Aké máte skúsenosti s firmou Moderný byt?

Zobraz úvodný príspevok
Dobry den, Chcem sa opytat ake mate skusenosti z firmou moderny byt, kupil som byt v KE na novej terase 2 a do standardu ho vie spravit firma moderny byt tak sa chcem opytat na referencie.
Odpovedať
1
2
No keby som bol vedel tak mi kupelnu nikdy robit nebudu kvalita prace strasna dochadzka robotnikov tiez stale odbehuju niekam opravovat nieco ine reklamacie potom uz nepridu. elektrikarske prace neprofesionalne. Nenechajte sa oklamat peknymi slovami dodvatela alebo kontrolora prac.DALSIA a dost podstatna vec mam dve ponuky praca a ceny materialu kazda je ina navzajom su odlisne .Material vam vypocitaju naviac a to ze z mecha odoberu trosku a uz ho naspet nevezmu a neodpocitaju dlazba obklad tak tiez aPOZOR AKU ZMLUVU SNIMI PODPISUJTE A KOLKO IM PLATITE A TIEZ SI KONTROLUJETE PRESNE MNOZSTVA MATERIALU KTORY VAM PRIVEZU A KOLKO HO POUZIJU V SKUTOCNOSTI
Odpovedať
Ja som dala mamičke prerobiť kúpeľnu a tiež by som doporučovala pozrieť sa na to čo Vám fakturujú. Naučtujú Vám materiál, ktorý vôbec nedodali a keď si to človek všimne a upozorní ich na to, tak rýchlo pošlú ospravedlňujúci list. Čo sa týka prác tak s touto firmou sme boli veľmi spokojní. Partiu robotníkov riadila síce žena, čo nás na začiatku dosť zaskočilo. Ale chodila na kontrolu každý deň a práca bola odvedená k našej spokojnosti. Robotníci boli tiež veľmi slušný a vychádzali mojim rodičom v ústrety. My sme boli s firmou Moderný byt až na ten záver s účtovaním a vysoké ceny za materiál, ktorý je možné zakúpiť aj lacnejšie v Bauhase alebo Hornbachu spokojný.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
No, bohužiaľ, u nás to nebola žiadna sláva. Teraz po roku ideme reklamovať časť realizácie. Som veľmi zvedavá, čo z toho bude, no nezačína to vôbec dobre. Dnes mali prísť obhliadnuť a ticho, nikde nikto... :-|
Odpovedať
Od zámeru realizácie rekonštrukcie kúpelne spoločnosťou Moderný byt sr.o. v Bratislave som odstúpila ešte pred podpisom zmluvy.Dôvodov bolo viac:. Od začiatku nekompetentné informácie a neprehľadná komunikácia - nejasné a zdĺhavé postupy ako , kedy a kto bude realizovať rekonštrukciu. Zameranie a vizualizácia prestoje. Potom prišli cenové ponuky. Prvá na cca 11.200 eur - s chybným započítaním jednotkovej ceny obkladu - keď jednotková katalógová cena v predajni bola 7 eur - Moderný byt do cenovej ponuky uviedol 155 eur. Ich reakcia - "chybička vo výške as 3.200 eur sa vlúdila" Druhá a tretia cenová ponuka bola znížená o túto chybičku, ale boli tam vždy nejaké iné nedostatky. Posledná cena bola asi 7.500 eur. Návrh zmluvy - hotová katastrofa - nekonkretizovaný ani termín, ani cena, ani kvalita a ešte aj rozpor s Obchodným zákonníkom. Zodpovednosť za dielo - neuvedená,. Požadovaná záloha vo výške 70 % bolo stanovená v rozpore s § OZ, atd. Termíny - spolupráca s MB začala 9.6.2018 a 27.7.2018 - kedy som spoluprácu ukončila nebol známy ani začiatok rekonštrukcie, ani či ju budú vykonávať vlastnou, alebo dodávateľskou kapacitou, ani dokedy bude rekonštrukcia ukončená. Jednoducho n e s p o ľ a h l i v o s ť v celej prípravnej fáze. Začala som hľadať riešenia. 6.8..2018 sme absolvovali obhliadku+zameranie+objednávku u firmy RENOVUM, spol. s.r.o., nasledovala cenová ponuka a určenie termínu. Rekonštrukciu firma RENOVUM začala 27.8.2018 a včera mi bola odovzdaná zrekonštruovaná z estetického hľadiska veľmi pekná, kvalita výborná- Dielo bolo odovzdané podpisom preberacieho protokolu a celkové náklady predstavovali 3.671 eur. Zdieľam svoju skúsenosť pre ponaučenie záujemcov o rekonštrukčné práce. Spolupráca so spoločnosťou Moderný byt s.r.o. Bratislava bolo pre mňa zlou životnou skúsenosťou, stala má velikánsku stratu času a zbytočne vynaložených finančných prostriedkov a nervov. :
Odpovedať
Máte niekto skúsenosti s touto firmou v Žiline? Uvažujeme ich osloviť, ale teraz ozaj neviem. Aj ked väčšina negatívnych hodnotení je Bratislava a Košice
Odpovedať
@manilla Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, veľmi nás teší, že ste s Našou spoločnosťou spokojná. Sme na trhu viac ako dvadsať rokov a máme za sebou tisícky realizácií či už na developérskych alebo maloobchodných realizáciách a kvalita je u Nás na prvom mieste! :) pevne verím,že aj pri nasťahovaní sa bolo všetko v poriadku.
Odpovedať
@marianek555 Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, mrzí nás táto skúsenosť. Na začiatku developérske projekty fungovali tak, že klientský špecialista SIKO kúpelní vybral s klientom materiál, uzavrel vizualizáciu a následne nám do spoločnosti poslali finálne podklady, kedy sme sa o klienta začali plnohodnotne starať my. Aktuálne to máme rozdelené, SIKO kúpelne majú vlastné developérske projekty a Moderný byt má vlastné. každá spoločnosť si ide procesom individuálne od A po Z. Všetky výkresy rozvodov (voda,a elektrika, a pod.) ide výlučne pod developerom a on sám Vám vie poslať v prípade potreby špecifikáciu k Vášmu bytu. Pri konkrétnom výbere materiálu je pre Nás najviac dôležitý priestor či už s dispozičnými zmenami alebo bez dispozičných zmien. V prípade potreby si vieme vypýtať projektovú dokumentáciu aj my, kvôli zložitejšiemu riešeniu finálnej podoby pre klientov. Čo sa týka cenotvorby, štandard ktorý je dohodnutý s developerom je vždy výhodný, nakoľko ceny pri materiály / prác sú výrazne lacnejšie ako sa bežne na trhu pohybujú. Pri nadštandarde však používame klasický maloobchodný cenník. Maloobchodným predajňám so základným sortimentov však konkurovať nevieme. Ako spoločnosť Moderný byt v spolupráci so SIKO kúpelňami ponúkame však množstvo výhod, ktoré iné spoločnosti ponúknúť nevedia. Mrzí nás, ak to tak v skutočnosti nebolo a táto skutočnosť zavážila vo Vašom rozdhodnutí pre samotnú realizáciu. Pevne však verím, že táto skutočnosť nezmenila Váš názor na našu spoločnosť a v prípade potreby sa rozhodnete jej služby využiť aj v budúcnosti.
Odpovedať
@mimiko @marianek555 Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, mrzí nás táto skúsenosť a celkový pohľad na odvedenú kvalitu práce. Vedeli by ste mi prosím povedať o ktorú pobočku Moderného bytu ide, aby sme sa Vám vedeli korektne vyjadriť? Štandardne pri naceňovaní je cenová ponuka na tri časti(všetko však na jedno mdokumente): prvú časť tvorí výber materiálu zo SIKO kúeplne, druhú časť tvorí chémia a pomocný stavebný materiál a tretiu časť tvoria práce rozdelené do jednotlivých kategórií (murárke, vodoinštalačné a pod.). Ak cenovú ponuku posielame klientovi e-mailom, cenová ponuka je zbalená tzn. že jednotlivé položky prác su schované pod každú kategóriu - je to z dôvodu nezneužitia údajov. Pokiaľ klient príde cenovú ponuku konzultovať osobne, je mu predložená úplná cenová ponuka a technik, ktorý bol na zameraní si s klientom prechádzajú všetky položky podrobne. Na konci po zrealizovaní realizácie, je klientovi spracovaný koncový rozpočet vyhotovený na základne reálneho spotrebovaného materiálu (SIKO materiál sa dá vrátiť pokiaľ nie je na objednávku, chémia a pomocný materiál len nenačaté balenia) a reálne vykonaných prác( sú nacenené len práce ktoré sa reálne aj vykonali). Vedieme si podrobné výdaj materiálu a v prípade potreby ho klientovi vieme predložiť. Pokiaľ si klient chce viesť vlastnú dokuemntáciu, nie je s tým absolútne žiaden problém. Mrzí nás, ak to tak v skutočnosti nebolo a táto skutočnosť zavážila vo Vašom pohľade na Našu spoločnosť. Pevne však verím, že táto skutočnosť nezmenila Váš názor na našu spoločnosť a v prípade potreby sa rozhodnete jej služby využiť aj v budúcnosti.
Odpovedať
@maria809 Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, mrzí nás táto skúsenosť. Nikto však nie je stopercentný a aj keď sa snažíme robiť minimum chýb, občas sa nám žiaľ nejaká pritrafí. Snažíme sa však z chýb poučiť a v budúcnosti ich už neopakovať. Zároveň nás veľmi teší, že s kvalitou prác a rovnako našími pracovníkmi ste nakoniec veľmi spokojná. To je to, čo nás teší a posúva vpred. Ďakujeme veľmi pekne za Váš názor, veľa to pre nás znamená! :)
Odpovedať
@dijefcatko Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, mrzí nás táto skúsenosť. Vedeli by ste mi prosím povedať z akej pobočky ste, aby sme v prípade neriešenie vedeli riešenie reklamácie promptne vyriešiť? Na zrealizované dielo formou maloobchodných realizácií dáme štandardne dvojročnú záruku na materiál aj práce. Pokiaľ je reklamovaný stav akútny, riešime ho promptne. Ak stav nie je akútny, riešime ho najneskôr do 30 tich dní, vždy však čo najskôr. v prípade, že vaša reklamácia stále vyriešená nie je, neváhajte nás prosím ihneď kontaktovať! Ďakujeme veľmi pekne za Váš názor, veľa to pre nás znamená! :)
Odpovedať
@pufiha Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem. Mrzí Nás Váš pohľad na našu spoločnosť, rada by som ozrejmila celý postup. Keď príde klient na predajňu Moderného bytu (ďalej MB), spíše s ním predajca MB formulár so základnými osobnými údajmi a miestom realizácie, následne do 2 prac. dní kontaktuje technik MB klienta a dohodne si s ním termín zamerania. Po zameraní ak nemá klient výber materiálu ,sa stretne s klientským špecialistom a vyberú spolu materiál. V prípade záujmu sa dá spracovať vizualizácia. Následne do 5 pracovných dní od zamerania je klientovi spracovaná cenová ponuka, ak mal klient aj vizualizáciu tak do 5 pracovných dní od ukončenia vizualizácie, je klientovi spracovaná cenová ponuka. Následne ak klient má záujem o realizáciu, osobne spolu s technikom v mieste sídla spoločnosti si spolu položkovito prejdú cenovú ponuku. Následne je klientovi poslaná upravnená cenová ponuka. Po odsúhlasení cenovej ponuky sa podpisu zmluva o dielo s presným termínom relaizácie. Vážený klient, mrzí Nás ak sa vo Vašom prípade nedodržal postup, ktorý vyššie opisujeme. Každá, aj negatívna spätná väzba je pre nás dôležitá, nakoľko vidíme, ako veci fungujú / nefungujú a kde treba ešte zamakať, aby sa podobné situácie nestávali. Mrzí nás však, ak si takúto negatívnu skúsenosť odnesie náš zákazník. každý z procesov, ktoré máme v spoločnosti nastavené majú časové ohraničenie. Je to aj z dôvodu korektného napočítania finálnej cenovej ponuky zo strany Moderného bytu. Mrzí, že sa vo Vašom rozpočte vyskytla taká hrubá chyba. technik si vždy celú cenovú ponuku pred samotným odoslaním riadne skontroluje! Čo sa týka samotnej zmluvy o dielo, je to interný dokument Našej spoločnosti, neradi ho posielame online z dôvodu možného zneužitia osobných údajov. V prípade reálneho podpisu zmluvy o dielo, vieme však pri konzultácii cenovej ponuky čistú zmluvu predložiť k nahliadnutiu, po dohode s klientom aj k preštudovaniu si domov. Všetky články zmluvy o dielo však spĺňajú všetky zákonné požiadavky podľa zákonníka práce. Pri podpise zmluvy o dielo, si zmluvu s klientom podrobne prechádzame, v prípade potreby jednotlivé články riadne vysvetlíme. Nikdy však klienta k podpisu nenútime, klient podpisuje zmluvu slobodne. Sme seriózna spoločnosť a za tým si naozaj stojíme. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Veľa však pre nás znamená, že ste sa rozhodli zdielať túto skúsenosť aj s ostatnými. Veríme, že Vaša realizácia (aj keď nie cez Našu spoločnosť) dobre dopadla a že si plnohodnotne užívate Vaše dielo. Ostávame s pozdravom a budeme radi, keď naše služby využite v prípade potreby aj v budúcnosti. Váš Moderný byt :)
Odpovedať
@turberito Dobrý deň prajem :), pobočku v Žiline Vám môžem len odporučiť! Predajcovia v SIKU boli veľmi ústretoví a nápomocní pri výbere materiálu, nakoľko sme nemali žiadneho realizátora, odporučili nám spoločnosť Moderný byt. Aj napriek negatívnym recenziám som sa na realizáciu dala a neľutujem! Moju krásnu kúpelňu mi urobili veľmi rýchlo, všetko mi vysvetlili, všetky veci so mnou konzultovali. Aj pri vyúčtovaní som bola spokojná. Nakoniec celá realizácia vyšla menej ako bola v skutočnosti nacenená, čo ma ako koncového zákazníka veľmi potešilo:). Túto spoločnosť môžem len odporúčať! :)
Odpovedať
Článok sa načítava...
Ľudia boží, hotová katastrofa, za žiadnych okolností nevykonávajte rekonštrukciu cez MODERNÝ BYT. To čo prevádzajú u nás je ako výbuch sopky. Bez murovania jadra sú u nás už 3 týždne a sú v polovičke prác. Na práce posielajú 1 pracovníka a ten robí všetky práce / elektroinštalácia, vodárenské práce, obklady, murovanie / - Hrôza. Dva dni neprišli vôbec. Zlatí fuškári tí to robia odbornejšie a do 10 dní. UŽ NIKDY VIAC !!!!!!!!!!!
Odpovedať
A ešte som zabudol dodať, že sú dvakrát drahší ako ostatné firmy. Čudujem sa takej firme ako je SIKO, že majú zmluvu s takouto babráckou firmou. HANBA.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Dlhšie som sledoval toto fórum, ale až skúsenosť s touto firmou ma "prinútila" zriadiť si účet. Súhlasím s prevládajúcim názorom - v ŽIADNOM PRÍPADNE NIE MB. Sú strašne drahí (montáž jedných dverí mi nacenili na 150 Eur), arogatní a drzí (zdravím pani Martinu Krajčovičovú), neochotní a neschopní (kúpil som si u nich podlahu, vyrátali mi málo materiálu, teraz 2 týždne čakám na dokončenie). Veľmi ľutujem, že som tejto firme zadal zakázku a nerozumiem prečo si ich Siko vybralo za partnera.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
@jano63 Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem. Mrzí Nás Váš pohľad na našu spoločnosť, po Vašej negatívnej skúsenosti. Realizácia nedopadla podľa Našich predstáv a štandardov, za ktorými si už niekoľko rokov stojíme. Uznávame, že celá realizácia sa zbytočne naťahovala a výsledok absolútne nebol adekvátny kvality. mali sme záujem však vymeniť okamžite realizačnú partiu, objednať na novo materiál a urobiť realizáciu ešte raz a poriadne. V zmysle časového hľadiska to však pre klienta nebolo akceptovateľné a tak sme nakoniec vrátili klientovi peniaze : plná suma za práce, zľava a kompenzácia v zmysle materiálu. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Veľa však pre nás znamená, že ste sa rozhodli zdielať túto skúsenosť aj s ostatnými. Veríme, že Vaša realizácia (aj keď nie cez Našu spoločnosť) dobre dopadla a že si plnohodnotne užívate Vaše dielo. Ostávame s pozdravom a budeme radi, keď naše služby využite v prípade potreby aj v budúcnosti. Váš Moderný byt
Odpovedať
@oliphant Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Moderný Byt: Dobrý deň prajem, dovoľte Nám vyjadriť sa k Vašej recenzii. Radi by sme uviedli na pravú mieru cenotvorbu pri naceňovaní dverí. Klientovi bola nacenena montáž dverí vrámci interného cenníka (porovnateľného s konkurenciou) a to : montáž falcových dverí za 1 KS = 52,80 € s DPH, montáž kovania za 1 PÁR= 7,97€ s DPH. V tomto prípade boli po zameraní odborným technikom, ešte nutné úpravy dverného krídla a zárubne v zmysle neštandardných otvorov klienta : úprava dverného krídla 1KS=15,60€ s DPH a úprava zárubne 1KS=15,60 s DPH. Objednávka podlahy bola robená na základe podkladov od zákazníka (zákazníkovi bola odporúčená služba zameranie, ktorú však zákazník odmietol). Objednávka sa štandardne vykonáva na základe množstva podlahy + dostatočná rezerva + prepočet na celé balíky, zákazník takto pripravenú objednávku bez zamerania odsúhlasuje svojim podpisom. Pri montáži podlahy odborným technikom sa zistilo, že zákazník dodal zlé rozmery podlahy a teda celkové množstvo objednávky nebolo postačujúce. Okamžite sme chýbajúce množstvo podlahy objednali a zabezpečili na miesto montáže (Moderný byt podlahu na sklade nedrží a tak dodanie chýbajúcich balíkov bolo dodané do 4 dní). Považujeme vyjadrenie zákazníka v zmysle vyššie spomenutého za nepravdivé. Ostávame s pozdravom a budeme radi, keď naše služby využite v prípade potreby aj v budúcnosti. Váš Moderný byt
Odpovedať
Tak kto má teraz pravdu. :-)
Odpovedať
1. Tie ceny vôbec nesedia (aj keď je pravda, že to bolo 130, nie 150 eur na dvere). V žiadnom prípade nie porovnateľné s konkurenciou (ktorá mi reálne tu robotu urobila ani nie za tretinu). Tie otvory neboli "neštandardné", len proste ako v každom starom baráku neboli otvory dokonalo zarovnané. 2. Zameranie mi nebolo doporučené. Sám som o zameranie žiadal. Pani Krajčovičová to vyslovene odmietla. Rozmery som dodal správne, len samozrejme nemohol som tušiť aký odpad bude pri práci s Vašim materiálom - predpokladám, že tam dáte rezervu. Položenie podlahy (keď sa zistilo, že jej nie je dostatok) prebehlo 11.2. K dokončeniu podlahy došlo 5.3. Oboje môžem doložiť emailovou komunikáciou. Čiže Vaše vyjadrenie je objektívne nepravdivé . 3. Moja skúsenosť je v súlade so skúsenosťou prakticky všetkých ostatných prispievajúcich v tejto téme. Vaša reakcia je tiež súlade s Vašimi ostatnými reakciami (nič nie je pravda, zákazníci si všetko vymysleli).
Odpovedať
Modernému bytu patrí naša veľká vďaka za rekonštrukciu kúpeľne. Oceňujeme najmä ich odbornosť - nielen pri murárskych prácach, ale aj pri riešení elektroinštalácií, vodoinštalácií a aj pri kúrenárskych prácach. Rovnako oceňujeme aj ich precíznosť, trpezlivosť a zmysel pre detail, či komunikáciu so zákazníkom. Ochotne nám vždy radili, pri prvej obhliadke s nami spísal technik kompletný zoznam Našich požiadaviek, technicky nám poradil s vyriešením Našej dispozície. Dohodu splnili skutočne do bodky v stanovenom časovom harmonograme. Z nádherného výsledku sa veľmi tešíme a Modernému bytu prajeme veľa zdravia a úspechov. Odporúčame všetkými desiatimi :)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Už nikdy viac... Hocijakú inú firmu na rekonštrukciu, len nie Moderný byt... Pán, ktorý pre nich robil, bol veľmi ochotný a otvorený. Zo strany Moderného bytu sme sa dočkali len zavádzania a astronomických cien. Keby sme to vedeli dopredu, rovno by sme kontaktovali pána, ktorý to robil pre MB
Odpovedať
Neodporúčam ani ako zákazník ani pre spoluprácu firmám.. Keby som bol stavebná firma, bál by som sa poškodenia recenzií touto firmou
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
Ja som s firmou Moderny byt nedavno prerabal panelovy byt v BA a uprimne, nikdy viac, hoci by to bolo aj zadarmo.  Moje ocakavanie zo spoluprace s takouto firmou (s ktorou mimochodom spolupracuje aj SIKO, co som bral ako zaruku kvality, zial opak bol pravdou) bolo, ze ich  pridana hodnota je v tom, ze sa o nich nebudem musiet starat, nebudem musiet chodit kontrolovat postup a kvalitu prac, bude to dodane v  pozadovanej kvalite a podla poziadaviek,  a v neposlednom rade nacas a v sulade s technickymi specifikaciami a normami. Realita zial bola uplne opacna - nocna mora. Na byt som chodil sprv sporadicky - ved predsa nemam co riesit. Nakoniec som vsak dennodenne riesil staznosti sudedov, dokumentoval nedostatky, vypisoval a vyvolaval im...proste horor. Termin dodania sa posunul o par mesiacov - ale okej, podla toho co tu citam tak je to +- bezne, to by az tak mozno nevadilo. Hoci niektore veci neboli dokoncene ani pri kolaudacii - cize cakanie dalsich 30 dni kym to dojdu v zakonnej lehote opravit - samozrejme mi prislo divne ze sa mi odovzdava novy byt z vadami - ale to ma odbili (zavada nebrani uzivaniu veci, je to okej, opravi sa v ramci reklamacie -zial presne tak to bolo aj v zmluve....) Najhorsie vsak bolo, elektrika a plyn bola urobena v rozpore z bezpecnostnymi predpismi (ak vam robili plyn, odporucam skontrolovat ci tam mate bezpecnostne prvky -  a to nie je moj "laicky nazor", ale nazor revizneho technika, ktory nasledne kontroloval rozvod. Detto elektrika)Stratil som kopu casu (musel som si brat dovolenky a nastudovat si niektore veci ako maju byt, montazne navody, vypisoval maily donekonecna, dokumentovat nedostatky a vyvolaval), nervov pri tom a samozrejme aj penazi, ktore isli zbytocne im. Ak mate niektore veci pisomne podchytene (napr. reklamacny protokol s datumami, mailovu komunikaciu, atd...), da sa niektore veci potiahnut cez SOI, ale co sa tyka kvality, spravnosti montaze atd, tam Vam zial ani SOI nepomoze a mozte ist akurat na sud.Cize ako tu uz niekde bolo spominane -odporucam mat vsetko (nedostatky, ich dokumentacia, ich odpovede), ..... zaznamenane - napr v maily - telefonicke dohody a detaily v nich si po case uz malokto bude pamatat.... https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podne... Takze zhrnute podciarknute, kedze som si robil manazment subdodavatelov a kontrolu kvality sam, mohol som to spravit bez moderneho bytu a lacnejsie a s takymi istymi nervakmi - koniec koncov ani oni to nerobili priamo, realne pracu robili subdodavatelia. Rad by som vyzdvihol aj nejake svetle stranky rekonstrukcie, ale zial tam neboli - problemy boli dennodenne pocas prerabky a nasledne aj niekolko reklamacii po odovzdani... A co sa tyka SIKO, ocakaval som od nich aspon nejaku spatnu vazbu, kedze som isiel cez nich - ale neodpovedali mi ani na mail...
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 8 mesiacoch
Dobry den, surne hladam ludi, ktori maju zle skusenosti z firmou Moderny Byt, najlepsie stredne Slovensko, ZV, BB, BS.... Po mojich hroznych skusenostiach s nimi, s odflaknutou a sfusovanou rekonstrukciou 2izb. bytu a este neukoncenych reklamaciach len dufam, ze nikomu takato firma nestavia rodinny dom... To by bolo velmi, velmi zle a nebezpecne, pozor na tu firmu... !!!
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
So spoločnosťou Moderný byt máme zlé skúsenosti aj my. Vybrali sme si kúpeľňu v SIKU v Bratislave, kde nám odporučili na montáž ich spoločnosť Moderný byt. Zmluvu sme uzatvárali ešte v r. 2020, realizovali 2 kúpeľne a 2 záchody, v hodnote 10 500 EUR bez DPH. Práce začali niekedy vo februári 2021. Prišla koronakríza, im došiel materiál, tak sme sa teda dohodli, že práce dokončia, keď otvoria obchody a situácia sa upokojí. Urobili nám vyúčtovaciu faktúru za urobené práce v 04/2020, my sme ju zaplatili a čakali sme, že nám to teda prídu dokončiť. Po siedmych (!) mesiacoch, som už začala volať a vypisovať maily pánovi, ktorý to mal na starosti, samozrejme bez reakcie (veď väčšiu časť faktúry už mali uhradenú tak načo asi...). Oslovila som teda priamo centrálu, aby nám prišli dokončiť kúpeľne. Pani v centrále prejavila ochotu komunikovať, ale odpísala mi, že predsa bola dohoda že prídu, až keď sa skončí Covid (ktorý mimochodom je do dnešného dňa). Potom mi už písala, čo si všetko máme sami dokúpiť (všelijaké hadičky, chemickú pumpu....). Ostala som dosť zmätená, lebo kebyže sme odborníci na kúpeľne, tak si to urobíme sami. Nakoniec sme to nejako dokopali, kúpeľne sa dokončili po vyše roku (!), urobili nám druhú vyúčtovaciu faktúru v 03/2021. Po roku používania kúpeľní, nám začalo kvapkať zo stropu v dolnom WC. Po úmornom hľadaní, čo to asi spôsobuje, sme zistili, že pracovníci Moderného bytu nám namontovali a aj zamurovali plastové, dočasné záslepky, z ktorých po čase začne pretekať voda. Rozbili sme horné WC, hornú kúpeľňu, strop v dolnom WC a kúpeľni je úplne zničený, premokli nám aj 2 steny v izbách..... Keď som napísala mail do Moderného bytu, ako nám chcú uhradiť vzniknutú škodu, pani mi odpísala, že vyúčtovacia faktúra bola v 04/2020 (na tú druhú asi pozabudla, čo bola v 03/2021), takže nám už zaniklo právo na reklamáciu. Na ďalšie maily už mi nikto nereaguje a ani mi už nedvíhajú telefón. Oslovila som dokonca aj spoločnosť SIKO, keďže je spoločníkom v tejto profesionálnej firme, od nich som sa takisto žiadnej odozvy nedočkala. Spôsobili nám dosť značné škody a možno to ani nie je koniec, keďže záslepky sú aj v dolnej kúpeľni. Tam nám možno namontovali tiež prechodné, takže je dosť pravdepodobné, že nás čakajú ďalšie búracie práce. Od tejto firmy radím dať ruky preč....nám robili kúpeľne viac ako rok a ešte absolútne neprofesionálne. Úplná katastrofa! Ak nechcete prísť o 10 rokov života, radím si nájsť inú spoločnosť.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
....poopravujem môj predošlý príspevok....Firma Moderný byt dočasné záslepky nemontovala, robila to inštalatérska spoločnosť , ktorá montuje všade také záslepky pri stavbe, nakoľko nevie, kde sa budú montovať umývadlá , práčky...... Následne firma, ktorá realizuje už montáž kúpeľne má na prívod vody namontovať čo je potrebné. Ak sa tam nič nemontuje, záslepky by mala vymeniť za normálne. Spoločnosť Moderný byt nám ich nevymenila, len zahádzala maltou a dala na to obklad. Po čase nám všetko začalo pretekať...
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 6 mesiacoch

Odpoveď na príspevok od mimiko:

No keby som bol vedel tak mi kupelnu nikdy robit …
@mimiko
Odpovedať
Moj novy byt v Bory cez Moderny byt - tiez kupelna a WC velmi nekvalite, pod kachlickami v kupelni bola voda, pretoze sprchovy kut pretekal, sprchovy kut nebol urobeny ako mal byt, obklad nebol zarovnany, skary medzi dlazbami mali byt bazalt v realite to malo bielu farbu, majster co mi to po nich opravoval ma k tomu aj foto-videodokumentaciu a obklad dal dole bez toho, aby sa tie obkladacky rozbili, no aspon sa nenarobil ked to demontoval. A zauctovali mi aj jolly hrany ktore mi neurobili, tak snad tieto peniaze vyuziju na skvalitnenie svojich sluzieb. Bohuzial vyber dodavatela som nevedela ovplyvnit, no ale urcite ani nechcem, aby mi to prisli opravovovat, radsej to zverim profesionalom - ak si niekto mysli, ze mi tie skody nahradia, no to by museli mat inu podnikatelsku kulturu, majster co robil mol existujuci byt odviedol 100x lepsiu pracu a aj to 15 rokoch kupelma a wc su v lepsom stave ako to co som mala v mojej novostavbe ...skoda energie to riesit, ale ak takto aspon pomozem ludom sa rozhodnut ze kam - ako pouziju svoje peniaze
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?