Zamietnutá reklamácia v Merkury Markete - ako postupovať?

Zakúpili sme si 15.6.2018 v MM sprchovací kút. Po rozbalení, doma, sme zistili, že nám chýba jeden diel. Reklamacia prebehla elektronický, keďže do spomínaného MM to mame dobrých 50km. Včera prišlo vyrozumenie, ze reklamáciu neuznávajú, keďže nie je možné, aby chýbali nejaké časti. Poprosím skúsených v tejto oblasti o cenné rady, lebo vo mne vrie a keď tam nabehnem, neviem ako to dopadne. Podotýkam, ze doma máme malé dieťa, druhé na ceste a rozobratý starý kút. Veľmi pekne ďakujem!
Odpovedať
Profilova fotka
Ja ti len nerozumiem, akym sposobom tvoje deti a stary sprchovaci kut suvisia s tym, ze ti udajne nieco nekompletne dodali. Deti si si spravila sama a stary sprchovaci kut ma hruza ludi, rozhodne to nie je katastrofa na ktoru sa umiera!! Urcite sa da poskladat nazad. Odnes im to tam naspat, jednoducho to vrat a ziadaj vratenie penazi. Ak nepomoze, obrat sa na SOI. A netvar sa, ze 50km je nejaka hrozna dialka. Mnozstvo ludi tolko dochadza DENNE rano do prace a vecer nazad !!!
Odpovedať
Profilova fotka
Máte ponaučenie.Nekupovať od Poľských smradov.Ak už chcete mať silou mocou doma najlacnejší šmejd tak kupujte v OBI. Tam sa aspoň dá reklamovať. Môžete sa obrátiť na SOI. Uplne všetok tovar ktorý sa predáva v MM je poškodený ,nekvalitný , krivý ,má nejakú estetickú vadu , je natretý jedovatými farbami atd . Majitelia tohto smetiska to vedia. Ak tam niečo nakupujete musíte počítať s tým ,že je to ako keby ste sa hrabali na smetisku a vzali to čo vyhrabete.
Odpovedať
Profilova fotka
@maslenka47 ja ti len nerozumiem comu nerozumies co pise @hedan snazi sa opisat situaciu kedze je tehotna a s druhym malym dietatom asi je pre nu tazsie taketo veci riesit osobna navsteva MM tak sa pyta na ine riesenie. Nikto nevravi ze je to katastrofa na ktoru sa umiera... A len tak na okraj deti si zena nerobi sama..to by si mala vediet... ale predpokladam ty ziadne nemas
Odpovedať
maslenka47 ty musis byt hrozna chudera,co si tak vsimam tvoje odpovede. uz ked som tuto odpoved citala,nemusela som ani nick pozriet a vedela, aka nestastna zena,nasrata na cely svet pise. ked padnes na hubu,pochval sa aj tu s tym hedan aky diel chyba? bombarduj ich telefonatmi, povyhrazaj sa a ak nepomoze oslov SOI,ale to bude tiez na dlho. nemam skusenost s Merury a celkovo s reklamaciami,ale ak nieco nejde,treba otravovat,pripominat sa. Niekedy to zvykne pomoct
Odpovedať
@maslenka47 lenze oni odchadzaju 50 km do prace a na phm si zarobia! No ked ti niekto doda nekompletny tovar preco by som este ja na svoje naklady mal cestovat 100km?!!!?!!
Odpovedať
tak čo iné môžete teraz urobiť ako ho poskladať nazad do balenia zaviesť to nazad? buď vám zostane doma rozobratý kút alebo to proste budete riešiť, keď to tam už doveziete tak to musia zobrať späť, pýtajte si nazad peniaze a kúpte inde
Odpovedať
@hedan Ahoj.My sme ties mali podobnu skusenost.My sme zase kupili obklad listely aj dlazbu ktora vobec nam fugy nesedili a obkladaci my odmietli s tym obkladat tak sme to boli reklamovat a na podiv od teba nam vratili celu sumu a vsetko zobrali a vyreklamovali a mozno by boli zobrali aj tie zamalzovane ale tie sme im uz nedavali tie sme vyhodili.A ziadali sme vratit peniaze ale sme cakali cely mesiec a az posledny den reklamacie nam volali ze nam vratia peniaze ale samozrejme ze dlazba bola v mm dovezena.Tak ked sme nechceli stat mesiac tak sme si boli kupit v siku.Aj ty tam dovez kut a nedaj sa odbyt nam ties robili drahoty ze to je normalne ze ked mam odchylky na obklade ale my sme mali az tri milimetre a niektora aj viac takze si vies predstavit aku by som mala kupelku a potom sadivaj dalsich 20rokov na taku kupelku a mozno aj viac rokov.Ale sa nedaj povedz ze to das do markizy a hnet sa veduci s nami inac rozpraval.Mozno sme mali stastie ale uz od nich nic nekupujem lebo aj zrkadlo sme kupili a ties tam veci chybali a samostatne dieliky co chybali sa dokupit nedaju iba cele zrkadlo.tak nikdy viac ale ako ti pisu v Obi maju lepsie veci a zoberu ti tovar a daju peniaze hnet a nerobia ziadne problemy.Drzim ti palce az ti to vyreklamuju ale musis tam ist osobne a volaj veduceho a riesenie sa najde.
Odpovedať
Profilova fotka
tych 50 km podla mna nie je nic. ziadna dialka na to, aby si sa tam nemohol previest. jednoducho tovar dosiel nekomoletny a hotovo, to sa stava. netreba sa len nechat odbit
Odpovedať
Profilova fotka
@mesarosanton suhlas. ale pokial tie polske smejdy bude niekto kupovat tak to sem budu vozit. Je to trh. a MM aj s Moebelix-om su asi najvacsie smetiska na SK, hlavne na nabytok.
Odpovedať
@dorwin mate pravdu aj ja po mojej skusenosti uz tam kupuje m len drobnosti sroby aleboklince a ine.taketo velke polozky tam uz nekupujem.
Odpovedať
Profilova fotka
@hedan ja som tam.reklamovala black decker umyvac okien,ktorý tam kupili rodičia. Počas umyvania prestal fungovat a zapol. Sa iba o par dní. 3x som tam bola osobne, dvakrát mi "opravili" tovar, vyrozumenie chodilo poštou, a 3-krát som žiadala vrátiť peniaze, a vrátili mi.ale to bolo pred 2 rokmi,tiež som tam chodila s bruchom a malým dieťaťom 😁. Ja tam nič nekupujem,ale rodičia sa nepoucili, kupili si tam piecku,tak som zvedava na tohtoročnú vykurovaciu sezónu 🤔
Odpovedať
@mesarosanton nie som žiadny zástanca MM ale tvrdiť že všetko čo tam je zlé, nekvalitné a neviem aké 👍👍👍
Odpovedať
Článok sa načítava...
@richard71 ďakujem za pochopenie!
Odpovedať
@hoblinka13 chýba nám dosť podstatná časť, bez ktorej sprchovací kút je nepoužiteľný, a to prává bočná pevná stena. Pôjdeme tam v pondelok osobne. Telefonovať sme sa pokúšali niekoľko krát, ale vždy nás odbil nejaký predavač, že on "právnym" veciam nerozumie a nie je tam nik kompetentný :) Na SOI som volala, ale vraj oni už nemôžu zasahovať do prípadu, kde bola uskutočnená reklamácia, nerozumiem teraz ja! Vraj máme urobiť na nich bububu - toto bola odborná rada :) Som z toho smutná, pretože človek sa nemôže domôcť toho, čo mu patrí, čo si zaplatil. Sila!
Odpovedať
@gkrivanek presne toto ma hnevá, aj keby šlo o 10 km, to je jedno, prečo mám byť škodná ja, keď oni urobili chybu a podľa zákona ti majú hradiť aj náklady vynaložené na reklamáciu.
Odpovedať
@hedan my sme tam kupili interierove dvere, prišli obité a reklamáciu neuznali, že sme si ich mali prekontrolovať. potom sme kupili dlažbu, a až pri položení, sme si všimli že je iného dátumu robená preto je v dvoch odtieńoch. tiež reklamácia bola zamietnutá, lebo sme si to mali skontrolovať sami. tak sme ju šupli do špajze, kde ju nieje vidieť. a odvtedy som tam nebola a ani nepáchnem. muž je na to slovo MM alergický :-D :-D :-D
Odpovedať
@hedan My sme ties kupili stolicky do kuchyne v nedelu a dnes sme si ich boli poskladat a jedna nam nepasuje je tam nieco zle zavarene lebo my to robi asi aj 1cm a to tam nenasunies a nezasrobujes ale neviem kde som dala blocik a ak nenajdem kupim zajtra novu a v nedelu ju vratim a budem ziadat peniaze naspet.Tak uvidim ako dopadnem ja zajtra napisem.Och tan nas MM ale co ked clovek nemozes vsetko len drahe a znackove kupovat.
Odpovedať
@pancake My sme mali takuto istu zlu skusenost s dlazbou ale sme ju mali na objednavku a ties bola kazda ina robili problem ale ked sme povedali ze ich dame do televizie tak predavac volal asi poliakovi a ten ze aby sme ju doniesli a my hnet ten den doviezli spisali reklamaciu a vratit peniaze chceme ale nas nechali az celych 30dni cakat aj som meil pisala ale bez odpovede a posladny den nam volali ze reklamaciu uznali a vratia nam peniaze.Asi sme boli moc drzy lebo sme tam boli traja.Ale netreba sa dat a synovi ties kupil panel do sprchy a ties ho montoval az neskor ked sa mu tam nieco pokazilo mal blocik isiel do obchodu a nechceli mu nic vyreklamovat tak bol na inspektorate a povedal ze co je vo veci a nhet mu volali ze aby prisiel ze mu daju peniaze alebo novy tovar lebo on ho uz mal nahodeny aj mu vravili ze mu ho oni pridu opravit ale neprisli a radsej mu vratili peniaze.A ked tam prisiel tak mu spominali ze im volali alebo tam boli z inspektiratu ale to si uz presne nepametam lebo to je uz asi 3roky do zadu.Netreba sa dat treba si za svoje veci a prava bojovat.A vela zalezi aj na predavacovi ci spise s tebou reklamaciu ale veduci by mal.
Odpovedať
Reklamáciu musia prijať vždy!!! Podľa zákona musí byť v predajni kompetentná osoba počas celej otváracej doby . Predávajúci musí reklamáciu vybaviť neodkladne,podľa jej zložitosti maximálne však do 30 dní. Takže nedať sa odbiť,spísať reklamáciu a žiaľ čakať. Ak reklamáciu neuznajú je tu ešte možnosť tzv.alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov cez SOI,ale to až po využití bežnej reklamácie... Odkladať všetky doklady,komunikáciu lebo co není psáno-nikto nedokáže. :-)
Odpovedať
@hedan v tomto su oni na koni a povedia,ze zakaznik si ma na mieste skontrolovat tovar. Toho som sa obavala pri nakuoe dlazby a obkladov. Sice u serioznej firmy sme nakupovali,ale neotvarali sme kazde jedno balenie. Viem,ze merkury nevyreklamuje poskodenu dlazbu,ktoru najdes doma. To sa stalo kamaratovi,chory system. Pritom to bola vyrobna vada. Povyhrazal sa mediami,soi a po niekolko tyzdnovych nervoch,vyreklamovali. To fakt aby si uz clovek daval pozor na kazdu jednu vec a bol obozretny.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 7 mesiacoch
Takmer vždy keď idem okolo Merkury Market - parkovisko plné. Zastavuje sa mi rozum nad Slovákmi.
Odpovedať
@fwagner najdi si inu trasu, mohol by si na to zastavenie rozumu skaredo doplatit... :-p
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?