Neprofesionalita spoločnosti Asko nábytok

Zobraz úvodný príspevok
Rada by som vystíhala pred spoločnosťou Asko nábytok a ich maximálne neprofesionálnym prístupom. Objednali sme si od nich sedaciu súpravu, ktorá nám bola dodaná v inom prevedení ako sme objednali. nasledovala reklamácia odoslaná elektronicky priamo na centrálu, ktorá nebola 2 mesiace absolútne z ich strany riešená, žiadne informácie zo strany Aska, vždy sme my museli kontaktovať ich a dopytovať sa informácii ohľadom našej reklamácie. Po dvoch mesiacoch ticha, nás na naše prekvapenie kontaktovali že majú pre nás náhradnú sedaciu súpravu, ktorá však, ako sme pri dodaní zistili, bola v identickom vyhotovení ako tá ktorú sme reklamovali. Rozhodli sme sa odstúpiť od kúpnej zmluvy, riešili sme to osobne na predajni v Bratislave s absolútne nekompetentnou pani na zákazníckych službách. Keďže sme platili Asku aj dopravu, samozrejme sme si nárokovali aj na tieto náklady, keďže sme platil za niečo čo sme si neobjednali. Dnes sme obdržali peniaze, ktoré nezahŕňajú náklady na dopravu ... Zároveň sme asi pred 10timi dňami napísali sťažnosť na regionálneho riaditeľa spoločnosti Asko. Doteraz sme neobdržali ani len mailovú odpoveď na ňu. Z ďalších zdrojov sme sa dozvedeli že zákazníci spoločnosti Asko sú s ich dodávkami dennodenne nespokojní, takže očividne nie sme výnimka. Absolútne teda neodporúčam nakupovať zariadenie bytu v predajniach tejto spoločnosti, nielen kvôli tomu že vznikla chyba pri dodaní tovaru, ale pre ich neochotu daný problém riešiť, absolútnu neprofesionalitu a absentujúcu orientáciu na zákazníka.
Odpovedať
@drobik preco by som mal reklamovat v predajni?
Odpovedať
Profilova fotka
@joxe myslela som,že u akého predajcu
Odpovedať
Reklamacia nebola u predajcu ale priamo u vyrobcu. To sa robi priamo u vyrobcu. Jednoducho lyziarky dostal vyrobca postou. Priamo do francuzka :). Prisli naspat opravene.
Odpovedať
Profilova fotka
@joxe a sme doma:-)..a čo som písala vyššie si nečítal???Asko predsa nie je výrobca o uznaní reklamácie nerozhoduje a to ze ti výrobca uznal a vrátil peniaze je na ňom...treba si čítať celú diskusiu,potom reagovať. 8-)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Ja som kupovala kuchyńu v ASKO Nitra a katastrófa. Predtým som mala plánovanú kuchyňu z jedného kuchynského štúdia a tá bola do detailu aj vyrobená, tak že poskladanie bolo jednoduché. Všetko do všetkého pasovalo. Som sa presťahovala a riešila kuchyńu z ASKA. .Že plánovaná kuchyńa, ... boli dodané univerzálne kusy skriniek,ktoré ešte bolo potrebné upravovať (rezať pilkou, vŕtať otvory ...). Reklamovali sme lepidlo, lebo bolo nám dodané lepidlo po záruke, a bolo zatvrdnuté, že sa nedalo použiť. a keďže išlo o lepidlo strieborné, s ktorým sa lepili dohromady v rohu pracovné dosky, museli sme naň čakať vyše mesiaca. Potom zase, keď sme išli montovať horné skrinky, zistili sme že boli v balíku pribalené nesprávne pánty, ktoré nepasovali na dvierka. No čo vám poviem je august 2015, kuchyńu sme kupovali v apríli 2015 a kuchyňa ešte stále nie je kompletná. Čakám na reklamáciu. To hovorí za všetko!!!!!
Odpovedať
My máme z Aska sedačku z takové té umělé kůže. Po roce a půl se začala na jednom polštáři, kde se nejvíce sedí, oloupávat. Poslala jsem přes jejich webovky reklamaci s fotkama s tím, že nám stačí jen vyměnit povlak za nový (jsou na zip). Druhý den mi odepsali, že reklamaci přijali a ozvou se. Za týden volali, že přijede ten a ten den technik. No a jaké bylo naše překvapení, že místo technika přijel polák s náklaďákem (měl tam ještě další sedačky) a vyměnil nám všechny polštáře komplet - i ty které nebyly nijak poškozené. A rovnou celé polštáře ne jen povlaky. Že prý když už to mění, tak všechno. Takže za mě zkušenost s reklamací u Aska na jedničku!
Odpovedať
@zmatkarka z Aska mi prisiel poskodeny zabaleny nabytok,stolik pod pc, koferencny, skrabanec bol prelepeny uz z fabriky isiel ako poskodeny, vraj nemecke vyrobky..nedostriekane zo spodnej casti stolika a pod...otras kurier..kupovala som len raz a naposledy... kupovala som cez internet..otrasny pristup k zakaznikovi, strasne zle sa to skladalo...manzel mi povedal, ze tak cinsky druhotriedny a nie nemecky nabytok
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Zdravím vás všetkých. Hľadali sme predajcu , ktorý by nám zabezpečil novú kuchyňu do domácnosti. Po hľadaní predajcu, a to sme oslovili veľa predajcov (verte mi), sme sa jednoznačne rozhodli pre ASKO Trenčín. Komunikáciu na takej profesionálnej úrovni ako sme mali v ASKU sme ešte nezažili. Boli sme veľmi veľmi spokojný s prístupom od p.Hazucha z oddelenia kuchýň. Všetkým Vám čo sa rozhodujete pre novú kuchyňu, vám môžem len odporučiť ASKO Trenčín,a konkrétne p.Hazucha.
Odpovedať
@peter012 p. Hazuch, necitite sa ani trosku trapne pri pisani takychto samo-velebiacich eseji?
Odpovedať
Z Aska ani zapalky. Objednali sme si obyvackovu strenu. Ze vraj 2 mesiace cakat. Nakoniec to boli 3 mesiace. Skrinka pod TV - OK, vacsia skrina - OK, doska na stenu, ze ma odbity roh, ze ak chceme objednaju dalsiu. A mensiu skrinku mi ani neukazali, ze je "poskodena". Podla prerieknutia skladnika usudzujem, ze bola komplet rozpucena. Na ten zvysok sme cakali dalsich 6 tyzdnov. Vydupal som zlavu ale uz nikdy viac. Jedna sa o ASKO v Kosiciach.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 rokoch
Profilova fotka
Ahojte vsetci, citam tu vase komenty a mam chut zrusit objednavku ktoru som dnes uzavrela v Asku. Je to vlastne mozne bez udania dovodu a bez pokuty? 🙄
Odpovedať
Článok sa načítava...
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
@vankusik29 Zdravím, ako sa Vám to podarilo doriešiť prosím? Práve riešim reklamáciu na sedačku z Aska, máme rohovú sedačku, roh úplne vysedený ale čo sme hlavne reklamovali tak sa zlomila tyč železná v zvare bol tu technik a napísal že nedá sa opraviť teraz pred uplynutím 30 dňovej je lehoty napísali že nám objednávajú nový kus ale nie celú sedačku iba tu dvojku kde je to železo zlomené a to proste nechcem po roku používania tam môže byť aj farebný odtieň a nechce sa mi zase po roku reklamovať 😏
Odpovedať
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?