Stolár - umelecký drevorezbár Marian Šponiar - skúsenosti

Ja musim bohuzial pridat moju negativnu skusenost s tymto panom stolarom...V septembri sme ho oslovili a poziadali o cenovu ponuku. Dodali sme nacrt nabytku, co chceme vyrobit, s rozmermi a detailnym textovym popisom. Cenova ponuka promptne prisla- odsuhlasili sme ju a termin dodania zakazky nam stanovil na koniec oktobra s tym,ze 2 tyzdne predtym mu to este mame pripomenut. Tak sme pripomenuli. Koniec oktobra zakazka dodana nebola. Vraj mame pockat este 2 tyzdne. Tovar sme chceli, uz sme sa na neho tesili, tak sme cakali dalej. O 2 tyzdne tovar dodany nebol. Ziadali sme fotky aspon zatial rozrobenej prace, aby sme mohli upresnit nejake detaily, kym sa este da. Definitivny Termin dodania sme urcili na piatok 22.11.2013. Den predtym rano o 10.00 mi prisli fotky, ktore nezodpovedali nasim predstavam, ani nacrtu, co sme poslali a celkovy dojem bol, akoby sa nasej zakazke zacal pan stolar venovat len 1 den predtym prvykrat...boli sme velmi sklamani, ale stale sme chceli najst kompromis, aby sa to uz konecne dokoncilo, upravilo podla nasich pokynov a v zmysle nacrtu, s tym, ze dodanie posunieme na sobotu, aby mal stolar na to este dalsich 24 hodin naviac, v sobotu by sme to namontovali, kedze v nedelu sme mali oslavu a chceli sme mat nabytok do predsiene kvoli navsteve uz konecne hotovy. Stolar mi ale napisal mail, ze si mame najst niekoho ineho, kedze nase predstavy su rozdielne. Napisali sme mu, ze za 2 dni nikoho nezozenieme a cakame na to od septembra a je to od neho velmi neseriozne, ze vzdy sa da najst kompromis, ked je zaujem a snaha zo strany zhotovitela. Aj my sme boli pripraveni na kompromisy, len aby sa to uz konecne dokoncilo a dodalo. Na strane stolara ostal nezaujem a ticho...takze 1 den pred uz niekolkokrat posuvanym dodanim zakazky Vam stolar oznami, ze to robit nebude a mame oslovit niekoho ineho...Som v soku z takehoto chovania nasich podnikatelov, ktori na jednej strane vyplakavaju, ze je kriza a nie je robota a na druhej strane odmietnu zakaznika a neuvedomuju si, co to pre nich do buducnosti znamena- taketo zle skusenosti a referencie sa predsa dostanu k dalsim potencialnym zakaznikom... Ja som mala v plane- aj som mu to hovorila, ze ked pride vymeriame spolu dalsi nabytok, co mu chcem dat spravit, takisto svokra mu chcela dat spravit nieco... Takto stratil nielen jedneho zakaznika svojou vlastnou chybou...som velmi sklamana, pretoze teraz uz aj hotove predsiene v obchodoch maju problem dodat do Vianoc...potom budu sviatky a mozno predsien budeme mat az v polke januara. Keby som toto vedela v septembri, tak oslovim niekoho spolahlivejsieho s dobrymi referenciami a tovar mam uz davno doma... :-S :-|
Odpovedať
Pokial ste nic neplatili, tak mozete byt radi, ze to dopadlo len takto.
Odpovedať
Nie, nic sme neplatili dopredu... Byvame kusok od BA...
Odpovedať
@ininterier - sme kusok od BA...
Odpovedať
@anet7 Nic v zlom,ale zvacsa ma kazdy pribeh minimalne dve pravdy...:) Podla popisu od vas to vyzera tak,ze pan je nespolahlivy. Ale kludne to moze byt aj tak,ze ste mala stale dake pripomienky a zmeny a pan vas mal uz plne zuby:)Raz som zazil takeho cloveka a prerabat kovany plot 3x pocas vyroby a este 2 x po namontovani...to da zabrat.
Odpovedať
@mcdog - stolar to "vzdal" uz po 1. Pripomienke a vyjadreni mojho sklamania, z tych fotiek co mi poslal, co vyzerali, ze sa tomu zacal venovat den pred zaslanim fotiek a nezodpovedali nacrtu a popisu zadania - a to malo byt na druhy den uz dodane a namontovane (!!!) ..takze neporovnavajte to so svojou zlou skusenostou...my sme davali robit aj kovany plot- bol bez problemov a pripomienok dodany a namontovany k nasej spokojnosti- vsetko na com sme sa dohodli bolo dodrzane - tiez sme mali nacrt....ale vratme sa k tomuto pripadu - namiesto toho, aby sa stolar snazil o napravu, tak to vzdal a bolo mu evidentne jedno, ze nam tym sposobi vazne komplikacie...to nesvedci o jeho profesionalite ani o tom starom znamom, ktorym sa uz davno riadia vsetci uspesni obchodnici "nas zakaznik, nas pan"...ja som sa snazila este navrhovat riesenia ako by sa to dalo spravit k nasej spokojnosti- on nenavrhol ziadne ine riesenie - pripadalo mi to, ze je mu bohuzial pohodlnejsie z toho vycuvat, zrejme ma vela inej roboty...ale taketo jednanie smerom k zakaznikovi- nulovy zaujem o najdenie riesenia, je absolutne neprofesionalne, nech si to zoberiete uz z akejkolvek strany. V piatok si manzel zobral dovolenku, ze to spolu budu montovat - a zbytocne...toto sme fakt necakali a sme v soku z takehoto jednania... Kazdy nech si z tej mojej skusenosti zoberie co chce a nech sa kazdy zariadi tak, aby sa nesklamal nabuduce tak ako my...keby som si o nom vopred precitala takuto nejaku skusenost, tiez sa zariadim inak...
Odpovedať
@mcdog a este k Vasmu prikladu - sam vidite, ze ste z toho vy sam nevycuval, ked mal zakaznik 1. Pripomienku, nevycuval ste z toho evidentne ani pri druhej a tretej... A dokonca ste bol ochotny to prerabat uz po montazi a to nie raz ale rovno dvakrat- takze zrejme Vam zalezalo naozaj na spokojnosti Vasho zakaznika a aby ste si nepokazil povest, ze? Ja nemozem za to, ze mi dal priestor na vyjadrenie az 1 den pred samotnym dodanim- montazou - ja som ziadala fotky skor... Ale skor nedosli a evidentne pre to, ze skor ziadne neboli, lebo sa tomu podla fotiek zacal venovat mozno 2 dni pred samotnou dodavkou a 1 den predtym mi ich poslal na vyjadrenie...ja som pri stavbe domu a prestavbe bytu a zariadovani bytu a domu komunikovala s xy dodavatelmi a s xy mam skusenosti, ale s takymto pristupom som sa naozaj este v zivote nestretla a ani som to od neho necakala, lebo v ramci mailovej a telef. komunikacie do toho dna "D" bola nasa komunikacia bezproblemova...no skoda, ze to takto dopadlo...(toto je 1.-krat co ma niekto vyprovokoval k napisaniu negativnej skusenosti na nejakeho majstra na tento web...a ak by bola snaha z jeho strany o nejake riesenie vzniknutej situacie, tak by som to sem tiez rozhodne nedavala a vyriesili by sme si to sami bez nutnosti zverejnenia negativnej skusenosti)
Odpovedať
Profilova fotka
A vedeli by ste zverejniť aj váš náčrt a fotografie, ktoré Vám zaslal? Nakoľko, ako sa hovorí lepšie jeden krát vidieť, ako 10 krát počuť :) .
Odpovedať
Myslim, ze mozem, ked sa k tomu dostanem.
Odpovedať

Odpovedať
Este v oktobri sme sa dohodli, ze objednavka rozsirime aj o botnik s tym, ze aby sa zmestil na danu stenu ( rozmery zaslane), tak kmen stromu posunieme co najviac dolava a koruna sa bude tahat doprava- konare pojdu vpravo aj ponad botnik- k tomu pre nazornu detailnu ukazku zaslana tato foto ako si ten strom predstavujem http://www.modrykonik.sk/shops/ine/vb... Pre detailnu predstavu ako ma vyzerat tvar listkov zaslana tato foto tapety, ktoru som kupila http://www.alplesinterier.sk/eshop/in... Okrem toho v ramci mailovej komuniakcie boli v texte popisane detaily aj telefonicky odkomunikovane ako vesiaky v tvare vycievajucich konarikov, listkov a 2 ks vtacikov modernejsieho dizajnu. Po zaslani foto stavu mojej objednavky na doladenie pred lepenim a morenim- den pred dodanim zakazky- som ostala dost v soku a sklamana a moje vyhrady boli smerom k tvaru stromu- chcela som konare dlhsie smerovane do pravej strany a nie take kratke hrube zakrpatene a policka takisto nesplnala moje predstavy v zmysle nacrtu- boky vobec nemali byt plne ani zadna strana nemala byt plna, ale mali tam len vycnievat tie konariky z lavej a zadnej strany...
Odpovedať
Vsetko to boli opravnene namietky a bola som ochotna radsej mu dat navyse dalsich 24 hodin, nech ma cas to dorobit- ale odmietol hladat akekolvek riesenie a akceptovat moj navrh riesenia...
Odpovedať
Článok sa načítava...
@stevosk - tak som Vam to teda poslala pre lepsiu predstavu...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?