Hello,
Kupil som ruru MORA EVP251-431E. Po 3-4 mesiacoch zacal ventilator jej chladenia (nie ten, ktory je priamo v rure, kde davate plech) hucat, vybrovat...
Kedze sli vianoce pockal som s reklamacioi po nich. Zistil som ale, ze zarucny list nemam - asi som ho omylom pri stahovani vyhodil, alebo pri rure kupenej cez net ani nebol (asi ta prva moznost). Zavolal som na info linku MORA (GOREJNE) a zalogoval reklamaciu s tym, ze ja zarucny list nemam. Dostal som tam info, aby som napisal mail a oni mi poslu obratom zarucny list.
Technik z MORA sa mi ozval do dvoch dni a dalsi den prisiel, otvoril ruru a uznal reklamaciu. Ventilator vraj pride za 10 dni. Neprisiel za 10 dni, ale tak, ze do konca reklacneho obdobia 1 mesiac mali uz len 2 dni a tak som zostal v dohodnuty termin a vymenil mi ventilator. Rura teraz bezi ticho a je to spoko.
Reklamacia teda prebehla dobre aj bez zarucneho listu - ten mimochodom dosiel do par dni + mi predtym poslali mail, ze je na ceste.
Servisak mi povedal, ze kym nemam zarucny staci mu kopia blocku ak mi slubili zaslat zarucny list - tak aj bolo. Toto je u nich vraj vyrazne zlepsenie, nebyvalo to tak.
Serviceman mi povedal, ze robi aj pre Elektrolux a ten je vraj ovela "benevolentnejsie" pri uznavani reklamacii a meni pri vacsich zavadach spotrebic kus za kus, mora a gorenie (je to "jedna" spolocnost) sa podla neho snazi nechavat opravit vsetko priamo u zakaznika.