Riešenie svojej škody na dome či byte môžete v Allianzi sledovať ako doručenie balíka

23. jún 2022

Zaplavená pivnica, zhorená strecha domu či vytopený byt. Každý deň nahlásia klienti Allianz – Slovenskej poisťovne v priemere 106 poistných udalostí na privátnom majetku. Ich riešenie môžu klienti Allianzu vďaka novému online sprievodcovi škodou v privátnom majetku už viac ako rok sledovať ako doručenie balíka. Menšie škody na majetku vyrieši Allianz kompletne online a nahlásenie škody je tiež jednoduchšie.


Foto: Shutterstock

Pre klientov, ktorí majú v Allianzi poistený dom, byt či inú stavbu je to tak ďalší krok na uľahčenie a zrýchlenie komunikácie s poisťovňou v prípade akejkoľvek poistnej udalosti na ich majetku. Online sprievodca škodou prevedie klienta jednotlivými krokmi, od zdokumentovania škody, vďaka čomu mu poisťovňa môže odporučiť optimálny spôsob jej riešenia. Pri menších škodách vyčísli ponuku poistného plnenia, ktorá by mala pokryť náklady na svojpomocnú opravu. Ak klient ponuku potvrdí, poisťovňa mu pošle platbu poistného plnenia. Jeho poistná udalosť je tak kompletne vyriešená online. Ak sa naopak rozhodne ponuku neprijať a opravu škody riešiť dodávateľsky, poisťovni prostredníctvom sprievodcu predloží faktúru za opravu. Pre škody stredného a väčšieho rozsahu poisťovňa priamo klientovi odporučí riešenie škody podľa cenovej ponuky od zvoleného dodávateľa.

Foto: Shutterstock

 

Všetky informácie pokope


Ak poisťovňa potrebuje od klienta akékoľvek podklady pre riešenie jeho poistnej udalosti, vyžiada si ich prostredníctvom sprievodcu a klient ich elektronicky aj doloží. Nástroj ho ďalej aktívne informuje o stave riešenia jeho škody, potrebných krokoch aj návrhu poistného plnenia. Priamo v sprievodcovi nájde detailné rozpisy vyčísleného poistného plnenia aj všetky informácie, ktoré mu doteraz poisťovňa oznamovala v listoch. Vďaka online sprievodcovi tak bude poisťovňa s klientom komunikovať výlučne digitálne.

Online sprievodca škodou nie je aplikácia, ale personalizovaná webstránka, do ktorej klient vstupuje cez odkaz. Ten obdrží emailom alebo SMS správou, podľa toho, čo si zvolil pri hlásení svojej škody.

 

Aj na hlásenie škody jednoduchšie

Ďalšou novinkou je zjednodušené hlásenie škody na majetku prostredníctvom vynoveného webcentra. „Nové webové hlásenie je jednoduchšie, prehľadnejšie, vizuálne krajšie, a čo je podstatné, od klienta vyžaduje menej informácií a vypĺňania. Klient tak svoju škodu nahlási doslova na pár klikov, čím šetrí čas.

 

Klienti hodnotia spokojnosť hviezdičkou

Privátne poistenie majetku je po havarijnom a povinnom zmluvnom poistení treťou oblasťou, kde klienti Allianz môžu využívať nového online sprievodcu škodou. Po vyriešení škody dostane klient možnosť vyjadriť spokojnosť s jej riešením udelením hviezdičky, prípadne komentára. So získanou spätnou väzbou Allianz pracuje.