala raz pri sanite, prisiel lepena WC misa zabalena ako reklamacka a predajca sa to snazil zhodit nech sa odbavujem s kurierom. Bolo mi jasne, ze to uz niekto opravoval a keby som sa nechal vmanipulovat do tejto trojuholnikovej vojny, tak skoncim ako ty. Tovar som poslal naspat vramci 14 dnovej moznosti na vratenie s fotkami, ze toto poskodenie bolo zlym zabalenim a ze tovar uz bol lepeny (co urcite kurier v dodavke nerobil) takze ahoj. predajca sice dlho dumal, ale 14 den prachy poslal. Inak len sud.

    Druhy pripad bola originalne zabalena chladnicka, kde obal bol neposkodeny ale dnuka spuceny vyrobok. Kurier ma vtedy presvedcil nech si to pre istotu skontrolujem (vravel som ze naco), nikdy to nerobim, ale aspon vyhulil cigu. spisal som reklamacny, a druhy den to zasa odviezol docerta. ale 14 dni zasa bez tovaru aj penazi.

    odvtedy pri drahsich polozkach a veciach nachylnych na poskodenie bud vlastny odvoz, alebo volim predajcu s vlastnou dopravou, vynesenim a rozbalenim a platim az ked je to kde to ma byt bez crepov a hadok. je to sice kus drahsie ako najlacnejsia heureka, ale dodadovat sa s nejakym trulom s eshopom zo sablony a IQ hupacieho konika nemusim.

    takze: napis email, ze odstupujes od zmluvy (14dni) a ze poskodenie nie je sposobene kurierom, pretoze bolo pod foliou a folia je OK. vsetko nafot a priloz. Posli im naspat, kopia reklamacneho mailom aj postou. ked do 14 dni nevratia, SOI, sud.

  • @mgx  keď je niečo prasknuté... nemusíš poškodiť ochrnný obal aby si to praskol 😉 hlavne ke'd sa jedná o takú vec ako je bočný panel na vaňu...

    nieje to drahá položka (100€) ale je to rozmerné a nemám zrovna veľké auto 😃

    každopádne vedieť že to budú schopní dva krát zničiť rovnakým spôsobom išiel by som pre to osobne... -_- bohužiaľ je to už viac ako 14 dní od doručenia.... (ešte aj ich odpisovanie je také kostrbaté.... -_-

    objednávam fakt že enormné množstvo balíkov už X rokov a nikdy nikde nebol problém aj v prípade poškodených balíkov to vždy predajca riešil priklientsky a následne si to on vymáhal od prepravcu....

    toto je prvý krát čo som zažil takýto prístup a to hneď dvojnásobne :/

  • @zipsuliak  nepocuvas signaly (ale tiez som bol niekedy taky). Uz po prvom faile trebalo zmenit studio a ist si po tovar osobne. Dodavka sa da pozicat (alebo vozik). takze ak budes robit 3tiu objednavku, tak osobne cez studio (a sanovo by som uz z principu vynechal uplne).

  • @mgx  keďže je to panel ku konkrétnej vani ťažko to budeš kupovať inde.. (navyše čo je malé + pre nich... ponúkli mi náhradný panel za nákupnú cenu).

    Ak budeme objednávať 3tí panel určite ho pôjdem vziať osobne 😃 o to pokoj...

    ja som pôvodne chcel ísť osobne vziať aj druhý panel...lebo sme sa akosi nedohodli s nimi kam to budú posielať a kedy... ale oni ho automaticky odoslali na adresu kam došiel aj prvý panel (ku svokrovcom)

  • @zipsuliak  na rasube..ten panel maju

  • @mellie111  no kukal som to a nemajú 😃 každopádne nepotrebujem iný eshop... ďalší panel pôjdem vziať osobne... len som chcel vedieť či je možné nejako doriešiť tie dva poškodené panely....

  • @mellie111  ako by to mohlo pomôcť?

  • @zipsuliak  Veď to je jednoduché-dva poškodené za jeden dobrý. A to sa im naozaj oplatí ako by povedal Horst Fuchs... 😃

  • Sponzor fóra
  • Akoze rozbalovat pred kurierom...maximalne sa riesi, ak je ocividne poskodeny obal.
    Ja som raz kurierovi volal minutu po odchode, ze to je rozbite a odkazal ma eshop.

    A tu sa deli zrno od pliev pri eshopoch.

    Lepsie eshopy take veci beru bez slov na seba (ci to dalej reklamuju u dopravcu nie je starost zakaznika, vacsinou nie) a ak sa im to deje casto, vymenia dopravcu...
    Ale clovek si priplati nejake drobne oproti lacnemu Jozkovi, co riesi eshop z obyvacky a marze ma vyhrotene, ze take sluzby zakaznikom by ho do mesiaca polozili.

    Nehovoriac o veciach "skladom" a clovek potom caka v lepsom pripade 2 tyzdne 😃

  • vacsina kurierskych spolocnosti v dnesnej dobe neprepravuje nabytok, sanitu atd. prave kvoli takymto problemom... potom je tu ale rozpor medzi biznisom a VOP - ked oni chcu zarobit a obchod chce tovar poslat. Takze prijmu na prepravu aj tovar, ktory podla VOP neprepravuju - a potom sa odvolaju na VOP a je to.

  • @zefe  to mi ani nevrav, akurat nieco take riesim, na just som si nieco objednala s istej stranky, kedze uvadzali, ze to maju skladom ihned k odoslaniu. no zabudli tam uviest, ze to je externy sklad a tak sa doprava o doooost predlzila

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Vyberte si z ponuky krásnych kobercov do obývačky, spálne alebo detskej izbičky! 🙂
    Kreatívna tvorba nápisov a dekorácií.
    Výroba: pečiatky, reklamné logá, drevené výrobky.
    Machovna.sk
    Bratislava
    Machovna.sk - všetko pre Vaše machové obrazy.
    Články od našich partnerov
    Spoznajte najmodernejšie technológie, ktoré myslia na udržateľnosť
    Konvektory – kúria, chladia a rozumejú si s nízkoteplotnými zdrojmi vykurovania
    Vianočné trendy roku 2021
    Archív článkov od partnerov