Kuchynská linka z PODO nábytok - recenzia

Dobrý deň Vyrozprávam vám jeden príbeh o kuchynskej linke, ktorú sme si nechali vyrobiť u firmy PODO, ktorá má viacero silných hesiel na svojej webovej stránke http://www.podo-nabytok.sk. Vyberám zopár z nich: „Vďaka dlhodobým skúsenostiam v práci s drevom, Vám vieme ponúknuť najvyššiu kvalitu nábytkov na našom trhu. Hlavným cieľom firmy je kvalitne odvedená práca ktorá prináša spokojnosť zákazníka a nám len pozitívne referencie“ prípadne „Dokážeme Vám dodať štandardne najlepšiu kvalitu drevotrieskového dreva ponúkaného na našom trhu za najlepšie ceny.“ A ešte jedno „Montáže štandardne realizujeme do 9-10 pracovných dní od zamerania.“ Touto recenziou nechcem firmu pošpiniť ani nič podobné, chcem len podať reálne svedectvo o vykonanej práci tejto spoločnosti. Verím a dúfam že sa pán Podolák k tejto recenzii vyjadrí sám a určite vyvráti niektoré, možno aj všetky moje tvrdenia, je to samozrejme jeho právo. Chcem týmto len uchrániť ďalších ľudí od sklamania a nekonečných nervov, ktoré sme zažili my s firmou pána Podoláka a s ním samotným. 11.1.2017 sme oslovili firmu Podo nábytok so žiadosťou o cenovú ponuku. Zopár krát sme si napísali emaily, zavolali si a prišla cenová ponuka Stretli sme sa cca 10.2.2017 a dohodli detaily, pričom som pánovi Podolákovi povedal, že nám to neponáhľa, pretože byt bol ešte v stave holobyt. Dohodli sme sa na 6 týždňoch do dodania. Pan Podolák si nerobil príliš veľa poznámok, lebo som mu dal dosť detailný popis každej jednej skrinky. Chceli sme nízke skrinky také, že všetky budú vyzerať akoby tam boli zásuvky, teda vrátane úchytiek, hoci sú to dvierka na pántoch. Vysoké skrinky mali byť inej farby a už bez imitácie zásuviek – teda normálnej výšky dvierok. Toto samozrejme bolo v mojom detailnom nákrese uvedené. Následne sme urobili ešte nejaké úpravy a prišla finálna cena. 13.2.2017 sme uhradili zálohu v sume 639€ (Ak dobre počítam 3.4.2017 by mal byť termín dodavky) 19.2.2017 som posielal pánovi Podolákovi presný typ chladničky, keďže si to vyžiadal, aby mohli skrinku vyrobiť presne na mieru, super, nebude treba riešiť. Poslal som samozrejme emailom. Popri tom sme si ešte emailami dohadovali detaily ako drez, batériu, podkladový plech pod dvierka na umývačku riadu... 21.3.2017 som poslal požiadavku na dovyrobenie podkladovej dosky pod zrkadlo do kúpeľne. Nebol problém, pán Podolák poslal info niekam do dielne. Čím viac sa blížil termín dodania (6 týždňov), tým viac som sa pripomínal a tlačil na dohodnutý termín dodania. Keď už termin horel, začali výhovorky. Najskôr sa vybúralo ich auto a majú sklz. Potom čakali na úchytky, ale linka je už zložená, potom nemali zloženú linku ale už ju dajú zložiť a privezú ju. Keby mal aspoň nejaký systém v tých klamstvách. Keďže meškali, žiadal som kompenzáciu, lebo sme museli dlhšie platiť podnájom v byte kde sme dovtedy bývali. Pán Podolák sľúbil zľavu 150€. Konečne mi potvrdili dovoz na 13.4.17 skoro ráno. Zobral som si teda dovolenku na montáž. 13.4.2017 - Štvrtok Linku slávnostne priviezli 13.04.2017 „skoro ráno“ cca 10:30, áno, u Podo nábytok je skoro ráno o 10:30 Už keď otvorili auto, nadobudol som zvláštny pocit. Komponenty boli naukladané v preplnenej dodávke, na koberci od babičky, skrátka ako seno. Pri vyložení sme našli x poškodení, pričom pri odbaľovaní sa množtsvo poškodení ešte zväčšovalo Zopár vecí, ktoré priviezli museli rovno odviezť preč: - Pracovné dosky neboli pripravené na spojenie frézovaným spojom (tzv Fajka spoj) hoci sme si to pri prvom stretnutí dohodli ale boli pripravené na spoj hliníkovou lištou. - Noha stola a stolová doska neboli nijako farebne ošetrené z nepohľadovej strany, teda boli hnedé (surový materiál). Keďže to bude vidno, hlavne teda na nohe, toto asi nie je riešenie, ktoré by sme v byte chceli mať - Sokle priviezli biele, hoci sme si pri prvom stretnutí dohodli a vybrali presný typ hliníkových - Dvierka na vysokých skrinkách, boli rozdelené a imitovali zásuvky. Divné riešenie ktoré sme nechceli a nákres bol úplne jasný. Niekoré dvierka boli ešte aj poškriabané 14.4.2017 – Piatok Montáž linky a spísanie všetkych nedostatkov kolegovi pána Podoláka do SMS - polica nad chladničkou príliš nízko nevošla chladnička. Bolo potrebné dosku na mieste rozrezať, vylomiť ju z kolíkov, čo spôsobilo poškodenie bočnice. Bolo treba použiť ďalšiu policu a tú zafixovať o 1cm vyššie - poškriabané a kazové viaceré dvierka, sokle a korpusové dosky - chýbajúce police vo viacerých skrinkách - každá úchytka musela byť odtrhnutá a nalepená znovu, ani jedna nedržala pevne, hýbali sa - nepekné rezy viacerých úchytiek a líšt – ostré hrany, špony!!! - skrinka pod drezom (je to 1 zásuvka na výsku všetkých 3 čiel, pričom čelá sú spojené podkladovou doskou) - čelá sú na podkladovú dosku priskrutkované tak, že je medzera medzi podkladovou doskou a čelom, čo spôsobilo že čelá nie sú v jednej rovine ale sú odskočené - podkladová doska nie je opáskovaná zboku – podotýkam drezová skrinka – s vlhkosťou sa asi nepočíta - čelá boli priskutkované na podkladovú dosku tak, že nebola žiadne medzera medzi čelami, takže celková výška týchto 3 čiel bola menšia ako výška 3 čiel na samostatných zásuvkách - nebol vynechaný zadný sololit za rúru, bolo nutné vyrezať na mieste – nie je štandardom že za žiadnou rúrou nesmie byť sololit? - vrchné horizontálne skrinky - spodná doska jednej z nich je hlboko osadená, čo zospodu vidno a profil pre LED pásik je tým pádom škaredo osadený - vylúpnutá spodná doska korpusu v mieste LED pásiku zabrblaná len silikónom, ktorý tam nedrží 16.4.2017 – Nedeľa ráno mi volali alebo písali, už neviem presne, že doska sa im zasekla v stroji a zničilo ju, takže ju neprivezú a musia zohnať novú 18.4.2017 – Utorok Volal mi pán Podolák, chcel odo mňa peniaze za to, čo už je u nás dovezené. Nesúhlasil som, tak sme si vymenili zopár SMS a pristúpil som, že mu dám 500€ pri prebratí vecí a potom 300 na účet prevodom. Doviezli nové strieborné sokle, obe časti pracovnej dosky (Pracovná doska 2. pokus) a ofóliovanú nohu stola a dosku stola. - Obe časti pracovnej dosky boli dlhé, pričom doska bola pri ABS hrane odlúpnutá a len zatretá niečim čiernym - Amatérske ofóliovanie nohy stola a vrchnej dosky stola – hnedá spodná strana dosky bola prekrytá samolepiacou plastovou fóliou čiernej matnej farby o orezanie fólie bolo krivé akoby orezané kuchynským nožíkom, odliepalo sa - riešenie tak na týždeň, možno mesiac používania o Kaz (vystupujúci defekt nad povrch dosky v tvare X - veľkosť asi 50cm) na spodnej strane dosky nohy nebol prebrúsený ale fólia bola nalepená priamo na kaz, viete si predstaviť ako to vyzeralo o Stôl z pracovnej dosky bol opáskovaný ABS hranou len z 3 strán, rádius pracovnej dosky nebol odrezaný a opáskovaný ABS hranou, hoci sme sa tak dohodli 19.4.17 – Streda Zistil som že 2 sokle sú poškriabané, písal som SMS kolegovi pána Podoláka Napísal som pánovi Podolákovi email 19.4.2017, keďže sa doteraz nedostavil osobne aby sme sa nejako dohodli a problémy riešili. Asi nemal čas. V emaily som mu zhrnul všetky problémy 20.4.2017 – Štvrtok Opäť odo mňa chcel koleaga pána Podoláka spísať čo je zlé a čo chýba. Ok, poslal som emailom celý prehľad znova 21.4.17 - Piatok Pracovná doska 3. pokus - cca o 19:00 priviezli oba diely pracovnej dosky - Jedna dlhšia doska OK - Kratšia doska opáskovaná len tenkou obyčajnou páskou, orezané opäť asi len kuchynským nožíkom Doviezli aj ďalší sokel – už konečne OK Neuveriteľne ma nahnevali. S pánom Podolákom som bol dohodnutý, že doska má byť na mieste v piatok večer alebo v sobotu skoro ráno, tak som povedal šoférovi, že mi je jedno kedy to budú robiť, pre mňa za mňa aj do pol noci, ale dosku chcem mať na mieste skoro ráno, podľa dohody. 22.4.17 – Sobota Pracovná doska 4. pokus – Hádajte kto volal a kedy? - Volal som ja cca 10:30. Tak ako pár dní dozadu, skoro ráno je pre Podo nábytok iný čas, ako by ste očakávali. Nikto nedvíhal, tak som na striedačku obvolával všetky čísla, ktoré som na Podo nábytok mal. Najskôr zvonili, potom boli postupne všetky čísla nedostupné (asi vypnuté telefóny). Chvíľu na to mi pán Podolák volal, že je s deťmi, že teraz nemôže ale dosku mi do obeda dovezie. Naozaj povedal do obeda. Prízvukoval som mu, aby priniesol aj vzorku, z ktorej môže teda vyrobiť nohu na stôl, keďže pracovná doska olepená fóliou vhodná nie je. Už som nevolal, len čakal telefonát. 13:30 mi prišla SMSka, že do pol hodiny mi dosku dovezie, že sa mu zasekol stroj. Volal mi 14:04, telefón som žial nepočul, už pre istotu nevolal ďalší krát, aby sme sa náhodou osobne nestretli a dosku mi nechal opretú pred vchodom do bytovky a napísal mi SMSku. Ďalšie rozhorčenie prišlo, keď som šiel dosku pred vchod vziať. Doska tam stála opretá o stenu oškretá a odbitá vrchná glazúra na dvoch miestach. Samozrejme vzorku na nohu stola nepriviezol, takže ešte asi plánuje prísť zopár krát. Tento text píšem 4 dni po incidetne ale stále sa mi trasú ruky od hnevu... Následne som volal pánovi Podolákovi, nechcel mi veriť a vypýtal si fotky na email, tak som obratom poslal. Poslal mi SMS s textom, že to je ako zlý vtip, že takúto dosku by mi nikdy nevyložil. Zvláštne, asi niekto prišiel, oškrel dosku a ušiel. Volal som mu späť, samozrejme telefón už nezdvíhal, skúšal som 6 krát v rozpäti pol hodiny. Posledný pokus bol už zbytočný, telefón bol vypnutý. Napísal som pánovi Podolákovi teda SMS s textom, že mám pocit, že celú zákazku má na háku a že ak nedvíha a vypína si telefón môžeme to uzavrieť a už mu nedám ani cent. 2 a pol hodiny na to mi napísal SMS že si telefón nevypol, ale vybil sa mu na výlete a že sa budeme rozprávať osobne. Konečne dobrý nápad, doteraz nevidel tú super kvalitu, ktorú nám dodal. 23.4.17 – Nedeľa nič 24.4.17 – Pondelok nič 25.4.17 – Utorok - volal som ja o 14:58, pan Podolák nezdihol - pisal som SMS o 17:00, bez odpovede 26.4.17 – Streda - opät som volal o 13:35, pán Podolák nezdvihol, ale prišla mi SMS, že mi zavolá späť za 30 minút - v podvečer 17:05 mi priša SMS, že sa mi nemôže dovolať že keď si zapnem telefón mám mu prezvoniť. Hneď na to sme spolu volali. Prisľúbil výmenu poškodenej dosky ako „prejav dobrej vôle“ povedal mi, že mi materiál dovezie len pod podmienkou že ho hneď na mieste v hotovosti vyplatím. OK, ak bude bezchybný a opravia staré vady, prečo nie. Teším sa na túto chvíľu, keď skončime túto frašku. Nedozvedel som sa ale kedy zase prídu a dovezú zbytok. Uvidíme... 27.4.17 – Štvrok - písal som SMS že by som rád vedel, kedy dovezú zbytok – bez odpovede Dlho sa nič nedialo, veď načo... 2.5.17 – Utorok - volal som o 15:45, nikto nezdvíhal - potom som volal o 20:09, opäť nikto nezdvíhal. Aké prekvapivé... - o 20:53 mi prišla SMS, že dvierka boli objednané, že už meškajú a že zajtra si zavoláme a dohodneme sa. Chápal som to tak, že keď Podo mešká že zavolá... 3.5.17 – Streda Moja naivná domnienka sa nepotvrdila, nikto nič 4.5.17 – Štvrtok Písal som SMS, že už mi je trapné sa domáhať ale fakt by som to rád uzavrel Prišla mi odpoveď, že aj jemu je to už trápne, tak to zadáva obchoďákovi ako prioritu na dnešný deň. Žeby už? 9.5.17 – Utorok Ale kďeže, priorita nepomohla, nikto nič doteraz neriešil. Napísal som opäť SMS, že na dvierka počkám, kým prídu od výrobcu ale očakávam, že tento týždeň dotiahnu všetky ostatné veci Keďže nikto späť nevolal ani nepísal, volal som ja o 16:15 a potom 16:30, samozrejme telefón nezdvihol. 10.5.17 – Streda 10:45 som napísal pánovi Podolákovi SMSku, že už mi dochádza trpezlivosť a ak sa mi dnes neozve, zákazku uzatváram a už mu nedám ani cent a začnem si zbytok linky riešiť inde. 13:53 mi volal nejaký pán, pardon meno si nepamätám, zástupca pána Podoláka, vysvetľoval mi, že dvierka su objednané od minulého týždňa, opakujem od minulého týždňa, len sa omeškali a podobne. Opät len výhovorky lebo dvierka meškajú, ale nedostal som odpoveď na poškodené a nedokončené veci. Zauíjmalo by ma, kedy dvierka reálne objednali, keďže vedeli o tom že sú zlé od 13.4.17. Bol som už veľmi zlý ale nie vulgárny. Tak mi pán na druhej strane len povedal, že to bude referovať takto pánovi Podolákovi. Následne mi o 14:21 prišla SMS od pána Podoláka že je chorý a že ak ich mám oslovovať prijeb.ný tak sa nemáme o čom baviť a chalani prídu linku zdemonotovať a predajú ju inde. Opäť info že sa dvierka omeškali, za čo oni nemôžu, ale že ani nevie či má dvierka prebrať lebo po mojich výstupoch si nie je istý či mu niečo zaplatím... Po tom čo tu firma Podo predvádza som ja ten zlý, ktorý na nich kričí a robí výstupy!!! Na toto som musel reagovať a napísal som tiež SMS, keďže pán Podolák od určitého dátumu so mnou akosi nekomunikuje. Je inak zaujímave že dodnes sa pán Podolák osobne nedostavil aby si pozrel tú sľúbenú kvalitu. SMS obsahovala nasledovné. Vysvetlit som, že nie som hulvát aby som niekomu nadával do prije..ných, že to je nedorozumenie. Vysvetlil som mu, že celé je to o tom, že nič nerieši, neopravuje a hlavne vôbec nekomunikuje, tak nech mi nehovorí o mojich výstupoch. Vysvetlil som mu, že žiadnu linku nikam brať nebude, že nebudem čakať ďalšie mesiace na novú linku. Zdržal nás niekoľko mesiacov, tak nech aspoň so zbytkom cti dorobí čo začal a dal som mu slovo, že mu peniaze zaplatím ak pristúpi na rozumnú dohodu na cene. 11.5.17 – Štvrtok Zástupca Podo mi napísal SMSku, že či mám v piatok čas, že by prišiel osobne. Čas som nemal, dohodli sme sa na pondelok 15.3.17, som zvedavý 12.5.17 – Piatok Pre istotu som poslal mailom prehľad všetkého, čo nie je doriešené, aby náhodou nebol dôvod zase niečo zdržiavať 15.5.17 - Pondelok asi nie je prekvapením, že sa nič neudialo, nikto nevolal ani neprišiel. O 20:18 som volal ja. Najskôr mi pán Podolák nezdvihol ale poslal mi SMS že mi do 5 minút zavolá. Asi si musel preveriť či sa vlastne niečo pohlo... Potom mi zavolal o 10 minút a dozvedel som sa, že dnes to nestihli. Dohodli sme sa na stredu 17.5.17 na 18:00. Snažil som sa jednať s chladnou hlavou hoci to vo mne vrelo. Každý telefonát mi rozbúši srdce. Toto bol opäť návod ako nasrať zákazníka, nezavolať a nevysvetliť dôvody že nestihnem prísť, hoci sme sa tak dohodli... Načo... 17.5.17 - Streda Minútu pred 18:00 mi zavolal pán Podolák že nestihnú prísť načas, ale že príde cca za hodinu on osobne. Prišiel cca o 19:15 a konečne si pozrel (po viac ako mesiaci) ako linka vyzerá. Konečne sme si dohodli opravu a výmenu poškodených vecí a dodanie chýbajúcich vecí. Dvierka majú vraj príst na nasledujúce deň. Sľúbil, že zavolá v pondelok a dohodneme sa na dokončení, vraj to dorobí on sám. Škoda, že to pán Podolák podcenil a nechal nás mesiac variť. 22.5.17 – Pondelok Naivne som dúfal, že si pán Podolák uvedomil a už dokončí všetko v rámci dohody, ale nie, nevolal. 23.5.17 – Utorok Stále nevolal, volal som ja o 16:25, sľúbil že mi dá ešte v ten deň alebo na druhý deň doobeda vedieť termín 24.5.17 – Streda ... nie nedal vedieť, pan Podolak nie je z tých, ktorí by dodržiavali sľuby Večer o 18:45 som poslal Podo SMSku, keďže má už dvierka od štvrtka minulého týždňa, očakávam montáž v piatok prípadne v sobotu tento týždeň a že očakávam kladnú opdoveď inak ukončujem zákazku – v daný deň bez odpovede 25.5.17 – Štvrtok ...stále bez odpovede 26.5.17 – Piatok Keďže neprišla žiadna odpoved, došla mi trpezlivosť a uzavrel som trápenie oboch strán. Napísal pánovi Podolákovi, že ukončujem ďalšiu snahu dostať od neho zbytok materiálov. Do dnešného sa už neozval, asi mu je už trápne na adresu tejto zákazky čokoľvek vypustiť z úst... ZHRNUTIE: Ako vidno z mojho detailného popisu prípadu, prísľuby kvality a dodržiavania termínov sú len plané reči a heslá aby sa zákzník chytil. Usúďte sami, nemal som trpezlivosti až až? Firma Podo vyšla so zákazky asi s nejakou stratou ale my s niekoľko mesačným trápením, časovou stratou a potrebou dokončiť a opraviť nedokončené veci - Chýbajú viaceré čelá skriniek, viaceré police a stôl. Poškodenia si nejako opravíme vlastnými prostriedkami a zbytok musíme niekde doobjednať... Pán Podolák, určite čítate túto recenziu, príjmite prosím moje rady: - Pri prvom stretnutí počúvajte zákazníka a robte si riadne poznámky čo zákazník od vás chce, predídete nedorozumeniam ako v našom prípade - Keď nestíhate dohodnutý termín volajte vopred, zákazník je človek a veľa pochopí, ale keď sa naňho vykašlete ako v našom prípade, zákazník stráca nervy, keď sa musí domáhať vašej pozornosti - Dajte si tú námahu a skontrolujte si každý komponent, ktorý veziete zákazníkovi – zákazník vždy očakáva a platí za 100% kvalitu - Prevoz takto citlevého tovaru na poškodenie musí byť na oveľa vyššej úrovni – dodávka s rozbitou a krivou podlahou nemôže previezť materiál bez poškodení, alebo uspôsobte spôsob balenia aby diely vydržali prevoz aj v aktuálnej dodávke - Zákazník väčšinou nie je nábytkár a nie vždy je to čo si vymyslí reálne vyrobiteľné. Odkomunikujte so zákazníkom všetky príčiny a problémy jeho výmyslu, vy ste ten, kto má tomu rozumieť a má radiť zákazníkovi – viď noha nášho stola – dobré poradenstvo je vždy lepšie ako priviezť nepodarok, lebo sa obhájite tým, že to tak zákazník chcel. Kľudne to berte ako kritiku nespokojného zákazníka, ale skúste sa na to pozrieť z opačnej strany a verte, že toto vám naozaj pomôže v ďalšom podnikaní. Ak teda chcete v tejto brandži ešte podnikať. Cena je dôležitá, ale kvalita je to, čo privolá zákazníka späť. Napríklad v našom prípade sme potrebovali ešte dosť nábytku do bytu, ale žiaľ od vás to už nebude. Mňa osobne to mrzí, mať jedného dodávateľa nábytku na mieru je vždy lepšie ako mať dvoch, troch prípadne štyroch. Urobte si obraz a zoberte si z tejto recenzie čo uznáte za vhodné. Pociťoval som potrebu zverejniť túto recenziu, aby si prípadný záujemci o PODO nábytok uvedomili aj tieto tienisté stránky. Cena žial nie je všetko. Služby a kvalita sú dôležité, čo Podo poskytnúť nevie a ak sa bude správať tak ako ku nám, ani nikdy neposkytne. Za mňa PODO nábytok už nikdy viac
Odpovedať
Otrasna praca, myslel som ze horsie ako u mna to byt nemoze (a to bolo za ine peniaze ako pises). To si este nevidel prevoz nabytku na otvorenom privese z 1. svetovej na matraci po babicke.
Odpovedať
@peterbelko ;-( fuha normalne ta lutujem. takychto "podnikatelov" by mali zrusit. vsetko ma len uistuje nevymyslat, a kuchynu a cely nabytok si dat vyrobit u overenych, od ktorych som uz brala viackrat a nikdy nebol problem.
Odpovedať
Pred casom zadaval dopyt na vyrobu nabytku. Ozvala sa mi tu spominana firma. Vymenili sme 2 emaily a dalej uz nekomunikovali. Po tejto referencii som tomu velmi rad. Nastastie su aj ini serioznejsi vyrobcovia ktori si vazia zakazku,pracu a hlavne zakaznika. Natrafil som na takeho co vyrobil podla navrhu,poradil a v super kvalite a cene. A vobec nezavahal ani ked zistil ze som 300km od neho. Islo o komplet nabytok do detskej izby a obyvacia stena.
Odpovedať
Profilova fotka
Neuveritelne ze este funguje :-| Robim nabytok na zakazku dlho uz no o takomto pristupe som este nepocul
Odpovedať
dovolim si vlozit zbytocny prispevok aby sa vlakno dostalo zase medzi posledne, aby som uchranil dalsich ludi...
Odpovedať
Profilova fotka
Toto je jedna z mala firiem, ktore by som neodporucil. Podarilo sa aj nam seknut. Mame vstavane skrine, takze tam sa toho az tak vela "dodrbkat" neda..
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
Fiha nedá mi nereagovať .... to čo sa Vám stalo má mrzí no nám pán Podolak robil kuchynu aj vstavanú skriňu a vsetko bolo Tip Top .... z mojej strany maximálna spokojnosť ... poradil,vysvetlil a ak boli nutné zmeny navrhol riešenie . Bol stále k dispozícii,nebol problém ak na nas musel čakať pre nedokončenu prerábku domu . Tusim sme ani zálohu platiť nemuseli a platilo sa všetko v hotovosti po dokončení .
Odpovedať
zlata ikea kuchyna,kupim co chcem,co nepasuje vratim,kupim ine,reklamacia trva 20minut,diel za diel pokial je skladom,kovania blum,vestko sedi jak ma,vela krat lacnejsie ako taketo akozefirmy.
Odpovedať
@sonau bohužiaľ, aj Ikea má čo doháňať. Už sme sa v kvalite veľa krát popálili (na nie práve najlacnejšom nábytku :-( Toto je fakt des. Hanbila by som sa odovzdať takú robotu :-S
Odpovedať
Profilova fotka
@peterbelko Toto by aj mna zamrzelo, clovek sa vzdy tesi na nove, ze to aspon chvilku bude perfektne a ked nie je ... :-(
Odpovedať
Profilova fotka
Slovensko je plne nespolahlivych firiem, ale toto mi je skutocne velmi luto. Ach... asi by som ho........ idiot
Odpovedať
Profilova fotka
Nezaplatila by som ani cent a radsej by som linku vratila a zrusila zakazku...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Kolo ta stala ta linka mam stavanu skrinu a spokojna chcem aj ja novu kuchYnu no neviem ked vAm dokazil kuchynu
Odpovedať
no, nás tiež okradol o peniaze. Zobral zálohu dva mesiace dozadu a odvtedy o vstavanej skrini nič neviem. Ale tresne oznámenie je na ceste, tak sa hádam zobudí chlapec..
Odpovedať
my sme v konecnom dosledku usetrili, len tie nervy sa nedaju vycislit. rad by som prilozil ruku k dielu a bojoval pravne proti Podo, ale jediny dokument, ktory mame je, ze som zaplatil zalohu, nic ine. jedine, ze by som ho dal na sud ze doteraz nedodal nic. Ved som mu nepodpisal ziaden preberaci protokol :D
Odpovedať
Treba napisat na SOI Trenciansky kraj podnet na p. Podolaka. Tiez velka nespokojnost s pracou a vyfakturoval bez DPH.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
este pridam jednu skusenost po case. Podo pouziva nekvalitne polske vysuvy Modern Box, ktore uz postupne zacinaju odchadzat, hlavne na zatazovanych skrinkach... Priatelia obidte tuto firmu oblukom
Odpovedať
Pozdravujem a pridavam negativnu skusenost. Dali sme si robit u Podo nabytok rozkladaciu postel podla. Zalohu p. Podolak zobral ihned, no s vyhotovenim uz mal problem, kedze sa v dohodnuty termin dodania pre istotu vobec neozval. Po dlhom urgovani horkotazko postel dodal. Postel doviezol 1 clovek, ktory ju nevedel sam dopravit do bytu, absolutne neprofesionalne vyhotovena, bez podpery rostu, pouzite odlisne odtiene dekoru, prasknuty rost, ktory sa hned po 1 pouziti zlomil. Nic nedrzalo ako malo, narychlo pan, ktory postel doviezol utekal kupit lepidlo a rychlo zlepoval diely k sebe. Pri snahe o reklamaciu a dozadovani sa napravy sa p. Podolak prestal ozyvat, zablokoval si nas. Urcite neodporucam nikomu.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?