Merkury market - zlá skúsenosť

Zobraz úvodný príspevok
chcem upozorniť všetkých aby si dali pozor pri kúpe tovaru v merkury market, je to otrasná kvalita. Máme odtial sprchový kút ale vanička je z tak tenkého materialu že po 8 mesiacoch používania začala praskať , reklamácia samozrejme zamietnutá. Každý je rád že možno niečo ušetrí , keďže je to tam lacnejšie ale figu , radšej si priplatiť a mať kvalitné veci. Veď nie darmo sa hovorí že človek nie je taký bohatý aby si kupoval lacné veci. Teraz to viem už aj ja a som povedala že nikdy viac polské výrobky. Máte niekto podobné skúsenosti a ako ste to riešili ?
Odpovedať
Mercuri Market - je to najhoršia firma akú poznám,len škoda ,že som to zistil na vlastnej chybe.Kúpil som tam automatiku na otvárenie dvojkrídlovych brán Easy Way 2,no katastrófa.Elektronika nefunguje a reklamácia - že vraj neodborne namontované a to mám elektrotechnická vzdelanie a 40 rokov praxe,namontoval som ich niekoľko,žial toto som si naskontroloval až pri montáži.Reklamáciu vybavili cez Dr. Googla,ktorý cez foto videl neodborné zapojenie,potom že vraj je to chybne zapojené ,lebo nie sú tam dorazy (čo tie majú spoločné keďže je to machanická vec a nie elektrická),doraz je aj samotmá brána - stlp,ale ich Dr. Google na diaľku vie všetetko.No najväčší omyl.Nekupujte tam - hovorým-z Poľska ani žena nie je dobrá, - žiaľ.
Odpovedať
Profilova fotka
15.8 som bola v predajni chcela som gaucovu zapáčila sa mi keďže nemali na sklade povedali ze musia objednať na zákazku zaplatila som 30 %z ceny do dneška ju nemám keď telefonujem nikto nedvíha keď som bola osobne v predajni tak ešte nedošla majú tam že predpokladaný deň 16.septembra ale pracovník mi povedal ze je to len predpokladaný deň,
Odpovedať
@bozena_saparova_pappova šak je smrtiaci vírus meškanie 2-3 týždne je ok
Odpovedať
Profilova fotka
@bozena_saparova_pappova toto cakanie je teraz normalne, znamy zase v decodome podobna skusenost. Pretoze ked maju dodavatela z Polska, tak to je teraz problem. Ze im to nepride v tom ocakavanom casovom intervale, ale to aj o par tyzdnoch viacej trva.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
V tomto obchode som nakupoval nalosledy treba zavolať na nich i inšpektorát..Za kuchynskú linku ktorá prišla bez toho aby nam dali vedet ze je na sklade k tomu prišla nekompletná nez uchytov, kolajniciek, srobikov ešte som doobjednal potravinovú skriňu ktorá prišla taktiež bez uchytov a spojovavich srobikov namiesto toho aby sa ten žobrácky veduci prisiel ospravrdlnit a ooskutnut zlavu sa schoval do kanclu !!! NIKDY VIAC
Odpovedať
Profilova fotka
My sme kúpili kuchynský drez za 140e. Došli sme domov a odbalili ho a prasknuty na polovicu. Tak sme išli hneď naspäť reklamovat. Samozrejme neuspeli sme lebo nas obvinili, že sme si to sami rozbili. Neviem ako ked to bol material kamen takže neviem či sme ho hadzali o zem alebo čo. Takže už nikdy v živote odtial.
Odpovedať
Niektore veci, ktore su namahanejsie, by som tam nekupovala, to uz je na pohlad jasne,ze su tie veci labilne a tenke
Odpovedať
@slawka333 tak nie vsetko je nekvalitne, my z tade mame komodu a ta je pevna, je fajn, takze tam problem nie je, aj lampy nejake mame z tade ale napriklad drez granitovy, tak to by som tam nekupovala, lebo tam som si neni ista kvalitou
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
Profilova fotka
Konkrétne k MM v Trnave, sms o tom že moja objednávka je PRIPRAVENÁ, a môžem si ju vyzdvihnúť, mi prišla skôr, ako chlapi z MM vôbec stihli prevziať tovar z kamionu, na ktorom sa moja objednavka nachádzala...vyše 2 a pol hodiny som čakala na 3 kusky nabytku, otrasný systém...velmi zlá skúsenosť a to ešte nehovorim o kvalite nabytku, ktorý som zatial nerozbalila. Dúfam, že bude lepšia ako kvalita systému tejto firmy
Odpovedať
@lucia_durovkova kvalita nábytku v MM je taká, no priemerná. nIektoré kúsky celom ujdu, niektorú sú totálny otras ale ceny majú dobré 🙂 no bordel v skladovom systéme majú nenormálny snáď nepoznám obchod s horším skladovým systémom 🙂
Odpovedať
Skoro všetci tu píšu na poliakou zle recenzie .tak si kúpte na Slovensku a potom zistíte že ste kúpili to isté čo by ste kúpili v pl, len o polovicu drahšie .poviem vám tak aj pl si treba za dobrú vec zaplatit .keby som kupoval dres .tak si ho skontrolujem ,nekupujem mačku vo vreci.ja som ešte v pl neprerobil
Odpovedať
@sousedekovci89 Môj sused /bol som svedkom pri rozbalovaní/ zakúpil 4dvere ako aj príslušné zárubne.. No a po rozbalení sme zistili že hoci na krabici bolo uvedené že sú Ľavé boli presne opačné..No reklamácia jedna za druhou ako aj telefonáty a teraz čaká už skoro mesiac na dodanie správnej zárubne, ale je na pochybách, pretože nejako mi nepotvrdzujú jeho reklamáciu v akom je štádiu, a je teraz problém tam zájsť kvôli vírusu osobne a tak čaká čo bude.. ;-)
Odpovedať
Článok sa načítava...
@technik007 joj dvere ani neposmínaj, my sme dali dvere invado, objednané cez MM, okrem toho že MM správne odoslalo objednávku čo sa týka skiel a prišli nám s inými (v tej istej cene) moja partnerka sa smeje, že každé dvere majú svoj príbeh 😄 pokiaľ však ide o nábytok, majú tam taký, čo človek kúpi v 90% slovenských eshopov ale aj lacnú nekvalitu 🙂 čo sa týka tých dverí, ani som to už nereklamoval, práve kvôli korone a problémom s tým spojenými som už nemal chuť to riešiť 🙂
Odpovedať
Tiež tam nakupovať moc nemusím ale narýchlo sme potrebovali nejaké stoličky a sú ok. Nevravím že super kvalita ale zatiaľ držia. Nejaký väčší nábytok ako skrine alebo postele by som nekupoval tam
Odpovedať
@sousedekovci89 ..verím že si potom pri pivku na pohľade na sklá povieš kde naši súdruhovia z Pl urobili chybu??, :-D
Odpovedať
@technik007 😄 veru táto otázka ma napadla hneď po odbalení prvých dverí a kontrole s kópiou objednávky 😄
Odpovedať
Ja som si skôr neprečítal skúsenosti s MM a objednal som materiál na prerábku bytu. Veľká chyba. Už tretí týždeň čakám, nulová komunikácia. Iné eshopy na druhý deň posielajú, ale MM je firma, kde nefunguje absolútne nič. Šetrite si nervy a nič odtiaľ neobjednávajte.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
@modrak26 Na jednej krabici bolo špatné označenie a na 3 to bolo ok, to nebolo tým že je sused ľavý...Ľavý bol ten čo to balil.. :-D
Odpovedať
@tomas_st Najčerstvejšia správa je tá že sused čakal cca 5týždňov a teraz asi daľší mesiac ako mu uznajú reklamáciu ohľadom zárubne.. :-) Takže ešte máš čas.. ]-( ]-( nechápem že jeden kamión nemôžu poslať skôr ako jeden mesiac...No ale čo sa čudujeme keď nefunguje v tejto oblasti MM.. ;-)
Odpovedať
Moja nedávna osobná skúsenosť s Merkury Market v Nitre. 30.01.2021 som cez eShop MM objednala a cez kartu vyplatila objednávku v hodnote cca 460€. Dnes je 30.marca 2021 a ja som sa tam do dnes nemohla dovolať lebo na odkazovkach mi nikdy nikto nezdvihol a to som tam volala každý deň 10-20krat . V objednávke stalo že tovar na objednávku z dôvodu pandemie môže meškať 8 týždňov no ja som objednavala všetko čo mali skladom nech to mám čím skôr doma . Len toľko moja osobná skúsenosť a keby sa da vrátiť čas tak ich stránku nikdy ani len neotvorim. Najnezodpovednejsia prevádzka čo som kedy videla.... takze nikdy nikdy nikdy viac !
Odpovedať
@denisabench pošli email že stornuješ objednávku uvidíš tu rýchlosť komunikácie že storno prijali (píšem z vlastnej skúsenosti 😄 )
Odpovedať
Profilova fotka
Prosim vymente niektorych z vasich zamestnancov a personalu... Taka neochota a drzost jednania to som sa este nestretol v ziadnom obchode. Opisem vam situaciu zo vcerajsieho dna t.j. 15.04.2021... po nakupe cez eshop som prisiel do obchodu v Ziline na pavilon c.1, kde bola mlada pani alebo slecna ktora isla preverit skutocnosti ohladom mojej objednavky a plus objednavky este jedneho zakaznika..pre ktoreho urobila zo svojej pozicie a moznosti co sa vlastne dalo urobit ako pre zakaznika... ktory mal byt vybaveny k spokojnosti.. pan bol aj vybaveny k spokojnosti... ale medzi casom kym slecna overovala situaciu.,, ohladom nasich objednavok na vstupe do pavilonu c1, bol obsluhujuci personal...v pocte 5 kusov, ktory sa za kratko zredukoval na tri...kusy, bolo to v case okolo 16:00, jeden pan ochotny sa spytal co si zelam tak som odpovedal ze uz sme obsluzeni.. a mladou pani ktora akurat komunikovala s menezerom...ale drzost arogantne spravanie jeeneho mladeho pana ktory sedel za stolom pri vstupe do pavilonu c1 nema obdoby... po tom co sa dozvedel ze nemam fakturu k dispozicii .. a ze ju vraj nemaju ani oni...tak som argumentoval ze mam doklad o tom, ze mam za tovar zaplatene a to ze oni nemaju fakturu je chybou ich a nie mojou ..tak s drzostou povedal ...ze tak mozem cakat kludne aj do zajtrajsieho dna tam kde som... upovedomil som ho ze asi budem kontaktovat priamo menezerov v polsku.... a on opatovne drzo poznamenal .. mozeete kludne...ste moc dolezity....hmm poviem vam v dnesnej dobe povedat zakaznikovi ze je dolezity...s ironou a aroganciou .... ked potrebujete kazdeho zakaznika....uzasne gratulujem vam.... Ak nevzdelavate svojich zamestnancov ako sa maju spravat k zakaznikom tak to zacnite robit... alebo vyvodte aspon patricne dosledky....Verte pracujem pre spolocnost ktora u vas nerobi maly rocny obrat ale po nemilej skutocnost... budem vyvijat vsetku svoju aktivitu aby sme zvolili ineho dodavatela... predajsu tovarov... je vas na trhu ako maku...Len na porovnanie ked clovek pride v polsku do toho isteho retazca Merkury marketu ... to je uplne o niecom inom...bol som tam xxx krat a urobili pre zakaznika z nasho pohladu aj nemozne...tu v Ziline KATASTROFA....
Odpovedať
Mna na tom obchode irituje uz len to, ze ked chcem kupit stetku, ziarovku, vrece cementu a rohozku tak to trva pol dna, lebo kazda z tychto poloziek sa nachadza v inej casti predajne, ktore su od seba navzajom oddelene, kazda ma svojich neschopnych predavacov ktorym vsetko neskutocne dlho trva a kazda cast ma svoju pokladnu, takze v tomto modelovom pripade by som musel 4x stat pri pokladni a cakat kym ma vybavia. Zapraseny nabytok ktory sa rozpadava ešte na vystavenej ploche, casta nedostupnost vystaveneho tovaru kedy vam nikto nevie povedat kedy pride (opisujem stav este pred koronou), ma po par navstevach tejto predajne (Roznavska BA) presvedcili ze tu nema zmysel stracat cas a nervy. Aby som sa pri tak beznej cinnosti ako je nakupovanie nas*al tak ze som mal chut im tam tovar hodit o zem, to sa mi este nikde nestalo.
Odpovedať
@robo91 moja skúsenosť je taká, že pokiaľ ide o nábytok, je vhľadom na personál Rožňavská BA snáď najhorší MM, ktorý som kedy navštívil 🙂 . Naproti tomu, pokiaľ ide o svietidlá, mám s Rožňavskou BA najlepšie skúsenosti s personálom. Čo sa týka obkladov a dlažieb, tak tam je to také že o niečo lepšie než priemerné. Nechce sa mi rozpisovať aj ostatné MM ale veľmi veľmi to v MM zaleží od ochoty toho ktorého pracovníka 🙂
Odpovedať
Ja by som to povedal asi tak, že aká pláca také nasadenie. MM zoberie aj neandertálca lebo mu dá minimum. Človek čo sa vyzná tak za tie peniaze tam robiť nepôjde.
Odpovedať
Profilova fotka
moja skusenost, objednali sme tam dvere invado 10ks, v jednom baleni chybali horne diely zarubne. Reklamacia prebehla uspesne cez mail (dovolat sa samozrejme nedalo). Podotykam, ze reklamoval som po 14 mesiacoch od kupy (nahadzoval som dvere do spajzky ako posledne). Pobocka Tn.
Odpovedať
Moja skusenost je taka, ze nic, co je na objednavku odtial radsej uz brat nebudem. Tiez sme cakali vecnost. Debilny system vypisovania listkov a X-krat sa vracat hore dole, je ozaj otravny... Na druhej strane, napr. u nas je super zahradne centrum a este aj malo ludi. Napr. v Obi je zahradne centrum narvate a MM prazdne. Pritom ja som kupila vsetko, co som chcela, niektore semienka v Obi vobec nemaju, v MM ano.. To iste kvetinace, v MM ovela lepsi vyber..
Odpovedať
Je dobre napisat aj do gugel referencii, nech sa ludia maju na pozore uz pri vybere obchodu.
Odpovedať
@akvi moja rec tam asi robia sami dementi !!! zat objednal plot s tam, ze dorucenie do 24 hod. ale platba vopred no po 3 tyzdnoch urgencie a vyvolavania, ze zrusi objednavku a to rovno na centralu mu plot bol doruceny aj to akoze uz to je na mieste a to este iba ked tam dosiel tak sa zdregulovali, ze aha aj toto treba vyskladnit ! ta sa pytam su tam zamestnanci kompletny na hlavu, alebo tam zamestnavaju cisych dementov ? od MM odporucam nic v tejto dobe nebrat !!! OBI, Hornbach vam to vyskaldni a idete si po to fakt za 4-5 hod. od objednavky
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?