ZSE dodávateľ

Ahojte, neviem, či to patrí do tejto témy, ale potrebujem poradiť. Pred mesiacom sme si kúpili byt a prepísali sme si elektrinu u ZSE na nás. Po telefóne sme sa dohodli, že mi zašlú ZMLUVU na adresu, ktorú som uviedla (kde sme kúpili byt). Teraz je to už mesiac (medzitým som im volala, či to už poslali, že ideme na dovolenku a oni, že neposlali tú zmluvu). Teraz čítam e-mail a príde mi UPOMIENKA??? Volám im, a oni, že zmluvu poslali na moju trvalú adresu (čo neposlali, lebo to našim neprišlo:-() a vraveli mi, že zmluva je platná, lebo ju evidujú ako zaslanú. SOM taká nazúrená, zmluvu nemám, neviem, kedy a ako mám platiť, už som im tú upomienku radšej bankingom zaplatila, ale ako mám platiť, keď neboli ani ochotní so mnou komunikovať?? Prosím, poradťe. Neviem, čo mám robiť. Prípadne nejakého seriózneho dodávateľa poradte... ĎAKUJEM
Odpovedať
@sobicatko vieš čo, ono je to asi všetko na jedno kopyto. Títo majú monopol a tak sa aj tvária. Iní dodávatelia tiež nie sú nič moc. My sme mali SE, chceli sme od nich odísť a odoberať od SPP. To ale zamietli, lebo vraj to nie je výhodnejšie /pritom zákon to nejako ošetril, že ak nájdeš výhodnejšie, musia ťa pustiť/ a aj SPP sa s nimi súdi. Tak sme sa naštvali a platíme zakaždým len keď príde prvá upomienka. Inkaso som už nenastavila, kašlem na nich. Aký požičaj, taký vráť. Ale bombarduj ich oficiálne. Ako dokážu, že to prišlo, že to bolo od nich odoslané?
Odpovedať
@ajkava normálne mi skazili celý deň...neprišlo mi nič...a to som im volala asi pred 2 týždňami, že nemám zmluvu.. a ja neviem, kedy platiť :-( a otázne je, ako mi môžu povedať, že zmluva je platná, ak nie je podpísaná???? a zase, nechcem aby nás odpojili...:-( celé zle...
Odpovedať
Pokiaľ sa nemýlim, hľadali ste byt v Trnave ... Ak je to tak, vybehnite na ich kontaktné miesto na Ružindolskú ulicu a všetko vyriešite naraz, na jednom mieste ... Určite Vám nebudú zatajovať, koľko a kedy máte platiť ... Suma bude rovnaká, ako tá, na upomienke :)
Odpovedať
Trez som si uvedomil ze mne urobili to iste ked sme kupovali chalupu :) Ja by som ich neriesil. Podpis zmluvu , posli a vysku preddavku nahlas telefonicky. Teda aspon ja som to tak urobil. Za cas mi prisli seky na preddavky na 3 mesiace. Po vyuctovani mi to upravili. Plyn som nechal podla nich elektriku som zdvihol. Samozrejme ze som hadzal hrach na stenu a poslali mi sek podla ich vyuctovania. Takze dlabem na nich a trvaly prikaz mam ako som si zadal ja. Nestresuj sa - ked v tom maju bordel ich chyba a odpojit ta neodpoja ked sa omeskas o par dni - tyzdnou
Odpovedať
@sobicatko neviem, ako je to s eletkrikou. Nepodpisovali ste niečo už na elektrárňach? Lebo naozaj zmluva je obojstranný akt, nielen z jednej strany.
Odpovedať
to sú tie monopoly ... a doplním k lubkO. Postavte sa na Ružindolskej medzi dvere a zarevte na plné ústa, "prišla som sa sťažovať." Príde k vám na to vyškolená pracovníčka, slušne vás pozdraví, odvedie vás dozadu, kde majú priestor pre sťažnosti, všetko s vami v kľude prediskutuje a vyrieši. Vy získate minimálne tú výhodu, že nebudete musieť čakať v rade. :-), nikto na vás nebude zazerať, že ste sa predbehla, naopak všetci budú radi ako im to tam vzadu natriete " podvodníkom" :-).
Odpovedať
@17juraj17 hej, ale ja som vôbec nedostala zmluvu a mne tvrdia, že zmluvu som dostala :-( a mesiac na ňu čakám. Teraz som mužovi volala, a vravela som mu, že zmluvu evidujú k 31.8. že ju poslali..a muž mi vraví, že ale 31.8 ešte nebolo...tak vôbec neviem, kde je sever ... a nechápem, ako mi môžu poslať upomienku, keď som nedostala ani faktúru - ani nič :-(
Odpovedať
@ajkava nie, nič som nepodpisovala. prihlasovala som to telefonicky, na základe toho mi mali poslať zmluvu, ktorú podpíšem...nič mi neposlali...hlavne, že mi povedali do telefónu, že zmluva je PLATNÁ...skoro som z nôh spadla...takýchto serióznych dodávateľov - nakopať do riti
Odpovedať
@pripad001 to si píšte, že spravím...taká som bola naštvaná, že som paničke povedala, moja milá trošku pamalšie diktujte ten variabilný symbol :-D kebyže ju vidím na živo, je dávno zaškrtená :-) taká som bola vytočená
Odpovedať
@sobicatko ako môže byť teda zmluva platná? Elektrárne by mali mať na nete zákaznícku linku a aj cez mail by sa s nimi malo dať kontaktovať. Tak im napíš a všetko aby si mala podchytené.
Odpovedať
@ajkava už som to radšej zaplatila, aby nás neodpojili alebo nedali platiť penále (nemáme na to zvyšné peniaze). ale toto ma dobre naštvalo...nemám zmluvu, nemám faktúry, nemám žiadny splátkový kalendár...mesiac sa domáham zmluvy, ktorá mi neprišla a tvrdili mi, že to má čas. ale upomienku poslali a pani na druhej linke bola taká "ochotná" že až...:-( preto rozmýšľam nad serióznejším dodávateľom :-(
Odpovedať
@pripad001 Ja som na Ružindolskej žiadny problém nemal ani bez kričania :) Buď ma zobrali hneď alebo tam bol predomňou jeden človek, a to som tam bol už viac krát :) Ak by to slečna vyššie riešila osobne, zmluvu by jej dali hneď pri prvom kontakte na zákazníckom centre. Nemám rád tieto telefonické zmluvy, nakoľko sa všetci pri takýchto situáciách len obviňujú, kto čo poslal, kto čo povedal, kto čo spravil a nespravil :) Na posúdenie situácie by som v tomto prípade chcel počuť aj názor ZSE ... Ja keď som tam naposledy bol, elektriku som si nadstavil na 30 Eur mesačne :) Po roku som mal preplatok a znížili mi sumu na 18 či 19 Eur mesačne no aj tak som platil 30 Eur a trvalý príkaz si nemenil. V ďalšom vyúčtovaní to mali krásne zaznamenané, že som posielal viac, takže mi znova vrátili preplatok a sadzbu zdvihli na 21 Eur no i tak platím viac :D Preto som len písal, že radšej ako sa nervačiť a riešiť všetko cez telefón a následne čakať, či pošlú alebo nepošlú, sa proste zdvihnem, prídem tam a vyriešim to na mieste :)
Odpovedať
Článok sa načítava...
@lubk0 ...no veď ani ja, len ak je sobicatko viac impulzívna poradil som jej ako na to. Do "špeciálnej zóny" ju bez čakania zavedú rovnako ak informáciu, že sa ide sťažovať pošepká ochranke, alebo hociktorému zamestnancovi do uška.
Odpovedať
@sobicatko netreba sa znervoznovať, stalo sa to aj mne, všetko som vybavoval telefonicky. Pourgoval so to telefonicky a nakoniec to skončilo tak, že mi poslali poštovou poukážkou 20 eur ako odškodnenie.
Odpovedať
@ajkava @pripad001 možno ste nezachytili informácie, ale už 8 rokov nemá žiadny dodávateľ monopol, a presne toľko rokov si môže každý zmeniť dodávateľa elektriny akého len chce. Takže nadávate zlým smerom. :-) Už sme menili dodávateľa elektriny aj plynu, a vždy to prebiehalo jednoducho, vyplnili sme objednávku, došla poštou zmluva, prekontrolovali, podpísali, poslali späť a potom už len došlo, že sme od toho a toho dátumu ich odberatelia. Jednoduché a bez akýchkoľvek komplikácii. A mimochodom s plynom sme prešli od SPP k SSE a s elektrinou od ZSE k SPP a od SPP k EEE. A žiadny dodávateľ ani minulý ani budúci nerobil žiadne problémy, všetko prebehlo vrámci zákona. Takže možno treba hľadať chybu možno aj na svojej strane.
Odpovedať
@stastnyjim také jednoduché to zas nie je. My sme bohužiaľ boli viazaní na 2 roky a v zmluve bolo, že keďže sme im nedali výpoveď, táto sa dá dať vždy len na konci 2. roku. Ale platí aj zákon, ktorý oni nerešpektujú a snažia sa ľudí za každú cenu udržať. NO a s tým monopolom - nemonopolom. Áno, aj nie. Napr. teraz máme problém pri stavbe s prekládkou el. vedenia. Síce monopol nemajú v tom zmysle ako to ponímaš, ale čas áno. Takže ako vo všetkom. U nás je všetko, v súlade so zákonom, lebo si to tak tí hore poošetrovali .
Odpovedať
@ajkava však píšem že treba hladať aj chybu na svojej strane, viď Vašu zmluvu. Ešte raz: už 8 rokov nemá žiadny dodávateľ monopol. Dodávateľ je ten, s kým máte zmluvu o odbere elektriny a jemu platíte. S kým riešite prekládku je zasa distribučná spoločnosť, tá ktorá vlastní Váš elektromer a elektrické vedenie, tá iba distribuje elektrinu a v prípade porúch sa obraciate na distribučnú spoločnosť a nie na dodávateľa energie. Takto to funguje na Slovensku už 8 rokov:
Odpovedať
@stastnyjim aku urobili chybu? Ved nedostali zmluvu, odkial mali vediet ze bud ZSE alebo uzasna slov.posta urobia chybu? Podla mna je chyba v slov.poste - to je najhorsia institucia u nas.
Odpovedať
Profilova fotka
@stastnyjim a treba dodat, ze ta distribucna spolocnost naopak monopol ma :) a tym padom aj cas na vsetko.
Odpovedať
@atlaska myslíš ajkava, podpísali zmluvu na 2 roky a nedali výpoveď. @majkoj tak to áno, a to je dôsledok toho že nemá kto na distribučky poriadne dohliadať a to nielen ohľadom oprávnených nákladov ale aj ich prístupom k novým odberným miestam. Ale tuším nedávno Fico slúbiľ že dá ÚRSO peniaze, aby sa mohli pozrieť bližšie na distribučky a ich náklady.
Odpovedať
@stastnyjim je uplne jedno ci ostavaju u Jana,alebo prejdu k Ferovi. Zavolali /je taka moznost/ ze chcu v novom byte ostat u Jana, Jano slubil poslat zmluvu,ale ta neprisla - nic sa Janovi podpisane nevratilo a on uz vypisuje upomienky.
Odpovedať
@atlaska jaaj ty myslíš sobicatko, na tú som nereagoval vôbec. Tak mala smolu, musí teraz prísť k Janovi osobne a nakopať mu zadok, a keď bude taká nebojácna a veľavravná aj osobne ako tu na fóre, tak dostane aj nejakú finančnú kompenzáciu. Lebo Jano už nie je taký hulvát ako pred rokmi. Tak už nabudúce bude vedieť že Janovi po telefóne nemôže dôverovať a styk s Janom musí vykonávať osobne. :-D
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?