Je lepšie Digi tv alebo UPC?

4. aug 2009560

ahojte...chcela by som sa vas opytat co si myslite, co je lepsie digitv alebo UPC? ake mate skusenosti...neviem sa rozhodnut...
vdaka

  • S DIGI TV mam velmi zle skusenosti. V juni 2008 sa nam pokazilo a doposial nie su schopny to spojazdniť, do decembra boli vyhovorky, ze nemaju prijimace, nespocetne krat som tam volala, 3x pisala pisomne staznosti, na ktore nie su schopny odpovedat. Na jednu po telefonickej urgencii po 4 mesiacoch odpovedali a to v zneni, ze dufam uz je to v poriadku, bez toho, aby si preverili, ze nic nie je do dnesneho dna opravene a to bolo uz vybavovavane so samotnymi veducimi zakaznickeho centra. Uz som to chcela riesit cez media, ale nakoniec uz s nimi nechcem mat nic spolocneho a cakam odpoved na poslednu staznost, ktoru som im zaslala 31.12.08, po telefonate s veducim, ktory tvrdil, ze oni staznosti vybavuju okamzite. DIGI uz nikdy!!!

  • Ahoj cherritta 😉

    radsej upc, digi nie je zle pokial sa ti nieco nepokazi, ale su teraz dlhe cakacie doby, lebo je nedostatok zariadeni, caka sa aj tri mesiace kym zapoja novych klientov 🙂 mam to z prvej ruky 😃

  • digi urcite nie. mas tam x rumunskych programov ktore su nepozeratelne, plus MTV je v madarcine.
    teda neviem ake programy ocakavas ale napr. ja s tymi co mam nie som spokojna. niekedy fakt clovek nema co pozerat. co si myslim ze pri satelite by sa stat nemalo 😐

  • Sponzor fóra
  • Ahoj. Moji rodicia maju digi, lebo u nich v dedine upc nie je, oni su spokojni, ale ja by som to nechcela... Nema to teletext... a okrem ineho, ak sa nieco pokazi, vyjazd technika musis zaplatit... Tiez mi pride nesikovne, ze pouzivas dva ovladace... jeden na telku, druhy na prepinanie programov... 😐

  • no presne . rodicia spokojni, ja nie. ale napr. na vianoce nadavali a oni ze nic sa nedalo pozerat.
    a este jeden pruser to ma ze ked snezi tak vypadava signal. na dost dlho. alebo to strasne seka, ze je to nepozeratelne. digi urcite nie. mam pocit ze sa na tom niekto chcel len nabalit a nasiel zopar blbych co o dobrom satelite nemali sajnu. bohuzial sme boli medzi nimi 😐

  • vdaka za baby za poradenie...ale predsa, nikto nema zle skusenosti s upc, co mozem cakat tam? urcite ani to nie je najlepsie, a tusim ani stv 2 tam nie je...hm?

  • pripájam sa k anti-digi 😠 😠 😠
    Od augusta, kedy nám to zapojili, nám nefunguje druhá karta na setopboxe, údajne je chybné zariadenie a je to problém ktorý sa ťahá niekoľko mesiacov - podľa pracovníčky z infolinky.Takže sme dopadli tak, že na poschodí, ktoré ešte nie je zobytnené nám telka funguje a na prízemí, kde bývame máme izbovú anténu a chytáme 1+2+markíza a dovidenia.
    Písala som reklamácie na ktoré sa nikto neunúval odpovedať, pri talefonáte najprv 10 min. počúvate hudbu a potom vám povedia, že sa to rieši, tak to je o čom prístup. Práve sa tam chystám telefonovať a ked sa nič nevyriešilo, tak odstupujem od zmluvy.
    Najistejšie je kúpiť sa zariadenie, kartu a máš od všetkých svätý pokoj

  • Presne ako pise martinaema, ten isty problem u nas, tiez to riesi naspät obycajna antena. Ja som doposial pracovala na zakaznickom oddeleni v jednej nemenovanej velkej firme, ale toto by sa tam stat, nemohlo, takyto nezodpovedny pristup k zakaznikovi, pretoze by som tam nepracovala ani dalsich 24 hod. Ze nebola zodpovednost u pracovnikov infolinky, ale je zarazajuce, ze ja som to riesila uz iba s veducimi, uz poznam kazdeho po mene z kazdej smeny, no bohuzial velke sklamanie z ich pristupu. Heslo "Nas zakaznik nas pan je im nezname. A to uz nehovorim o vydavkoch na telefon, pretoze oni nie su ochotny naspäť prevolat zakaznika, co v pripade staznosti od zakaznika malo by byt samozrejmostou a taktiez na zarazilo, ze hovor na infolinku nie je nahravany,co znamena, že oni nechcu mat dôkazovy material od nespokojneho zakaznika. No ja mam vsetke hovory s nimi presne zaznamenane deň, cas, dlzku hovoru a meno. Velmi mi tato tema teraz prisla vhod, pretoze uz som im aj povedala, ze ja im budem urcite robit len taku reklamu, aku si zasluzia.

  • Mozno sa vam zda, ze sa rozpisujem, ale to len preto, aby ste vedeli, kto s nimi este nama skusenost. Ako som uz vyssie pisala, od 25.5.2008 u nas je tento problem, 23.12.2008 konečne servisny technik z nasho mesta dal zatovi novy prijimac a karty s tym, aby si to sam namontoval. On to namontoval a cakali sme, ze to bude aj funkcne, ako to slubil technik. 30.12.som zase volala na infolinku, ze este stale to nie je funkcne, na co som dostala odpoved, ze sme vypojeny, pretoze od jula sme neplatili mes. zalohy, co sme im samozrejmä oznamili telefonicky aj pisomne, pretoze nebudem platit za sluzbu ktoru nedostavam. Ze akonahle bude signal, automaticky zacnem opät platit. Najväcsi gol bol, ze oni nas akoze vypojili bez upovedomenia a na moju otazku, ze ako je to mozne, odpoved pana veduceho bola, ze sme to mali napisane na obrazovke. No neviem na akej, keď dobre vedia, ze nefunguje 8 mesiacov. A ze nas opät zapoja, ked uhradime mesacne zalohy za tuto dobu a oni nam potom peniaze vratia. Samozrejme, ze im to nezaplatim, ved ja by som tie peniaze uz nikdy nevidela co by mali oni este uhradiť nase nervy a vydavky. Takze kto ma DIGI a funkcne, nech je rad, pretoze problemy i nich sa neriesia, iba odkladaju do kosa.

  • milocka takisto máte ú resp. mali ste chybu v tom setopboxe? Jasom sa tam samozrejme nedovolala. Fakt im idem napísať odstúpenie od zmluvy. Tá je tak šalamúnsky napísaná, že ešte by som im mala platiť náklady na montáž a zapojenie. No figu borovú.
    Do decembra sme norn. platili, s tým že sme žiadali vystaveni dobropisu, bez efektu, takže končím s nimi. A nech sa opovážia ešte odo mňa pýtať čo i len korunu 😠 😠 Už som písala aj na SOI-ku, som zvedavá

  • Ano, mali sme taktiez napojene 2 prijimace, najprv nam na prijimaci co mame na poschodi (dcera s rodinou) pisalo, ze smartkard hlucha a v juni uz bolo nefunkcne cele zariadenie, neviem ci sa to vola ako pises setopbox, ale asi tak. Ja im uz nic nepisem, ani odstupenie od zmluvy, pretoze kedze oni na nic nedavaju odpoved, tak jednoducho na nich kaslem (prepac za vyraz), ale uz som na nich riadne alergicka. Dokonca som pocula, ze ked odstupim od zmluvy, pridu zobrat zariadenie aj parabolu a ze vraj si za demontaz pytali zaplatit. Takze nech mi este oni zaplatia za to, ze som im na dome robila zadarmo reklamu. Ja som ich tiez ziadala o vystavenie dobropisu, aj to bolo telefonicky s p. veducim prekonzultovane a aj on mi radil neplatit, no pisomna odpoved ziadna. Ja uz som mala pripraveny list aj podklady do Lamparne, nech vie cele slovensko, aka to je spolocnost DIGI Slovakia, ale este cakam, do konca mesiaca, kedy bude presne mesiac od poslednej staznosti, na ktoru este sa neuracili odpovedat.

  • no jo dovolat sa na zakaznicku linku digy je nemozneeeee 😛

  • Obe firmy vysielajú digitálne pomocou paraboly, ak Vám parabolu a konvertor zasneží, nedajbože Vám zamrzne konvertor- to je to v tej parabole, tak máte úplne jedno či máte DIGI alebo UPC. Signál sa stratí a hotovo. UPC je oproti DIGI drahšie, ak by sme porovnali ten istý počet programov.

    U UPC sa platí aj montáž a časť príslušenstva - vstupná cena sa môže vyšplhať na cca 3-4 tis + samozrejme mesačné poplatky základ 330 sk - môžete pozerať za 1 poplatok 1 televízor.

     U DIGI je vstupný poplatok 800 sk+ mesačne 290,- Sk cca 40 programov - prevažne cca 80%v slovenskej alebo českej mutácii. Za jeden poplatok môžete pozerať 2 televízory.

    Cenovo výhodnejšie je DIGI. Kvalita príjmu závisí od zdatnosti technika, ako Vám to nastaví a doladí. K servisu sa nebudem vyjadrovať, nebolo by to vhodné.

  • Opravujem UPC zdvihlo mesačnú platbu na 355- SK

  • a nad SKYLINK neuvazujete ?, kvalita lepsia nez Diggi, a hlavne ide z ASTRY 23,5 kde sa da s parabolou o priemere 80cm dosiahnut signal na 100 percent/potrebny hlavne pri zlom pocasi, aby obraz nesekal/
    Je tam sice len 15 programov/bez poplatkov/, ale smrtelnikovy to staci - hadam. 😬

  • Sponzor fóra
  • a hlavne sa neviazete na dobu ani na zmluvu 😎

  • urcite je lepsie mat nejakych 15 dobrych programov ako 10 rumunskych a MTV v madarcine 😉
    v podstate staci mat zakladne slovenske plus nejaky sportovy, spektrum alebo history, nejaky hudobny a fimovy + este dobre pecko 😃 😃 😃 😃 zartujem 😬

  • SkyLink - Vyššie vstupné náklady, príjmač, karta, parabola, konvertor + montáž. Zdarma STV1+2+3, Markíza, JOJ, JOJ plus, TA3, ČT1+2+24, Óčko, NOE, RING TV, Publik TV.
     Za 249,-Sk/mesiac-Nova sport, Eurosport, Sport5, Nostaligia, Filbox, Filbox Extra, 2x Viasat, Jim Jam. Leo Tv-péčko" 😃 , Spice-"pečko! 😃 , XXX Xtreme-péčko 😃
    Za doplatok 304,-Sk/mesiac-V HD kvalite-Eurosport HD, Brava HDTV

    Pravda-príjem pri dobrej parabole celkom slušný, ale tiež nesmie snežiť, mrznúť a husto mračiť a ťažko pršať

  • po mojich skusenostiach, ked kablom tak UPC, aj ked to nie je najlacnejsie .. ale programova ponuka mi maximalne vyhovovala.. no kedze uz mam dost platenia mesacneho pausalu, kupili sme dreambox, a ideme to spojazdnit cez to.. naklady sa do roka vratia..

  • DIGI nikdy, tristvrte roka kamarat cakal na pripojku.. ako pisete komunikacia 0bodov, sluzby tiez.. a dalsi kamos ked zrusil po viazanosti Digi, tak im este musel zmontovat antenu a prislusenstvo, odniest, aby neplatil 3600,- .. smiesne

  • Využite akciu a objednajte si základný balík Direct za 11.78 € (355 Sk) mesačne na dobu dvoch rokov. Získate digitálny satelitný prijímač, prístupovú kartu na príjem programov a službu Direct!

    Akcia platí pre nových užívateľov a platí pri objednaní
    do 31.1.2009!
    * Pri uzatvorení Zmluvy o poskytovaní služby UPC Direct do 31.1.2009 s 24 mesačnou viazanosťou platí cena 11.78 € (355 Sk) mesačne pre nových zákazníkov za základný balík UPC Direct. Aktivácia za 1 Sk (0.03 €) a nulový depozit za satelitný prijímač.

    to znamena, ze nebudem nic platit pri zapojeni...ci to tak lakavo iba vyzera...?

  • este ma zaujima, ci ups ma v programoch aj stv 2, stv 3, joj plus, tv lux...? ma niekto?

  • podla mna UPC, digi nie je tak kvalitny ako UPC

  • S UPC Direct a Digital nemam ziadne skusenosti, len s tzv. kablokou cez UPC. Nasi ju este maju stale uz tusim 15 rokov. Je tam asi 36 programov mozno viac ale namaju vsetky nainstalovane. Urcite tam su vsetky slovenske kanaly STV, JOJ, JOJ plus ceske CT, Prima. Nevyhoda podla mna je len vysia cena oproti ostatnym ponukam a treba sa spytat ci je moznost napojit sa na tej danej adrese.
    Tiez rozmyslame, co si dame nainstalovat a mame dilemu. Skoro kazdy tu v Samorine ma Digi TV ale asi aj ja ho po tychto vasich skusenostiach uplne vylucujim. Mam jeden dotaz, nema niekto skusenost s Magiom? Lebo aj na neho som pocula dobre aj zle skusenosti. Zatial u nas vyhrava SKYLINK

  • Ahoj anda, aj my sme uvazovali nad Magiom, ale u nas na ulici nemame signal, tak to si najprv musis zistit 😉, Digi nikdy v zivote a este uvazujeme nad Sky link alebo nieco podobne, co si kupime a bude to bez mesacnych poplatkov.

  • ahojte

    my mame magio a je to fajn je v tom aj internet.

  • Pri magiu by sa nam totiz navysila cena,nakolko by sme si museli zaviest pevnu linku, ktoru ale by sme vyuzivali velmi malo. Internet uz totiz mame cez inu spolocnost.
    Franziska ma t.com aj mobilny internet, lebo ten je pre nas prvorady.

  • a nikto nema zle skusenosti s upc????

  • upc nechcem ani vidiet...je to jedna banda zdieracska...to ,co tu pisete o digi tv je ciastocne pravda(napr.cakacia doba)....AAALE......ak poznate nejakeho montera,ktory sa zivi montovanim digi,mate po starostiach....tak,ako sme mali aj my...staci sa zaregistrovat oficialne v digi(staci telefonicky),chytit montera pod krk a do tyzdna bolo digi na streche 😎 😃 😃

  • hmm, iny kraj - iny mrav ... my (ale nie na slovensku) mame digi TV od UPC 😃 a funguje celkom dobre, len moj muz, byvaly zamestnanec UPC gula ocami, ked sa updatuje softwer a podobne... 😉

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Vstavané skrine
    Partizánske
    Výroba,montáž vstavaných skríň montáž p. podláh.Kvalita a spokojnosť našich klientov je našim heslom.Stačí nás kontaktovať osobný prístup zaručený
    Projekty, návrhy, vizualizácie, výroba a montáž nábytku na mieru pre moderné aj klasické interiéry rod. domov a bytov. Cenník na www.inovacio.sk
    Naša firma ponúka produkty v oblasti interiérového designu. Prioritou našej firmy je kvalita, dodržanie termínov a najmä spokojnosť zákazníkov.
    Články od našich partnerov
    Novostavba či modernizácia? Toto sú osvedčené riešenia pre domy
    13 krokov k vytúženým oknám
    Papierom proti ohňu?
    Archív článkov od partnerov