Kto má skúsenosti s eshopom Interier a nábytok?

Dobry den,chcela by som sa vas spytat, kto z vas ma skusenosti s eshopom Interier a nabytok....objednali sme si 28.5., zaplatili zalohu a neviem sa im tyzden dovolat...dodacia lehota vyprsala minuly piatok-(( Dakujem za vsetky mozne postrehy.zuzka :-(
Odpovedať
Profilova fotka
@slnko Aj ja mám objednaný stolík od nich, zálohu som nedala, ale mi odpísali, že bude až koncom júla. In áč, ja som všetok nábytok objednávala cez e shopy a mám skúsenosť, že ak je dod.doba 4-6 týždňov, tak určite dôjde posledný den šiesteho týždňa. Mail si im nepísala?
Odpovedať
Ahojky. Dakujem za reakciu. No hadam dorucia ten nabytok. Uz mi je to jedno, ze to bude neskor, dolezite, aby prisiel...aj my vsetko objednavame cez eshopy...majly som I'm pisala 2x. Skusim sa I'm dovolat dnes a uvidime...zuzka
Odpovedať
...Tak som sa I'm dnes dovolala...uf, odlahlo mi...nabytok by mal dorazit v piatok-)
Odpovedať
@slnko Ahoj, aj toto je jeden z dovodov prco je lepsie objednavat v kamennom obchode.
Odpovedať
Zarrinka, to ano, ale my sme si nedokazali objedmat nic z kamennych shopov...a vseobecne kamenne shopy uz ani nevyuzivame, s vynimkou Ikea :-)
Odpovedať
Profilova fotka
poradíte pls nějaký shop s design. doplnky? Vyhlídl jsem si v jednom slovenském e-shopu zrcadlo, ale zapomněl jsem adresu :-( děkuji
Odpovedať
Profilova fotka
@slnko ahoj, možem s spýtať ako to nakoniec dopadlo??Chceli by sme si odtial objednať, tak či sa dá na nich spolahnúť ;-)
Odpovedať
Jaaaj, to bol dlhy pribeh. Nabytok doviezli, na margo mnohych telefonatov, kde som po nich chcela konkretny datum dodania- presvihli doadciu lehotu o tyzden, ako garantuju...v den dovozu, ked som si vzala dovolenku sa mi mal kurier ozvat doobeda, na obed som volala tasm, nemali ani zapoterby oznamit, ze nepridu, spravili vraj nejaku chybu...a preto to nemali doviezt...opat vela telefonatov krizom krazom...doviezli, lebo som nastojila na tom...kurier nam nabural plot...jeden stolik doviezli uplne iny-((( Tak som opat problematicky s nimi komunikovala, chcela som ho zmenit za ten spravny, oni trvali na tom, ze je to ten, co som si objednala....nakoniec som im ho na posledny den mozneho vratenia vratila...3 tyzdne vracali peniaze...s nimi uz nikdy viac 8-(
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Ja som si objednal obývaciu stenu ku ktorej uvádzali dodaciu lehotu 3 dni, prvý krat odpovedali po 3 dňoch na objednávku, kde uviedli že dodacia lehota bude približne mesiac, potom som im veľa krat volal pričom máju čudne telefóny lebo sekundy už bežia ako ked je zdvihnute ale v slúchadle to stále vyzvana ako ked čakate na zdvihnutie. Ked im píšem email tak mi len spätne príde ze ich portál je blokovaný a odmieta prijať moj email. Kašlem na nich rusim to nič to nich nepreberiem máju absolútne neseriózny prístup
Odpovedať
zistil som že fungujú cez firmu FreePort, s.r.o., je na nu zlozenych strasne vela stranok s nabytkom a podobne rovnake tel čisla rovnake mena, tymupujem ze su podvodnieci na 99 percent
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 rokoch
Ozivujem tuto temu. Ake s nimi mate skusenosti? Ja zatial iba negativne. Ziadna snaha o komunikaciu... objednali sme si cez nich nabytok do kupelne, mesiac cakam... Ak im ja nenapisem kedy co a ako, tak vam nik neda vediet. Pozri recenzie na heureke : http://obchody.heureka.sk/nabytok-a-i... absolutne neodporucam.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?