Vstavané spotrebiče cez internet

Kupujete vstavané spotrebiče cez internet, alebo radšej osobne v predajni? Máte skúsenosť ktorá možnosť je výhodnejšia? Ďakujem.
Odpovedať
kupovala som všetky spotrebiče cez internet, cez shoppie.sk
Odpovedať
Profilova fotka
My sme všetky spotrebiče kupovali na hej.sk. Som spokojná, cena lepšia, všetko funguje ako má...
Odpovedať
pozriet na predajni, kupit cez internet
Odpovedať
ja kupujem uz vsetko cez internet roky. ziadne problemy. elektroniku, oblecenie, spotrebny tovar, dovolenky atd atd..... nevidim v tom ziaden problem. cena je vzdy vyhodnejsia, hlavne kupovat v overenych obchodoch. :-)
Odpovedať
My sme kupovali normálne v elektre. Vyšlo nás to cca o 200€ viac, ale keď sa niečo pokazí nebude problém s opravou kdežto pri e-shope kým sa niečoho dočkáte bude to nadlho(to mám len informácie od ľudí, ktorí nakupovali cez e shop). A tiež tu ide o kvalitu, častokrát sú tie výrobky také lacné, lebo sú druhotriednej kvality, ale navonok to človek samozrejme nespozná. A to mám vlastnú skúsenosť. To je môj názor.
Odpovedať
Ja prevažne cez net..vzdy lepsie ceny a samozrejme nekonecny vyber...pokazila sa mi umyvacka- vo sa myslim stava aj ľuďom co kupili v kamennom obchode:-):-) vybavenie bolo takmer okamžite. .platia tam tie isté podmienky ako aj v kamennom..tiez tu pracku akebo susicku netrepes do obchodu ale pridu ti domov...toho by som sa vobec nebala..
Odpovedať
didijana222 na slovensko ani do jedného obchodu nejde prvotriedna kvalita, všetko je to druhá, tretia trieda a to sa týka viacmenej všetkého, nie len elektro.....potraviny, drogéria, atď, k nám sa kvalita nevozí!!! dokonca nám to nevyvrátili ani manažéri v NAY -ku.... :-D :-D :-D
Odpovedať
@smejko28 postudujem recenzie na nete, idealne najdem kde maju spotrebic nazivo vystaveny aby som videla kvalitu materialov, mohla "odskusat" a nasledne objednam cez net. snazim sa ale objednavat len cez slovenske eshopy, prave pre pripadne riziko ze bude treba vratit.. cize nebudem kupovat o 50E lacnejsie z ciech ci polska. kvoli 50E to nebudem riskovat... ani kvoli usetrenym 200E z USA (napriklad kupa kitchen aidu je tam lacnejsia, ale ja by som to nerobila... pretoze predajna moze zamerne poslat takto do zahranicia za ocean kus, ktory bol niekym uz vrateny a nasledne opravovany... a ak sa nieco pokazi, tak predajna uz nenesie riziko, lebo clovek si to tu musi v ramci zaruky riesit. do USA to asi nikto posielat nebude... ) @zuzana030 je vysoko pravdepodobne ze u vela vyrobkov je to tak, ale povedat ze "ani do jedneho obchodu" alebo ze robi to kazdy vyrobca - to je podla mna prehnane. keby to bola tak uplne pravda, tak aby si sme kopec tych veci ktore mame doma uz davno mali vyhodene. a nemame, niektore sluzia uz pomaly 7-8 rokov. netreba ust zase do extremov v uvazovani. s potravinami je to fakt, hlavne od zahranicnych vyrobcov, ze zlozenia sa upravuju podla krajin a slovensko zial stale patri medzi tie ktorym sa dostava menej kvalitnych zlozeni. ale u spotrebicov - no neviem... je mozne, ze v eshopoch koncia niektore produkty ktore boli v zahranici vratene - a potom sa k nam dostanu za nizsie ceny... alebo ze v eshopoch su v ponuke vyrobky urcene pre napriklad polsky trh, a prave tie maju najnizsie ceny... a preto v slovenskych katalogoch ich nenajdeme. ale to co sa nachadza v kamennych obchodoch, hlavne u tych lepsich znaciek - myslim ze urcite nie je pravidlom ze je to 2. ci 3.trieda kvality... stat sa moze, ale netvrdila by som ze je to tak VZDY, dokonca ani VACSINOU. Aspon v pripade spotrebicov ktore mame doma my, to tak nie je...
Odpovedať
Nedávno som menila rúru s varnou doskou.Dosť som sa toho obávala. Riskla som aj toto cez net( andrea shop- D.S.) a som spokojná. Všetko prišlo do troch dní, neporušené a funguje. Dokonca ja mám skúsenosť, že to čo som kupovala v kamennej predajni som vždy reklamovala, bola to chladnička a pekáreň dokonca snáď aj štyri krát. To čo som kupovala cez net som ešte nereklamovala a dúfam, že to tak ostane aj naďalej. :-) Proste je to vo veľkej miere o šťastí :-) a ak už dôjde k situácii, že niečo musíš vrátiť, reklamovať :-( je dôležité aby si to spravila neodkladne a hlavne písomne, nepostačuje len telefonický kontakt.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?