!!!POZOR!!! na na šuplikantov z e-shopu ATRIA.sk (kúrenarčina, El. spotrebiče, kuch. drezy), ktorí úplne zabudli na zákaznícky prístup k človeku (opozdená alebo žiadna komunikácia pri vybavovaní objednávky, tvrdia, že majú tovar skladom ale nie je to tak - nie som sám, stačí sa pozrieť na ich web, kde píšu zákazníci). Čo je horšie konajú neférovo (aj keď lepší výraz by bol nezákonne) pri (ne)riešení reklamácie - konkrétne bojleru s TČ Ariston Nuos, u ktorého neboli schopní poslať vyjadrenie k reklamácii do 30 dní (ani servisák ich subdodávateľa sa počas dvoch mesiacov neunúval zastaviť pozrieť danú záležitosť - hrdzavejúci výparník). Následne som odstúpil od kúpnej zmluvy (na čo mám podľa zákona právo) ale peniaze mi doteraz nevrátili a ani tak nehodlajú urobiť (už ani nehovoriac o zavádzaní pri ďalšej komunikácii).
!!!POZOR!!! na na šuplikantov z e-shopu ATRIA.sk (kúrenarčina, El. spotrebiče, kuch. drezy), ktorí úplne zabudli na zákaznícky prístup k človeku (opozdená alebo žiadna komunikácia pri vybavovaní objednávky, tvrdia, že majú tovar skladom ale nie je to tak - nie som sám, stačí sa pozrieť na ich web, kde píšu zákazníci). Čo je horšie konajú neférovo (aj keď lepší výraz by bol nezákonne) pri (ne)riešení reklamácie - konkrétne bojleru s TČ Ariston Nuos, u ktorého neboli schopní poslať vyjadrenie k reklamácii do 30 dní (ani servisák ich subdodávateľa sa počas dvoch mesiacov neunúval zastaviť pozrieť danú záležitosť - hrdzavejúci výparník). Následne som odstúpil od kúpnej zmluvy (na čo mám podľa zákona právo) ale peniaze mi doteraz nevrátili a ani tak nehodlajú urobiť (už ani nehovoriac o zavádzaní pri ďalšej komunikácii). - Obrázok č. 11/1