Interiérové dvere - reklamácia

Dobry den, mam na Vas prosbu a zaroven sa chcem poradit s mojou negativnou skusenostou.. Objednala som si dyhovane dvere do celeho bytu, majitel bol ochotny, dokonca mi urobil vzorkovnik odtienov, lebo mi klasicky buk resp. svetle odtiene vobec nevyhovovali, prisiel zamerat, na zaklade vzorkovnika som si vybrala odtien - jednoznacne som mu povedala, ze wenge nechcem, ze to potrebujem podla odtiena..uistil ma, ze to bude rovnake a nemusim sa bat...vsetko OK..lenze, ked prisli dvere a tu nastal problem - su tmave - ked poviem tmave, tak tmave, skoro az do cierna...hned som mu volala, vysvetlil mi, ze on za to nemoze, ze to je letne a zimne drevo a jednoducho to tak chytilo? som laik co sa tyka tohoto, tak som zavrela vosetky "4oci" aj ked asi som urobila chybu, nakolko nie je to odtien podla dohody, resp je to az cierne a ja som si kupila hnede...moje dalsie sklamanie prislo hned o par minut, jedny dvere poskodene, na druhych sklo poskodene...volala som mu a na to mi povedal, ze to nie je mozne...pytal si robotnika, ten mu povedal, ze ale je to fakt ako vravim ja, ze to opravia..dvere odniesli, nezaplatila som im celu sumu...moje zistenie na druhy den je take, ze som nasla dalsie poskodenia..akurat citam ochranu spotrebitela, ze do 7prac. dni sa da tovar vratit...viete mi niekto poradit co s tym?asi som urobila chybu a mala som ich poslat hned prec aj s tymi dverami..kedze nekupujem dvere kazdy den a kompletnej prerabky mam plne zuby, prosim Vas o radu - pomoc.. som z toho velmi rozcarovana a sklamana...posielam Vam foto poskodenia co som zistila dodatocne. PS do dodacieho listu som uviedla poskodenia, cize su tam vyhrady..poucenie o reklamacii ani prave vratenia tovaru mi nebolo poskytnute...a to vsetko pri kupe vyzeralo tak fajn...chce sa mi z toho plakat... :-( Dakujem za vsetky rady
Odpovedať
ja by som ich vratila :( a ked sa to neda, tak reklamovat dookola, kym sa nevzda :-S
Odpovedať
Jednoznačne reklamovať...keď to telefonicky nejde, tak písomne, aby si mala o tom doklad. Keď sa na niečom dohodnete, tak to má platiť a ako právnici hovoria, aj ústna dohoda je dohoda. V objednávke asi nemáš, že si chcela hnedé dvere? To by ti dosť pomohlo...
Odpovedať
na tej objednavke to zial nemam...nachadzam dalsie a dalsie nedostatky :( som z toho zufala.. ani dvere neodrezali spravne, bude cez ne fukat, aj ked sa da prechodova lista su jednoducho vysoko..je tu niekto kto ma podobnu skusenost?
Odpovedať
Profilova fotka
Vratit ich nemozes. 7 dni je len tobar objednamy cez internet, toto je vyroba na zakazku. Jedine reklamacia, pripadne SOI.
Odpovedať
@danka773 úprimne ta ľutujem...mna by porazilo od zúfalstva a nervov
Odpovedať
Reklamovat! reklamovat! reklamovat!!!!! Takyto vyrobok seriozny obchodnik nepusti z ruky,je to hanba. Cudujem sa, ze ste ich vobec nahadzovali. Poslat spat a oplieskat o hlavu. A este zverejnit varovanie na nete aj s menom fusera, nech nenaletia aj dalsi.
Odpovedať
toto som nasla na http://www.ochrana-spotrebitela.sk/?q... Odstúpenie od zmluvy Čo je odstúpenie? Odstúpenie je jednostranný právny úkon a pri odtúpení sa zmluva zrušuje od začiatku. Zmluvným stranám vzniká povinnosť vrátiť si vzájomne poskytnuté plnenia. Kedy môžete odstúpiť od zmluvy a akým spôsobom? Základný dôvodom k odstúpeniu od zmluvy je v prípade, že je vec v rozpore s predmetom kúpnej zmluvy (napr. objednáme si lyže, predávajúci zašle vetrovku). Od zmluvy môžeme odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu a to do siedmych pracovných dní od prevzatia tovaru u zmlúv uzatvorených prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (napr. internet) a pri podomovom predaji či predvádzacej akcii. Toto právo nám priznáva zákonodárca najmä z dôvodu, že pri kúpe vecí cez internet nemôžeme kupovanú vec riadne prehliadnuť, omakať apod.) Ďalším prípadom odstúpenia je v prípade ak má vec vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád kupujúci nemôže vec riadne užívať. ak to spravne chapem, zle odrezane dvere cez ktore fuka, dvere ktore boli poskodene a odniesli ich na opravu sa daju chapat ako vec, pre ktorej viacero vad sa neda riadne uzivat, nie?
Odpovedať
@danka773 Lenze to ty musis dokazat cez atestovanu osobu a bla bla ba....nefunguje to ako si myslis,ze ja som si povedal,ze je to zle a chcem zrusit zmluvu.Niekedy zial a niekedy nastastie.Inak firmu neprezradis?
Odpovedať
mcdog firmu prezradim hned ako doriesim reklamaciu a aj s vysledkom..lenze citala som obc. zakonnik a tam je ze to brani riadnemu uzivaniu - jedny dvere odrezali privysoko - cize ked dam aj prechodovu listu, bude fukat cez ne...ked som spisala vady - ostali mi len jedny dvere neposkodene..a ak odmietnu odstupit od zmluvy chcem novy tovar...lebo toto je nedorobok..zial :-|
Odpovedať
@danka773 najpodstatnejsie je ci je aj zmluva alebo sa bude vychadzat len zo spotrebitela...
Odpovedať
@tomasrs ako myslis zmluva?
Odpovedať
este otazka idealne na odbornika - aka ma byt vyska dvere od zeme a podlahy? myslim ta fuga, kde sa dava bud prechodova lista alebo prah...jedny dvere su 1cm, ine 2cm a posledne az 3cm . to je podla mna strasne vela...
Odpovedať
Článok sa načítava...
@danka773 ci mate podpisanu napr. zmluvu o dielo a pod. alebo len mas nejaky jednoduchy papier na ktorom je specifikacia dodavky...
Odpovedať
@tomasrs mam len cenovu ponuku a objednavku - tu ma len firma a dodaci list kde nie je ani odtien dveri...tot vse
Odpovedať
hm, pre teba lepsie :-)
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?