Praskliny na WC mise - je to na reklamáciu?

Dobrý deň, zakúpil som v kúpelňovom štúdiu sanitu (Ideal Standard Mia) a iné veci do kúpelní a po rozbalení som zistil že na oboch misách sú praskliny v miestach ktoré po montáži nebude vidieť. Tiež je v jednom kuse diera vyplnená nejakou zmesou. Zaujíma ma, či je toto štandard a nemám tomu prikladať pozornosť, alebo je to na reklamáciu. Prikladám fotografie.
Odpovedať
Ja by to nechcela do domu ani zadarmo.Samozrejme ze to reklamuj lebo neviem si to predstavit co to bude robit po case .A to ti nepovedali alebo to bolo v zlave na prvu triedu to nevypada.Ale reklamuj a kup si kus bez poskodenia.
Odpovedať
Nebol to žiaden tovar v zľave. Skôr si myslím, že v kúpelňovom štúdiu si takto privyrábajú.
Odpovedať
@slavo6280 Vrat im to a pytaj si nech ti daju neposkodeny kus,ale urcite reklamuj ved v kupelnovych studiach to maju o moc draksie ako v obchode drzim palce az ti to vymenia za dobry kus.
Odpovedať
@slavo6280 na funkčnosť a životnosť to nemá žiaden vplyv. Bolo to originál zabalené v krabici? Viete odfotiť štítok z krabice? Pošlite ho mailom aj s fotkami priamo výrobcovi a pýtajte sa ho, či nemali nejakú chybnú šaržu. Osobne si myslím, že to v žiadnom prípade nie je na reklamáciu, lebo to nemá vplyv na kvalitu výrobku. Je ohľadom toho množstvo rozsudkov európskej únie, napr. s akými drobnými poškodeniami sa môžu autá predávať ako nové, prípadne, že aj vyše dvojročné pneumatiky sa môžu predávať ako nové bez nároku na zľavu.
Odpovedať
@stowasser Neviem ako vyzerá originál balenie od Ideal Standard, ale na krabici je ich logo, vnútri je návod a montážna sada. Nebolo to ale nijako špeciálne vystlané, v krabici bola misa uložená bez fólie, bez polystyrénu. Pošlem to teda výrobcovi, že či je to OK. Do kúpelňového štúdia posielam reklamáciu, ale inú odpoveď ako že to nevadí od nich nečakám.
Odpovedať
toto su praskliny od vyroby, toto nie su prasklin, ze niekto s krabicou tresol pri preprave. Jednoznacne reklamovat, lebo toto ak odislo od vyrobcu tak ako druha tieda. Skus popatrat po krabiciach ci to tam nie je niekde oznacene. Ak ano, tak to otrieskaj kupelnovemu studiu o hlavu. To znacenie moze byt aj priamo na vyrobku, niekde zo spodu na srepe alebo na nalepke. V kazdom pripade ak si platil za prvi triedu, nikde v papieroch, v objednavke, v dodacom liste nemas 2. a nypisanu, tak sa bran. Ked aj ce obchodnu inspekciu. Aj ked to nie je na viditelnom mieste, nebrani to v pouzivane, je to vada crepu. Moze sa to pri namahani sirit, nemusi.
Odpovedať
Reklamuj.
Odpovedať
Profilova fotka
@slavo6280 schválne som bola pozrieť naše umývadlo v kúpeľni....není na ňom zospodu jediná prasklina,podľa mňa sú tvoje výrobky vadné a teda určite určené na reklamáciu
Odpovedať
Profilova fotka
Reklamácia jednoznačne. Toto je podľa mňa na mieste riešiť. Toto by som nenechal len tak, to určite. Radšej to daj reklamovať, lebo nevieš ako to pôjde ďalej. Či sa ten problém neodrazí ešte časom nejako viac na tej mise ;-)
Odpovedať
Dobre. Poslal som reklamáciu na kúpelňové štúdio aj otázku k výrobcovi aby som zistil či také diely predávajú ako 1. triedu (pravdu sa asi aj tak nedozviem).
Odpovedať
Profilova fotka
reklamoval by so normalne. mas na to narok, pokial ta dopredu neupozornili, ze tie kusy su nejako poskodene a dostanes ich lacnejsie. pokial si za ne poriadne zaplatil tak ako si mal tak mas narok na to aby ti vyreklamovali
Odpovedať
Profilova fotka
@slavo6280 veď to je riadne prasknuté, jednoznačne by som to reklamovala. A ešte keď si to zistil hneď po rozbalení. Väčšinou keď vedia o takýchto prasklinách, tak dávajú to už do zľavy. Takže skús reklamáciu, za to nič nedáš a možno z toho niečo získaš
Odpovedať
Článok sa načítava...
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?