Ako reklamovať poškodenú chladničku?

Dnes sme kupili kombinovanu chladnicku a pri preberani sme zistili, ze bol prasknuty priecinok na flase vo dverach. Tento nam obratom v predajni vymenili. Ked sme isli chladnicku dat na miesto a vycentrovat ju, prisli sme na dalsiu chybu. Chladnicka vobec nemala jednu nastavitelnu nozicku a chyba na nej aj zavitovy plech, do ktoreho sa ma vlozit. Pri umyvani sme zistili, ze aj FRESH BOX ma prasknute celo. Teraz mame pochybnosti, ako sa s chladnickou narabalo a ci nie je nejaka vyradena, ktora je "dobra" pre vychodny trh... Nevieme, ci chladnicku vratit, ziadat novu alebo nechat nech zavady odstrania.
Odpovedať
Lesik, no já bych určitě trvala na výměně celé lednice, pokud to půjde. Tolik vad, to není normální... :-S
Odpovedať
Mimochodom bola to chladnicka ARISTON BMBL 2022 C/HA. Tato znacka nam bola odporucana.
Odpovedať
No, tak Ariston máme taky. :-N Ale zatím žádný problém. Všechno v naprostém pořádku, už měsíc chladíme... To bude asi nesprávnou manipulací. Trvala bych na výměně. Myslím, že značkou to nebude. ;-)
Odpovedať
Trvaj na výmene, do 8 dní sú povinný vymeniť výrobok, prípadne vrátiť peniaze, ak výrobku/teda konkrétnej značke/ už neveríš a nemusíš si brať ani iný typ, ak nechceš Nový výrobok- opravovaný, už nie je nikdy dobrý - tiež sme kúpili práčku, do mesiaca sa pokazila, opravili ju a teraz sa bohužiaľ kazí stále A tá tvoja chladnička nebola určená pre východný trh, to len bola nešikovná manipulácia pracovníka, čo sa k tomu nepriznal
Odpovedať
jezis maria.. taketo veci sa ani nepytaj.. reklamovat reklamovat a este raz REKLAMOVAT! po tretej reklamacii ziadat peniaze, zmenit predajcu (ked tak aj znacku) a nerozmyslat.. vaz si svoje peniaze.. 8-)
Odpovedať
Tak toto mi pripomína jednu predajňu čo bola u nás, predávali také veci so zľavami. Chladnička nemala niektorú poličku , práčka bola poškriabaná a pod.Fungovali asi mesiac...
Odpovedať
akoze ak je vyrobok poskodeny tak to predajca MUSI dat na vedomie kupujucemu este pred zaplatenim.. ak to kupujuci kupi s vedomim ze je vyrobok poskodeny tak to uz je cisto len vec kupujuceho ..
Odpovedať
Áno, u nás to tak bolo.Len samozrejme že vždy sa našla ešte aj skrytá chyba...
Odpovedať
nuz.. pokial si nebol s vadou oboznameny a nebola viditelna .. je reklamovatelna :)
Odpovedať
Nie, ja som tam nič nekupoval,ale polovica meta ano a potom každý nadával... ale keď platili iba tretinu z ceny za nové veci tak boli ticho.
Odpovedať
...polovica mesta...nie meta :-)
Odpovedať
nicmenej..k teme: plati pravidlo ze ak je zakupeny vyrobok vadny treba ho REKLAMOVAT (po 3 riadnych /spisanych/ reklamaciach peniaze spat - DANE ZAKONOM) ak je taka moznost nechat si vyrobok dopravit az do domu a nechat technikom zapojit umiestnit a skontrolovat..po tychto ukonoch podpisat preberaci list..(je mi jasne ze v prevaznej vacsine to takto nefunguje :-( ) kupovat "znackove" vyrobky..rozumej..znacky ktore nie su na trhu den-dva alebo zneju neznamo..u firiem ktore su vseobecne zname je ovela vacsia pravdepodobnost vymozenia si prava na opravu a servis..
Odpovedať
Článok sa načítava...
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?