Odporúčame: Mojasvadba.sk Modrykonik.sk Zahrada.sk Beremese.cz Modrastrecha.cz Mojdom.sk

Ako postupovať, ak mám problém v bazári?

Ak sa riešenie problému v obchode dostane na mŕtvy bod, napíšte dotyčnej osobe oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Žiadosť napíšte prostredníctvom internej pošty podľa návodu (viď nižšie). V internej pošte nikdy nepoužívajte hrubé slová a osobné urážky - sami si tým komplikujete situáciu a môže vás to mrzieť, keď sa kvôli tomu problém nevyrieši.

Návod ako napísať oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Napíš novú správu

Komu: (login dotyčného užívateľa), admin / janamartish

Predmet: Žiadosť o vyriešenie problému v obchode

Text správy:

Pekný deň (login dotyčného užívateľa),

Toto je oficiálna žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Základné informácie o obchode:

Predavajúci: (login)
Kupujúci: (login)
Cena tovar + poštovné: (suma v EUR)
Linka na inzerát: (url linka)

V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:

Na danú správu reaguj obratom, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia. Ak sa tak nestane, admin ti pozastaví obchodovanie v bazári až do vyriešenia problému. 

Keďže je to oficiálna žiadosť, reaguj na tieto otázky:

Súhlasíš s mojim návrhom na riešenie? ÁNO/NIE

Ak ÁNO, napíš dokedy a ako ho zrealizuješ.

Ak NIE, napíš tvoj pohľad na daný obchod:

V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:

Ak s tvojim návrhom nebudem súhlasiť, o riešení rozhodne admin stránky, ktorý je o tejto žiadosti informovaný. Na rozhodnutí sa bude podieľať aj prístup, aký zvoliš pri riešení tohto problému.

Verím, že daný obchod spolu úspešne vyriešime.

Ďakujem za tvoju odpoveď.

(Tvoj login)

PS: Pravidlá a odporúčané články o obchodovaní v bazári:
Pravidlá medzi kupujúcim a predávajúcim: www.modrastrecha.sk/rules/#pravidlaobchodu
Obchodovanie v bazári:  http://www.modrastrecha.sk/blog/admin/article/obchodovanie-v-bazari-2cxmi9/
Ako postupovať, ak mám problém v bazári?: http://www.modrastrecha.sk/blog/admin/article/ako-postupovat-ak-mam-problem-v-bazari-z0g5mg/
Právna pomoc pre poškodených v bazári: www.modrykonik.sk/fotoblog/admin/clanok/pravna-pomoc-pre-poskodenych-v-bazari/

-------- Koniec žiadosti ----------

Následne postupujte podľa odporúčaní admina.

4nets team

#bazar

Pridané 30. sep 2014  •  Páči sa mi to
admin  
Pridané 30. sep 2014