Banka neuvoľnila peniaze v stanovenom termíne

Profilova fotka
Predali sme byt prostredníctvom realitky. Peniaze z predaja sme mali dostať do 15.7/máme to uvedené v zmluve/, nestalo sa však tak, nakoľko riaditeľka banky sa stále vyhovára, že čaká na dodatky /už 27 dní :-S / a že kolega z ústredia jej "to nedvíha". Ja neviem, keď jej to nebude dvíhať pol roka??? Ako máme postupovať??? Hlavne, že sprostredkovateľský poplatok sme už zaplatili a teraz nemáme ani byt, ani peniaze, ani sumu za spomínaný poplatok... Ďakujem za každú odpoveď.
Odpovedať
Treba sa rozhybat a pisat a volat na ustredie, osobne pravidelne strasit a otravovat, ist vyssie a vyssie, ine neporadim :(
Odpovedať
@luseta to je aka banka?
Odpovedať
Profilova fotka
taktiež sme mali obrovské problémy s bankou, konkrétne VOLKSBANK ,oni keď majú pustiť peniaze, majú nekonečne veľa času, najskôr to ale skúste s riaditeľom pobočky, potom vyššie. Aj keď som veľmi skeptická, my sme skúšali všetko, najskôr po dobrom, potom sme sa aj sťažovali, nám dávali totálne zavádzajúce informácie, klamali, klamali a nakoniec sme všetky ich chyby museli zaplatiť my na poplatkoch . A to ja som pracovala v bankovom sektore a teda som bola dosť opatrna a pozorna. Oni keď majú podpísané papiere, už majú človeka v hrsti...Banky sú proste jedna LEGÁLNA MAFIA. No to som nechcela strašiť, lepšie je asi byť trpezliví a čakať ako ich príliš provokovať.
Odpovedať
@luseta v prvom rade 15.7. bol dátum, kedy mali byť peniaze poslané, nie do kedy si ich mala dostať. Dnes sú už 4 dni po termíne, t.j. môžeš sa zachovať sproste a odstúpiť od kúpnej zmluvy, stiahnúť veci z katastra s tým, že nedošlo k zaplateniu kúpnej ceny a nech sa s tým babre predávajúci + trestné oznámenie za pokus o podvod na predávajúceho, zamestnancov banky a realitku, alebo budeš čakať ďalej, ale osobne by som navštívil banku na kus reči na tému - kde sú prašule.....
Odpovedať
@finsluzby sorry, šmykol som sa - nech sa s tým babre kupujúci - tak je to správne....
Odpovedať
Profilova fotka
@finsluzby Ďakujem za rady. Riešime to s riaditeľkou banky /OTP=podľa mňa nespoľahlivá banka, už som mala s nimi aj v minulosti problémy, ale na inej pobočke/ osobne a stále sa len vykrúca, že máme čakať. Tiež som nato myslela, že "ich aspoň postrašíme"že odstúpime od zmluvy". Ako je vymáhateľný poplatok od realitky, ktorý sme jej uhradili? Prosím Ťa ešte o jednu radu, čo s neuhradenými faktúrami, ktoré nemáme vyplatené k danému termínu, držali sme sa dátumu 15.7.??? Ide o to, že financiami z predaja bytu hradíme stavbu domu, kde sme nahnali firmy, aby to bolo čím skôr, nakoľko v zmluve máme uvedené, že byt musíme uvolniť do 18.8. Keď nám "vyrúbu" poplatky z omeškania, máme ich zaslať realitke, alebo banke, alebo kupujúcej?Ďakujem vopred za Tvoje rady. :-)
Odpovedať
@luseta pred tromi mesiacmi skúšali kývať s mojimi klientmi... po mojom maily so žiadosťou o náhradu škody sa dalo všetko s spätne urobiť..... ak odstúpiš od kúpnej zmluve, realitka nemá právo na províziu, lebo nedokázala ti zabezpečiť predaj bytu podľa dohodnutých podmienok, t.j. porušila zmluvu... nemyslím si, že ti niekto vyrúbi pokutu, v stavebníctve aj 2 - 3 mesačné lehoty po splatnosti sú ešte ok.... čo je smutné, ak by sa tak stalo, treba cez právnika kontaktovať banku a požiadať o vyjadrenie, z akého dôvodu nedošlo k čerpaniu v súvislosti s náhradou škody - je možné, že kupujúci nesplnil niečo, ale ty to nemusíš vedieť, vie to len banka...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?