Chcem sa spytat ako to je s potvrdenim zarucnych listov, vcera mi od nich prisla chladnicka a mikrovlnka, mam im poslat zarucne?
qetinka@wandie mne poslali emailom faktúru,ktoá slúži aj ako záručnýlist k tovaru,tento daňový doklad ,aj ked nie je podpísaný slňa všetky zákonom definované naležitosti....tak mi to došlo emailom-takže mám to vytlačené,úložené..a neriešim
anavikasa@wandie v prípade záruky postačí pokl.doklad,poprípade faktúra.nemusí byť potvrdený záručný list
@qetinka @anavikasa Ok, tak potom fajn......A keby sa nahodou pokazilo, tak kam s tym mam ist? Este ste to neriesili? Inak dakujem za infosky
anavikasa@wandie prv by som poslala e-mail do mall.sk a poinformovala sa...následne by som tú vec zbalila s prekopírovaným pokl.dokladom alebo faktúrou a poslala kuriérom...samozrejme by som priložila opis chyby a žiadosť o nápravu
marianka_21@anavikasa @wandie veľké spotrebiče sa nezasielajú na reklamáciu, oni ošlú servisáka priamo k vám a až, keď on usúdi, že závadu nevie odstrániť na mieste zoberie spotrebič na opravu k nim. Ak je spotrebič v záruke a chybu ti uznajú neplatíš nič ak nie platíš...
@anavikasa Ok, tak potom fajn......A keby sa nahodou pokazilo, tak kam s tym mam ist? Este ste to neriesili? Inak dakujem za infosky
@wandie veľké spotrebiče sa nezasielajú na reklamáciu, oni ošlú servisáka priamo k vám a až, keď on usúdi, že závadu nevie odstrániť na mieste zoberie spotrebič na opravu k nim. Ak je spotrebič v záruke a chybu ti uznajú neplatíš nič ak nie platíš...